Szukaj

Opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5

Podsumowanie 146 opinii Filtruj
  • 1972
  • 1973
  • 1974
  • 1975
  • 1976
  • 1977
  • 1978
  • 1979
  • 1980
  • 1981
  • 1982
  • 1983
  • 1984
  • 1985
  • 1986
  • 1987
  • 1988
  • 1989
  • 1990
  • 1991
  • 1992
  • 1993
  • 1994
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • 2022
  • 2023
  • 2024
  • 1972
  • 1973
  • 1974
  • 1975
  • 1976
  • 1977
  • 1978
  • 1979
  • 1980
  • 1981
  • 1982
  • 1983
  • 1984
  • 1985
  • 1986
  • 1987
  • 1988
  • 1989
  • 1990
  • 1991
  • 1992
  • 1993
  • 1994
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • 2022
  • 2023
  • 2024
Średnia ocena
4,5
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
125 opinii
Powyżej 20%
20 opinii
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
101 opinii
2-3 razy rocznie
25 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
19 opinii
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
122 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
23 opinie
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
109 opinii
Dobrze
13 opinii
Przeciętnie
3 opinie
Źle
10 opinii
Bardzo źle
11 opinii

Oceny instalacji LPG (146)

5,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Teraz nie zwracam uwagi na spalanie , pedał w podłogę cały czas ! Instalacja Landi Renzo polecam
5,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.2 525i 170KM 125kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
BMW w idealnym stanie silnik zagazowałem żeby zredukować koszty eksploatacji ! Instalacja rewelacyjna
5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 258KM 190kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 50
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 13 tys. km
Wszystko w jak najlepszym porządku, polecam.
5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Przede wszystkim oszczędność i niezawodność . Silnik pracuje tak samo na lpg jak na benzynie .
5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 272KM 200kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Nie mam żadnych problemów z instalacją, dobrze załozona, nie ma dużej róznicy w jeżdzie pomiedzy benzyną, a gazem.
5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 258KM 190kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Mega Moc i oszczędność . Silnik dynamiczny i płynny ! Żadnych uwag co do instalacji !
5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 117 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja Lovato Easy Fast , precyzyjna i ekonomiczna , bardzo czule pracuje co jest niezwykle przyjemne . Serwis co 15 tyś km
5,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 340 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D montowana przy przebiegu ponad 270 tys,km. Silnik przed montażem przeszedł remont. Instalacja pracuje od momentu montażu bez zarzutu. Moc została jak była, auto wcale nie straciło na dynamice. Spalanie w granicach 10-12l/100km w zależności od warunków.
4,5
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 226 tys. km
użytkowana przez: 39 tys. km
Mam zamontowaną instalację BRC P&D. O instalacji mogę powiedzieć jedynie tyle, że bardzo ładnie sobie radzi z tym silnikiem. Została idealnie dobra do mocy, ma jeszcze spory zapas i jest otwarta na wgranie mapy. Silnik pomimo swoich lat i przebiegu, bardzo ładnie pracuje. Koszta jazdy kolosalnie się zmniejszyły.
4,5
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 165 tys. km
użytkowana przez: 43 tys. km
Instalacja bardzo dobrze współgra z silnikiem 2.0. Przez cały okres użytkowania nie miałem z nią problemów. Jestem zdania że BRC ma bardzo wytrzymałe podzespoły. Solidny włoski wyrób polecam.
BMW Seria 5