Szukaj

Opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5

Podsumowanie 146 opinii Filtruj
  • 1972
  • 1973
  • 1974
  • 1975
  • 1976
  • 1977
  • 1978
  • 1979
  • 1980
  • 1981
  • 1982
  • 1983
  • 1984
  • 1985
  • 1986
  • 1987
  • 1988
  • 1989
  • 1990
  • 1991
  • 1992
  • 1993
  • 1994
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • 2022
  • 2023
  • 2024
  • 1972
  • 1973
  • 1974
  • 1975
  • 1976
  • 1977
  • 1978
  • 1979
  • 1980
  • 1981
  • 1982
  • 1983
  • 1984
  • 1985
  • 1986
  • 1987
  • 1988
  • 1989
  • 1990
  • 1991
  • 1992
  • 1993
  • 1994
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • 2022
  • 2023
  • 2024
Średnia ocena
4,5
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
125 opinii
Powyżej 20%
20 opinii
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
101 opinii
2-3 razy rocznie
25 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
19 opinii
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
122 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
23 opinie
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
109 opinii
Dobrze
13 opinii
Przeciętnie
3 opinie
Źle
10 opinii
Bardzo źle
11 opinii

Oceny instalacji LPG (146)

5,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 158 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
4,5
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 525i 192KM 141kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 541 tys. km
3,8
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 i 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
5,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: KME
przebieg: 233 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
4,5
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 523i 177KM 130kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 66 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Gaz bardzo dobrej marki jak również wtryskiwacze przejechane już jednak sporo kilometrów, główny minus olej pali na potęgę (nie do zaakceptowania) różnicy żadnej, włącza się naprawdę zaskakująco szybko.
4,5
BMW Seria 5 E39
Touring 523 i 170KM 125kW
homologacja: AUTOGAZ DUAL SYSTEM sp.z o.o.
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
5,0
BMW Seria 5 E39
Touring 540 i 286KM 210kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 365 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Witam, instalacja BRC świeżo zamontowana w moim aucie bmw 540 v8 przez ekipe z miasta Łask firma Gomar LPG, sprawuje się świetnie, nie odczułem jakiegokolwiek spadku na mocy, sam system instalacji świetnie i dyskretnie zamontowany, teraz moge jeździć V-ósemką i powiedzieć, że jazda tym autem naprawde jest ekonomiczna ;] Pełen profesjonalizm, pozdrawiam serdecznie ;]
5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 4.4 545i 333KM 245kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 174 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Polecam stag 300 premium + wtryski barracuda. 40l gazu wystarcza od 80km przy butowaniu do 360km w trasie.
5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 195 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Silnik Ekonomiczny i regularnie serwisowany zarówno przed założeniem instalacji jak i po założeniu , wszystko regulowane na bieżącą i wymieniane , instalacja bardzo płynna bez zastrzeżeń .
4,5
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 258KM 190kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 183 tys. km
użytkowana przez: 72 tys. km
Do dużych silników moim zdaniem tylko i wyłącznie BRC Sequent P&D, u mnie z 3 litrowym silnikiem w BMW radzi sobie znakomicie. Oszczędności z jazdy są rewelacyjne auto świetnie chodzi. Nieodczuwalne spadki mocy a do tego bardzo trwała instalacja.
BMW Seria 5