Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 173 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
156 opinii
Powyżej 20%
17 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
142 opinie
2-3 razy rocznie
30 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
168 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
166 opinii
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
5,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 340 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D montowana przy przebiegu ponad 270 tys,km. Silnik przed montażem przeszedł remont. Instalacja pracuje od momentu montażu bez zarzutu. Moc została jak była, auto wcale nie straciło na dynamice. Spalanie w granicach 10-12l/100km w zależności od warunków.
5,0
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.9 V6 510KM 375kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 29 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Instalacja gazowa zamontowana u mnie to Brc P&D. Przejechałem na niej ponad 20 tys km. Z wyboru oraz sposobu montażu jestem zadowolony. Nie zauważyłem żadnych mankamentów. Jakość bardzo dobra.
5,0
BMW X3 E83
SUV 3.0 i 231KM 170kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 43 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D. Przebieg do teraz na lpg 43 tys.km. Dwa przeglądy, obejmujące wymianę filtrów, sprawdzenie ustawień. Spalanie w granicach 13-14l/100km, także niewiele więcej niż Pb, ale za to dużo taniej. Koszt montażu szybko się zwraca.
4,5
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 226 tys. km
użytkowana przez: 39 tys. km
Mam zamontowaną instalację BRC P&D. O instalacji mogę powiedzieć jedynie tyle, że bardzo ładnie sobie radzi z tym silnikiem. Została idealnie dobra do mocy, ma jeszcze spory zapas i jest otwarta na wgranie mapy. Silnik pomimo swoich lat i przebiegu, bardzo ładnie pracuje. Koszta jazdy kolosalnie się zmniejszyły.
5,0
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.7 i V6 24V 189KM 139kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik prawidłowo zniósł montaż instalacji (BRC P&D). Jak na razie przejechałem ok 40 tys. km bez niespodzianek. Spalanie w granicach 12l/100km uznaję za naprawdę niezły wynik. W trasie pracuje równo, nawet przy wyprzedzaniu nie ma gwałtownych skoków.
5,0
Infiniti FX I
Terenowy 4.5 i V8 32V AWD 319KM 235kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 255 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Montaż LPG to był dobry wybór. Instalcja BRC P&D zwróciła się po niecałych 20 tys km. Spalanie wychodzi mi ok 13-14l/100km. Moc i dynamika zostały na swoim miejscu. Nie mam nic do zarzucenia.
5,0
Alfa Romeo GT II
Coupe 3.2 i V6 24V GTA 240KM 177kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Miałem obawy przed montażem lpg do tego silnika, ale jak się okazało niepotrzebnie. Silnik nic nie stracił na mocy i dynamice. Dalej jazda jest bardzo płynna, silnik pracuje równo. Nie ma spadków, ani większych skoków nawet przy mocniejszym dodaniu gazu. Instalacja BRC P&D zdała egzamin.
5,0
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 117 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km
5,0
Honda Odyssey III
Minivan 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Jazda na LPG bez żadnych problemów, nawet z pełnym obciążeniem. Instalacja od BRC SQ P&D. Przechodzenie na gaz płynnie, nawet podczas mrozów, nie trwa to dłużej niż chwilę. Na trasie nie czuję spadków mocy, nawet przy dynamicznej jeździe, czy autostradzie.
5,0
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 235KM 173kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 155 tys. km
Instalacja BRC P&D, od montażu przejechane już blisko 150 tys.km. Instalacja montowana przy przebiegu 180 tys.km. Silnik po montażu LPG pracuje bez zarzutu. Przed montażem miał dokładny przegląd, drobny remont. Od tamtej pory nie do zdarcia. Sprawdza się zarówno w trasie jaki i w terenie. A LPG przy jego spalaniu generuje spore oszczędności.