Szukaj

Peugeot 508 I Sedan Facelifting – wybierz silnik

Informacje o Peugeot 508 I Sedan Facelifting

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Klasa średnia
Model klasy Å›redniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastÄ…piÅ‚ nie tylko Peugeota 407, ale i wiÄ™kszego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiÄ…zuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta byÅ‚y prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na pÅ‚ycie podÅ‚ogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiÄ…zaÅ„ technicznych. PowstaÅ‚a też uterenowiona wersja kombi modelu, którÄ… nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4830 mm
Szerokość 1828 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2068 mm
Wysokość 1456 mm
Rozstaw osi 2817 mm
Rozstaw kół - przód 1579 mm
Rozstaw kół - tył 1552 mm
Zwis przedni 1011 mm
Zwis tylny 1012 mm
Prześwit 135 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 954 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 473 l
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(96%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Ergonomia - Układ jezdny - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,7
~RP
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 HDi 140KM 103kW
Przejechałem tym autem 130 tys. km, więc wiem o tym aucie dużo a opinia będzie chyba obiektywna. Oceniam samochód poliftowy ale fabrycznie bez adblue z polskiego salonu, wersja Active nieco doposażona. Całokształt oceniam bardzo dobrze - bezawaryjny i ekstremalnie oszczędny silnik, bardzo wysoki komfort jazdy i przestrzeń, stonowany ale ciągle dość świeży design. Przesiadłem się z Laguny 3 i materiały w 508 są dużo lepsze. Zarówno na desce jak i materiałowa tapicerka. Co więcej - odwiedził mnie kolega w podstawowej wersji Audi Q5 i materiałowa tapicerka 508 nie ma się czego wstydzić a nawet może jest lepsza. Samochód nigdy mnie nie zawiódł. Części eksploatacyjne śmiesznie tanie. Minusy? Ranty błotników i próg mogą być się wypiaskowaċ tym co leci spod kół. Na progi warto założyć plastikowe nakładki/chlapacze. Z forów wiem, że Full LED potrafią już szwankować - wszak to jedno z pierwszych europejskich popularnych aut z tym rozwiązaniem. Lata robią swoje a pewnie to nie było aż tak dopracowane rozwiązanie. W moim aucie tradycyjne H7 dawały bardzo przyzwoite światło choć raz na półtora roku jedna z nich się przepalała. Dostęp do żarówki od strony akumulatora jest skandalicznie słaby ale okazuje się że nawet mając duże dłonie da się to wymienić bez wyjmowania akumulatora.
Dodane 2 miesiÄ…ce temu
4,5
~Piotr
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Posiadam samochód od zaledwie kilku miesięcy jednak mimo tak krótkiego czasu użytkowania zauważyłem kilka denerwujący h mnie mankamentów. Po pierwsze (co najbardziej irytujące) zagłówki przy fotelach są bardzo niewygodne. Nie wiem jak to możliwe że nie zwróciłem uwagi na to przy zakupie samochodu ale poprawne ustawienie zagłówka tak aby trzymać głowę prosto w osi ciała jest praktycznie nie możliwe. Wydaje mi się że ten fotel wraz z zagłówki em został zaprojektowany z myślă o osobach które mają krzywy kręgosłup i wygodnie i się siedzie w takiej dziwnej pozycji. Ponadto samochód posiada niewiele schowków na drobiazgi a te które są, są niewielkie. Schowek od strony pasażera technicznie mógłby mieć z 2-3 razy więcej miejsca i zupełnie nie rozumiem czemu jest on tak mały.
Dodane ponad rok temu
4,6
~Michał
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW
Kupiłem auto u dilera Peugeot z przebiegiem 52 000 km. Teraz po 5 latach ma 185 000 km, zrobionych głównie po autostradach najczęściej niemieckich z prędkościami 160 - 180km/h. I jeżeli ktoś planuje użytkować ten silnik w takich warunkach to odradzam, może diesel będzie trwalszy. Silnik nadaje się do spokojnej jazdy z prędkościami do 140 km/h (3000 obr/min na 6 biegu). Wtedy odwdzięcza się prawie dieslowsko niskim spalaniem i podejrzewam, że zadowalającą bezawaryjnością. Gdyby nie ten cholerny silnik od BMW i nowa jak na tamte czasy norma emisji spalin, to autko dostałoby ocenę 5/5. Spalanie : komputer z 10tyś km pokazuje 6,8 ale realnie jest o 1,2 l więcej czyli ok 8 l/100km co jest świetnym wynikiem dla sposobu użytkowania tego auta. Dodam, że Megane 1,33 tce 140km żony pali więcej na autostradzie. Przy prędkościach 160 km/h na tempomacie spala realnie ok 9 litrów. Tempomat na 200 spalanie wg komputera 12,3 l/100km. Kupując auto z tym silnikiem byłem świadomy awarii, które mogą mnie spotkać, więc wybrałem wersję poliftową (poprawioną) i dbałem jak umiałem - olej co 10 tyś km, świece, filtry częściej niż zalecane przez producenta. Przy ok 140 tyś przebiegu zdecydowałem się na chip tuning (165 km - 185 km / 240 Nm - 300 Nm). Przez zabiegiem autko zostało dobrze sprawdzone i odkryto : zapchany katalizator, który spowodował pęknięcie kolektora wydechowego i zajechane turbo. Usterki naprawiono i z tuningu jestem bardzo zadowolony. Auto w końcu ma porządny moment obrotowy, spalanie trochę spadło, uśmiech na twarzy większy. Autko przez ponad 130 tyś km, które nim zrobiłem w bardzo ciężkich dla silnika warunkach, nigdy mnie nie zawiodło (zawsze dowiozło do celu, choć kilka razy w trybie awaryjnym). Nigdy nie stałem na poboczu czekając na lawetę. Mimo kilku drogich awarii i tak jestem z tego autka zadowolony, przemierzanie długich tras wysokimi prędkościami jest przyjemnością, jakość wykonania wnętrza pasuje bardziej do klasy premium.
Dodane 2 lata temu
Åšrednie spalanie dla Peugeot 508 I Sedan Facelifting
7,0
l/100 km
5,3 – 6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,1
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW
Przebieg 54 000 km Sedan Manualna skrzynia biegów. Wyjątkowo ekonomiczny silnik, podane wartości są z 3000 km okres zimowy, Trójmiasto - mało korków - jazda miejska i obwodnica. Start&Stop zawsze wyłączony. Silnika prawie nie słychać. Jazda szybka 150 - 160 km/h na tempomacie spalanie ok 7 - 7,5 litra Miasto - bardzo dynamiczna jazda spalanie 9,2 litra Miasto - dynamiczna jazda spalanie 8,5 litra Spalanie jest rewelacyjne. Mam jeszcze Meganke III z dCi 1,5 110km, która przy podobnym stylu jazdy pali może 0,5 do 1 litra mniej, a komfort/wyciszenie nie do porównania. Bardzo pozytywnie zaskakuje spalanie przy większych prędkościach kiedy pali jak mały (męczący się) dieselek, albo nawet troszkę mniej.
Dodane 7 lat temu
5,0
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
To bardzo mocna strona samochodu i zamontowanego silnika 1.6 HDi (120 KM) - z początku myślałem że ten silnik w tym samochodzie to jakiś żart, na szczeście tylko do momentu odbycia jazdy testowej. Spalanie które normalnie można osiągnąć to 4.5-5 l/100km, a przy jazdach autostradowych z prędkościami stałymi w zakresie 160-170 km/h wynik oscyluje w granicach 6.3-6.5 l/100 km. osobiście uważam że to bardzo dobry wynik. Co ciekawe przy narmalnej ale nie przesadnie delikatnej jeździe czytaj "ECO" wielokrotnie uzyskiwałem wynik 3.9 litra/100 km. pod warunkiem stałej jazdy z prędkością 110-120 km/h.
Dodane 8 lat temu
5,3
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 e-HDi 115KM 85kW
Samochód turbo ekonomiczny. Jazda w polskie góry (1000 km w obie strony z załadowanym po brzegi bagażnikiem i 4 osobami wykazała spalanie równe 6l/100km. Spokojna jazda w cyklu trasa i miasto daje 5.2 l/100
Dodane 11 miesięcy temu

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 14
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Dodane 9 lat temu
Problem rozwiÄ…zany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Dodane 2 lata temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
FalujÄ…ce obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Dodane 4 lata temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
3 komentarze
Peugeot 508 I Sedan Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów