Szukaj

Informacje o Toyota C-HR I Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW 2019-2023

Lata produkcji: 2019 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

116-konny silnik benzynowy o pojemności 1.2l na trasę jest kompletnym minimum – zachowuje elastyczność, choć załadowany samochód robi się trochę ociężały. C-HR to jednak miejski „zwierz”, a w terenie zabudowanym ta jednostka napędowa sprawuje się świetnie – chętnie przyspiesza i jest zrywna przy niewielkich prędkościach. Diesle zastąpiła 122-konna hybryda. Zachowuje się podobnie do wariantu benzynowego, ale za to mniej pali i nieco chętniej reaguje na ruchy prawej stopy. Taki kaprys dla fanów ekologii.

czytaj więcej
Powagosław

Miejscami wygląda bardzo prototypowo. Ale to komplement, bo właśnie tak – odważnie, nieco futurystycznie powinien wyglądać dziś kompaktowy crossover. CH-R to jedna z bardziej efektownych Toyot w ostatnich dwóch dekadach.

~Powagosław
Luzacjusz

Panie i panowie, Toyota zaprojektowała jakiś samochód! Naprawdę zaprojektowała, a nie ułożyła z klocków. I to nie wszystko, bo oto samochód Toyoty prezentuje się naprawdę dobrze! Dziwny jest ten świat.

~Luzacjusz
Produkowany od 2019 do 2023 roku
Pojemność skokowa 1987 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 4400-5200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Widoczność

Wybrane oceny

4,9
~Poziomka
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Uwielbiam to auto, największym mankamentem jest mały bagażnik a w zasadzie jego brak, przede wszystkim jest bardzo niski - na plus tego bagażnika fakt, że po rozłożeni tylnej kanapy tworzy się płaska podłoga - co ułatwia pakowanie bagaży. Samochód idealny dla dwuosobowej rodziny - lub nawet 4 osobowej, pod warunkiem że dzieci są już "bezwózkowe" albo mamy ultrakompaktową spacerówkę. Przyspieszenie niesamowite - jedynie ogranicznik przy 180 zupełnie niepotrzebny ;-). Co do wykonania to wszystko ładnie wygląda, dobrze się ze sobą komponuje i jest wykonane z wysokiej jakości materiałów. Trochę zaskakujący jest wybór czarnego plastiku na wysoki połysk - bardzo się palcuje i trochę kurzy. Wiedziałam na co się piszę jeśli chodzi o bagażnik, więc jego rozmiar mnie nie zaskoczył, całą resztą jestem zachwycona.
4,9
~Kamil M
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Po 2 miesiącach i 4 tys. kilometrów za kierownicą mogę szczerze powiedzieć, że ten samochód jest genialny jako podstawowy samochód dla 2 osobowej rodziny. W mieście pali poniżej 5 litrów, w trasie przy tempomacie ustawionym na 130 do 6,5. Jazda to sama przyjemność zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów. 2L w trasie spisują się świetnie, silnik słychać tylko i wyłącznie przy bardzo gwałtownym przyspieszaniu, więc skrzynia e-cvt nie jest tu żadnym problemem. Jedyne "ale" mam do wyciszenia samochodu - nadkola są bardzo słabo wyciszone.
4,3
~tom
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Jak działa jest super autem. Samochód jest bardzo ładnie i solidnie wykonane. Jeździłem wersją sprzed liftingu ze słabszym silnikiem i zarówno pod względem komfortu jazdy wyciszenia i jakości wykonania jest duża poprawa. S Samochód jest wygodny w trasie i krótszej i dłuższej, dobrze się prowadzi, jest oszczędny a kiedy trzeba dynamiczny. Niestety całokształt psuje usterka napędu hybrydowego... samochód od zakupu 3 x był w serwisie. dwukrotnie wyłączył wszystkie systemy wspomagające w czasie jazdy - po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika sygnalizuje usterkę napędu hybrydowego. 1 raz silnik włączył się ale samochód nie chciał ruszyć i znalazł się na lawecie. Trudno powiedzieć czy usterka jest wynikiem tego że jest to nowy i niesprawdzony jeszcze w tym aucie silnik, czy może za mało zachwyciłem się samochodem , a on jest napędzany zachwytem ?
Średnie spalanie dla Toyota C-HR I Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW 2019-2023
5,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,5
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Średnie zużycie liczone po zatankowanej ilości paliwa przy spokojnej jeździe za każdym razem w okolicach 4,6 - jazda w mieście z kawałkiem trasy do max 100km/h, co lepsze nie odbiega to znacznie od tego co pokazuje komputer. Minimalnie udaje się czasem na pojedynczych odcinkach zejść nawet do 3,2 nie jestem jednak w stanie tego potwierdzić wypalając w ten sposób cały bak. Samochód bardzo dynamiczny, na trasie przyspiesza szybko i jednostajnie do wysokich prędkości. Poza tym bardzo dobre wyciszenie wnętrza.
5,8
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona . Jeżdżę kilka razy w miesiącu trasa Łódź - Warszawa. Nawet jak ją „ przegonię” po autostradzie z prędkością powyżej 149 km/ h to nie przekracza 6 litrów. W ruchu miejskim przy rozsądnej jeździe spała około 5 l.
5,1
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Jestem bardzo milo zaskoczony spalaniem zarowno w miescie jak i w trasie. Podane wyniki na trasie przy predkosciach do 135km/h i bez nieznosnego halasu. Jedynie na bardzo krotkich trasach do kilku km spalanie ok 7-8 na zimnym silniku. Zdecydowanie polecam.

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 11
awaria napędu hybrydowego :)
  • Toyota C-HR I Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW 2019-2023
  • silnik
  • 3 tys. km
Samochód posiadam od 30 kwietnia. Auto przejechało 3618 km .W tym czasie 3 x pojawiła się awaria napędu hybrydowego , z czego niestety 2 x w czasie jazdy. Przy spokojnej jeździe komputer wyłącza nagle wszystkie systemy wspomagające jazdę, gwałtownie spada moc silnika. Po wyłączeniu auta świeci się kontrolka check engine, a komputer sygnalizuje awarię napędu hybrydowego - mimo to samochód normalnie jedzie i normalnie przyspiesza. Niestety serwis nie potrafi podać przyczyny awarii. W związku z uszkodzeniem przez jakieś zwierzątko maty wygłuszającej na pokrywie silnika było podejrzenie że to wszystko jest spowodowane uszkodzeniem przewodów przez zwierzęta - ale pierwsza usterka pojawiła się po przejechaniu 100 km od nowości. Obecne czekam na wiadomości z serwisu . Pozdrawiam wszystkich użytkowników Toyoty napędzanej zachwytem ;)
Problem rozwiązany
5 komentarzy
problem z uruchomieniem
  • Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019
  • instalacja elektryczna
  • 8 tys. km
Wystąpił problem z uruchomieniem samochodu - został odpalony z kabli. Wyświetlał się komunikat - system hybrydowy nie działa i inne kontrolki. Samochód w okresie gwarancji - ma niecałe dwa lata. Po wizycie w ASO Toyota nie stwierdzono żadnej usterki. Po zresetowaniu oddano mi samochód jako sprawny. Po 2 tygodniach awaria powtórzyła się - ponownie został odpalony z kabli. W serwisie stwierdzono usterką akumulatora - został wymieniony na nowy. Do tej pory przez 3 tygodnie jest ok, awaria nie powtórzyła się.
Problem rozwiązany
20 komentarzy
AWARIA elektrycznego hamulca recznego EFB
  • Toyota C-HR I Crossover
  • układ hamulcowy
  • 78 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 18
Nie 5
Blokada elektrycznego hamulca ręcznego tak że samochodu nie da się uruchomić . Nie można przełożyć biegu z P na D (Drive) . Po odłączeniu i podłączeniu akumulatora, jeszcze gorzej , komputer zwariował i mrygają wszystkie swiatła i włącza się alarm.Czy jest jakiś sposób na odblokowanie hamulca recznego w Toyota CHR?
5 komentarzy
Toyota C-HR I Crossover Facelifting