Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf

Lata produkcji: 1974 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Volkswagen Golf to chyba największa obecnie ikona, przynajmniej na europejskim rynku, segmentu kompaktów (klasy niższej średniej) i najlepiej sprzedający się model na Starym Kontynencie. Nazwa tego modelu wywodzi się od nazwy prądu morskiego – Golfsztromu. Volkswagen Golf I pojawił się na rynku w 1974 roku, zastępując legendarnego już wówczas, ale jednocześnie dość już wiekowego Garbusa, jednak pierwsze prace nad tym modelem sięgają już 1967 roku. Od momentu debiutu rynkowego do sprzedaży trafiło już siedem generacji kompaktowego Volkswagena - kolejne wcielenia tego modelu pojawiały się w latach: 1983, 1992, 1997, 2003, 2008 oraz 2012. Przez ten czas w ofercie Golfa pojawiło się wiele różnych wersji nadwoziowych (3- i 5-drzwiowy hatchback, kombi, kabriolet czy minivan Golf Plus) oraz silnikowych, w tym szczególnie interesujące fanów szybkiej jazdy Golf GTi oraz Golf R. Volkswagen Golf dwukrotnie zdobywał tytuł Car of the Year (III generacja w 1992 r. i VII w 2013 r.), dwukrotnie World Car of the Year (VI generacja w 2009 r. i VII generacja w 2013 r.), a także raz tytuł North American Car of the Year (Golf VII w 2015 r.).
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Oceny Volkswagen Golf

Liczba ocen: 5 652
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Widoczność + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Andy
Volkswagen Golf VII
e-Golf Facelifting Electro 136KM 100kW
Autko bardzo dynamiczne, wygodne, średnie zużycie energii 12,5 - 14,5 kWh/100 km, tanie w eksploatacji, idealne do miasta i w okolice podmiejskie. Na obwodnicy autostradowej nadąża za limitem prędkosci bezproblemowo, rekuperacja energii działa dobrze, na jednym ładowaniu można przejechać nie używając ogrzewania ani klimatyzacji max. do 250 km, ale w praktyce 200 km to rozsądny zasięg pozostawiający małą rezerwę energii w baterii. W zimie i w lecie zasięg spada o około 10 % - 20%, zależnie od temperatury, stylu jazdy, prędkości, pogody, użycia ogrzewania lub klimatyzacji, itp. Ładowanie ze zwykłego gniazdka w garażu zajmuje 10-12h, zależnie od stopnia rozładowania baterii (pojemność nominalna 36 kWh). Dobrze się prowadzi, lepiej się nim jeździ po nieutwardzonej powierzchni niż samochodem z silnikiem cieplnym - ogólnie fajne autko.
Dodane 2 miesiące temu
4,6
~Krzych
Volkswagen Golf VIII
Variant 2.0 TDI 115KM 85kW
Przesiadłem się z Golfa 7.5 i po 6 miesiącach - Jestem zadowolony! Pierwsza trasa 300km autostradą i się zaprzyjaźniliśmy. Na początku było trochę nieswojo, trzeba było się trochę przestawić, nauczyć, ale szybko pokochałem kilka usprawnień względem poprzedniej generacji. Fajny system multimedialny, responsywny dotykowy wyświetlacz (na szczęście ma też przyciski skrótów do klimy, czy asystentów). System zaktualizowany, nic się nigdy nie zwiesiło, Asystenci działają - raz już uratowali mi 4 litery. :P
Dodane 2 miesiące temu
4,6
~Sławek
Volkswagen Golf VIII
Hatchback Facelifting 1.5 TSI 116KM 85kW
gdyby nie jego "ciężkość" na pierwszych dwóch biegach dałbym ocenę 5. Miałem Octavię 1.0 115km wcześniej i zakładałem, że czterocylindrowiec musi conajmniej tak jeździć jak ta Octavia. Nie mogłem przez zakupem zrobić jazdy próbnej w tym silniku więc zaufałem przeczuciu i się rozczarowałem. Przy jeździe miejskiej tak jakby brakowało mu mocy a przy kręceniu na obroty na biegu 1/2 strasznie buczy. NATOMIAST - zrobiłem trasę w wakacje do włoch i z powrotem i byłem zachwycony. Spalanie dla prędkości 120-140km.h na autostradzie 5.0. Sama jazda bardzo przyjemna. podsumowując - do tras jak najbardziej - do miasta lepiej inny silnik
Dodane 2 miesiące temu

Raporty spalania Volkswagen Golf

Liczba raportów: 7 138
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf
4,7 – 14,3
l/100 km
4,3 – 13,6
l/100 km
6,5 – 13,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 2.0 TDI 150KM 110kW
2.0 TDI połączone z DSG7, wyłączony start/stop. Nie będzie dla nikogo odkryciem jak napiszę, że samochód nie czuje się najlepiej w gęstym ruchu miejskim. •W Warszawie spalanie w godzinach szczytu, w korkach to około 8.5l-9l/100km i to w zasadzie największe jakie się da zaobserwować. •Mniejsze miasto Świdnica/Wałbrzych, gdzie nie stoi się tyle w korkach - spala średnio 5.5-6,5l/100km •Trasa drogą krajową przy 90-100km/h - 4-4.5l/100km •Trasa ekspresówką/autostradą z prędkościami 120-140km/h - 5–6l/100km. Autem jeździ moja narzeczona i średnie spalanie z trasy do pracy 150km w dwie strony (70km krajówka, 70km autostrada/ekspresówka, 10km obrzeża miasta) wychodzi 5-5.5l/100km. Dane są z dystrybutora, gdyż fabryczny komputer oszukuje średnio o około 7% w zależności od warunków.
Dodane 5 miesięcy temu
6,3
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Zacznę od tego że licznik zawyża znacząco prędkość o 5-7% Na drogach krajowych jadąc zgodnie z przepisami silnik spokojnie schodzi poniżej 6 l / 100, na autostradzie w zależności od wiatru przy 120 km / h ale z GPS bo z licznika to 130 km / h wychodzi około 6,3-6,6, włączenie klimy tylko nieznacznie podbija zużycie, niskie temperatury owszem już znacząco podnoszą zużycie, poza tym auto bardzo komfortowe, nie odczuwa się zmęczenia na długich trasach fotele wygodne a auto w miarę ciche wewnątrz. Spodziewałem się niższego spalania przy wyższych prędkościach, Silnik 1.0 TSi 115 KM jaki mam w służbowym jest niedościgniony....
Dodane 6 miesięcy temu
4,5
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 SDI 68KM 50kW
Jeśli komuś golf 3 z silnikiem 1.9 SDI pali więcej niż 5 L na 100 km to trzeba wiedzieć, że coś się złego dzieje. Ten silnik nie ma prawa spalić więcej niż ww. 5 L. Jeżdżę tym samochodem 15 lat i znam go od podszewki. Mam rady dla innych użytkowników tych aut jeśli macie problem z wysokim spalaniem. Należy: 1. Sprawdzić i uszczelnić pompę wtryskową 2. Sprawdzić stan popychaczy jak jest coś nie tak to wymienić 3. Sprawdzić wtryskiwacze. 4. Wymieniać oleje na czas, bo to, że SDI pojedzie na oleju po frytkach to nie oznacza, że tak ma być i że nie należy wymieniać olei na czas. Ja to robię co 8000 km i leję do niego 5W30 Motul. Eksploatacja tego auta jest bardzo tania i naprawdę warto robić wszystko na czas, bo później autko się dobrze odpłaca swoją niezawodnością, a pieniądze za naprawę szybko się zwracają w postaci paliwa. Na baku spokojnie 1300 km się zrobi.
Dodane 8 miesięcy temu

Usterki Volkswagen Golf

Liczba wpisów: 474
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ chłodzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiące temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • układ wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 163
3,5
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Super zakład. Super ludzie. Super instalacja. Jestem bardzo zadowolony. Szczegółów nie podam, gdyż na instalacjach się nie znam ... ale właśnie na tym powinno to polegać, że sprzedawca zapewnia usługę od A do Z ... i tu tak właśnie jest. Na marginesie ... wcześniej od nieuczciwego sprzedawcy kupiłem samochód marki Seat Arosa. W samochodzie tym była właśnie instalacja...
Dodane 8 lat temu
5,0
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 11 tys. km
Instalacja zamontowana w kwietniu 2016r, bezpłatny samochód zastępczy, czas montażu krótszy niż było to ustalone. Przejechałem 11 tys. przyjemnych kilometrów, zero jakichkolwiek problemów. Kulturę obsługi oceniłem maksymalnie za kontakt z szefem-profesjonalne doradztwo i kontakt z klientem, to samo przy odbiorze samochodu, pracownik objaśnił działanie całej instalacji wraz z...
Dodane 8 lat temu
5,0
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 80KM 59kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 125 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Montaż przebiegł bardzo szybko i sprawnie. Przez rok uzyrkowani anie stwierdziłam żadnej usterki. Montaz wykonany starannie zgodnie z ustaleniami. Pracownicy firmy charakteryzuja sie bardzo wysoką kulturą osobistą.
Dodane ponad rok temu
Volkswagen Golf

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów