Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf IV Kombi 1.9 TDI 115KM 85kW 1999-2006

Volkswagen Golf IV Kombi 1.9 TDI 115KM 85kW 1999-2006
Lata produkcji: 1999 - 2006
Segment: Niższa klasa średnia
Czwarta generacja Volkswagena Golfa produkowana była od roku 1997. Pierwszy raz za zaprojektowanie nadwozia Golfa odpowiadał dotychczasowy designer Audi, Harmut Warkus. Sylwetka modelu stała się bardziej opływowa i bardziej masywna niż kiedykolwiek przedtem. Rok po wprowadzeniu auta na rynek, zadebiutowała jego odmiana sedan nazwana Bora (w Stanach Zjednoczonych i Republice Południowej Afryki w dalszym ciągu funkcjonowała nazwa Jetta). Volkswagen Golf czwartej generacji zapisał się na kartach historii, ponieważ w czasie jej produkcji Golf wyprzedził Garbusa w zakresie sprzedanych egzemplarzy (w czerwcu 2002 roku wyprodukowano Golfa nr 21 517 415). Do czasu wycofania go z produkcji w roku 2003, wytworzono prawie 4 mln sztuk modelu czwartej generacji.
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf IV Kombi 1.9 TDI 115KM 85kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 459
Koszt ogólny 33,33 PLN
ON30.03 PLN
Wydatki serwisowe 14,64 PLN Pozostałe wydatki 14,36 PLN

Autodiagnoza Volkswagen Golf IV

Liczba wpisów: 239
Przy wysokich temperaturach gaśnie w korku i później nie odpala
dodał: Monika89, 3 lata temu
W upalne dni kiedy silnik się już nagrzeje (temperatura odpowiednia 90 stopni i nie rośnie) jeśli stoję w korku auto gaśnie i później nie chce już odpalić. Rozrusznik kręci, ale nie chce odpalić. Jeśli jednak zdarzy mu się odpalić to pochodzi minutę do 2 i znów gaśnie. Również po krótkim postoju np. na parkingu pod sklepem później nie chce odpalić. W trakcie pracy silnika gaśnie tylko w korkach kiedy stoję, nigdy w trakcie jazdy. Po ok 3 godzinach kiedy całkiem ostygnie odpala bez problemu.Wydaje mi się, że coś się przegrzewa, tylko co? Kilka miesięcy temu wymieniana była cewka zapłonowa.
Układ napedowy.
dodał: Sylwia12, 4 lata temu
jechałam samochodem i jak dodawałam gazu to warczał a jak pusciłam gaz to normalnie i w pewnym momecie co z przodu walneło i pszestał jechac tak jak by nie miał jak tylko jak wrzuce jedynke i puszcze sprzegło to nic jak dodam gazu to cos dzwoni i dalej nic nawet nie drgnie w czsie jazdy jak ruszyłam ze swiateł i dałam wiecej gazu zeby sie rozpedzic
Ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka pod czas mrozów
dodał: paweł_piwnicki, ponad rok temu
Witam! Widzę że wpis dotyczy VW GOLFA IV 1.9 TDI 130 KM 2001-2003. Ja posiadam VW GOLF IV 1.6 16V 102 KM 2003-2004 (benzyna) i nie instalacji gazowej, a problem mam właśnie ten sam czyli ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka. Co najistotniejsze ten ubytek płynu zaczął pojawiać się po wymianie rozrządu a między innymi pompy wody (oczywiście ona jest w porządku bo sprawdzał mechanik, ten sam który mi wymieniał rozrząd po jakimś czasie gdy pojawił się problem ubytku płynu, a rozrząd miałem wymieniany pod koniec listopada 2016r.) i dodam do tej najistotniejszej rzeczy, to że ubytek płynu...

Dane techniczne Volkswagen Golf IV Kombi 1.9 TDI 115KM 85kW 1999-2006

Podstawowe parametry Volkswagen Golf IV Kombi 1.9 TDI 115KM 85kW
Produkowany od 1999 do 2006 roku
Pojemność skokowa 1896 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 115 KM (85 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 285 Nm przy 1900 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie intercooler
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,5 x 95,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf IV Kombi 1.9 TDI 115KM 85kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf IV Kombi
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Golf IV Kombi