Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant

Lata produkcji: 2013 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,9 m
Długość 4562 mm
Długość z hakiem holowniczym 4657 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3696 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3403 mm
Wysokość 1481 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2020 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1762 mm
Rozstaw osi 2635 mm
Rozstaw kół - przód 1549 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Prześwit 140 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1046 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 981 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 903 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 980 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1441 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1442 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1620 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 605 l
Wysokość bagażnika 584 mm
Szerokość bagażnika 1001 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1055 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1831 mm
Wysokość progu załadowczego 500 mm
KÄ…t natarcia 13 stopnie
KÄ…t rampowy 9,9 stopnie
Kąt zejścia 12,4 stopnie
Maksymalna ładowność 611 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Tomek
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Super auto dla rodziny 2+2 pod warunkiem, że dzieci już nie potrzebują wózków i innych gadżetów. Sporo miejsca w kabinie i z przodu i z tyłu, nawet przy zamontowanych fotelikach. Przesiadłem się z Mondeo i obawiałem się, że będę narzekał na przestrzeń, ale było takiego efektu. Bagażnik też całkiem pojemny i jedynie wyjazd na wakacje powoduje wyzwanie w tej kwestii (w mondeo też powodował ;) ) Jeździłem od przebiegu 40 tys, do 157 tys. i w tym czasie nie miałem ani jednej małej nawet awarii czy usterki. Silnik w zupełności wystarczający do dynamicznej jazdy, bez szaleństw oczywiście. Spalanie 6,5, choć na długiej trasie do Chorwacji spalił 4,8. Czego brakowało? Automatycznej klimatyzacji, ledowych świateł. Czasem też żałowałem, że nie mam DSG, ale ta manualna skrzynia radziła sobie naprawdę dobrze.
Dodane 2 lata temu
3,6
~Sebastian
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Jak napiszę, że idealne kompaktowe auto rodzinne to wszyscy pomyślą, że "gość" podstawiony z vw. Ale z tym idealnym autem kompaktowym to w większości prawda i faktycznie tak uważam, co nie znaczy że auto nie ma minusów. Generalnie kupiłem egzemplarz poleasingowy pochodzący z polskiego salonu w wersji comfortline + dodatki ( bixenon, nawigacja, podgrzewane fotele, multifunkcyjna kierownica ) i swoją drogą uważam, że to bardzo fajnie skrojona wersja. Ma to wszystko co potrzebne mi w aucie, nawigację zamieniłbym na jakiś inny dodatek ponieważ nawigację w większości używa się z telefonu. Auto użytkowane w 70% w mieście i 30% w trasach wyjazdach rodzinnych. Napisałem idealny kompakt ponieważ wymiary auta sprawiają, że jazda po mieście i parkowanie w ciasnych miejscach nie sprawiają żadnego problemu a i w trasie jest w miarę komfortowo. Czyli uważam za taki kompromisowy rozmiar auta nie za duży nie za mały. Wnętrze ergonomiczne jak to w autach vw czyli wszystko na swoim miejscu, materiały dosyć dobre, przyczepiłbym się tylko do nagłośnienia podstawowego trochę słabe. Bagażnik na duży plus, pojemny i foremny. Co do kosztów eksploatacji uważam że ok. Zrobiłem autem prawie 20 tys ( kupiłem jak miał 140 ) i jak na razie zero usterek i awarii. W związku z użytkowaniem miejskim zapala się czasami dpf ale zgodnie z instrukcją jadę wtedy w krótką trasę i przepalam i jest ok. Spalanie w mieście około 6-7 l a w trasie 4,5-5,5. Dodam, że 5.5 to z pełnym bagażnikiem i rowerami na dachu ale jazda w miarę delikatna. Jeśli chodzi o silnik to jest ok ale wolałbym odrobinę mocniejszy. Tzn przy wyprzedzaniu daje radę ale wolałbym mieć jakiś zapas mocy. Całokształt = bardzo poprawne auto i polecam, nie zaskakuje ani w jedną ani w drugą stronę.
Dodane 5 lat temu
2,9
~Michał
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Moja opinia na temat VW G. Jest przeciętny, a mechanicznie po prostu niepewny. Mam od nowości Hondę Accord z 2007 2.0l, przebieg to prawie 180 tyś km. Wymieniałem akumulator, tarcze, klocki, teraz mam jedną z gum w zawieszeniu lekko pękniętą. Fakt ja dbam o samochód i może dlatego nie dzieje się nic. Natomiast w VW G. kombi 16 tdi od przebiegu 70 tyś km są ciągłe problemy. Samochód służbowy serwisowany w aso wszystko podobno robione jak trzeba, ale DPF daje się we znaki, spadki mocy, falujące obroty, nierówna praca silnika, czujnik ciśnienia w oponach niechowające się spryskiwacze reflektorów. Jakość materiałów jest na prawdę ok, ale pewności ten samochód mi nie daje. Wiem, że porównuję Hondę, która jest mechanicznym majstersztykiem, ale porównuję to co mam. Jak dla mnie VW to zawsze będzie przeciętna marka.
Dodane 5 lat temu
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant
5,4 – 6,8
l/100 km
4,9 – 6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Zacznę od tego że licznik zawyża znacząco prędkość o 5-7% Na drogach krajowych jadąc zgodnie z przepisami silnik spokojnie schodzi poniżej 6 l / 100, na autostradzie w zależności od wiatru przy 120 km / h ale z GPS bo z licznika to 130 km / h wychodzi około 6,3-6,6, włączenie klimy tylko nieznacznie podbija zużycie, niskie temperatury owszem już znacząco podnoszą zużycie, poza tym auto bardzo komfortowe, nie odczuwa się zmęczenia na długich trasach fotele wygodne a auto w miarę ciche wewnątrz. Spodziewałem się niższego spalania przy wyższych prędkościach, Silnik 1.0 TSi 115 KM jaki mam w służbowym jest niedościgniony....
Dodane 6 miesięcy temu
6,2
Volkswagen Golf VII
Variant 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Zakupiłem pojazd o udokumentowanym przebiegu 87 tys km. Przejechałem od zakupu ok. 7 tys. km. Zero awarii, duży pakowny bagażnik, normalnie z założoną płytą podłogi bagażnika ma 500 litrów, natomiast po zdemontowaniu podwójnej podłogi aż 600 litrów pojemności. Póki co jestem mega zadowolony z zakupu. Na rodzinne wakacje kawał miejsca na bagaż jak i wygoda wew. kabiny. Uturbiony 4 cylindrowy silnik 1.2 tsi już na pasku rozrządu z serii EA211 mimo skromnych 110KM dobrze radzi sobie z tym autem nie robiąc wiru w baku.
Dodane ponad rok temu
4,9
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Cześć :) Golf w wersji Variant, 1.6 TDI 110km w wersji Bluemotion z wydłużonymi biegami [5 do przodu]. Auto w umiarkowanym mieście [średnia prędkość 30km/h na trasie 50km] pali według komputera 4,6l/100km, jednak według dystrybutora o 0.3-0.4 litra więcej. Zatem realnie 5.1-5.2. Na trasie 90km/h można bez tempomatu zejść do 3.8-4 litry, z tempomatem + 0.2l/100km Przy 120km/h [obroty 2100obr/min 5,3-5,6l - trasa Bytom - Częstochowa Przy 140km/h [obroty , 2450obr/min] 6,3-6,5l - trasa Bytom - Częstochowa. Przy 160km/h [obroty 2750obr/min] 7-7,3l - trasa Bytom - Częstochowa Piąty bieg to klasyczny nadbieg, komputer dopiero w okolicach 75-85km/h poprosi o jego wrzucenie, obroty wówczas spadają poniżej 1400. Spala mało, jeździ w miare szybko.
Dodane 2 lata temu

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 20
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiÄ…ce temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII Variant

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów