Szukaj

Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW 2015-2017

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1390 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 1400-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Karoseria - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,8
~Tomek
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Super auto dla rodziny 2+2 pod warunkiem, że dzieci już nie potrzebują wózków i innych gadżetów. Sporo miejsca w kabinie i z przodu i z tyłu, nawet przy zamontowanych fotelikach. Przesiadłem się z Mondeo i obawiałem się, że będę narzekał na przestrzeń, ale było takiego efektu. Bagażnik też całkiem pojemny i jedynie wyjazd na wakacje powoduje wyzwanie w tej kwestii (w mondeo też powodował ;) ) Jeździłem od przebiegu 40 tys, do 157 tys. i w tym czasie nie miałem ani jednej małej nawet awarii czy usterki. Silnik w zupełności wystarczający do dynamicznej jazdy, bez szaleństw oczywiście. Spalanie 6,5, choć na długiej trasie do Chorwacji spalił 4,8. Czego brakowało? Automatycznej klimatyzacji, ledowych świateł. Czasem też żałowałem, że nie mam DSG, ale ta manualna skrzynia radziła sobie naprawdę dobrze.
Dodane 2 lata temu
4,7
~Grzegorz
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Wersja Comfortline, biksenony Basic, pakiet zimowy, pakiet komfort, dwustrefowa Klima, miejsca wystarczająco choć z tylu denerwuje mnie wysoki tunel środkowy, dużo miejsca na kolana, duży bagażnik jak na klasę kompakt. Bardzo dobre materiały wnętrza. Schowek mógłby być większy.
Dodane 8 lat temu
4,5
~macieqm
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Kupiony dla rodziny 2+1. Spełnia swoje zadanie doskonale, wersje Higline doposażona o fotele ergo active (zdecydowanie polecam), nawigację (to nie google maps ale też ok), ksenony oraz obniżone sportowe zawieszenie.
Dodane 8 lat temu
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW 2015-2017
6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Poprzednie auta zawsze mi paliły ponad 10 litrów. Golf zachwyca oszczędnością, choć kosztem niskiej mocy, ręcznej skrzyni i napędu na jedną oś. Średnia od zakupu (ponad 11000km) według komputera to 6,3, jak mierzę na stacji, to wychodzi 0,2 do 0,4 więcej niż na komputerze. Na łagodnie jechanej trasie można zejść poniżej 5, byle jechać płynnie. Trasy autostradą, ale przepisowo 140 to ok. 6,5. Nie jeżdżę ostro, ale jeśli warunki pozwalają wykorzytuję dozwolone prędkości. Duży kufer varianta sprawił, że nie jechałem jeszcze z boksem na dachu.
Dodane 8 lat temu
6,0
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Po przejechaniu 6.5tys km średnie spalanie 6.2. Dodam ze czasem lubię przycisnąć. trasa Katowice-Gdansk autostrada 160-180 + poza autostrada spalanie 7.5. Głównie 5km w jedna stronę do pracy, wtedy spalanie około 6l/100 .
Dodane 1 miesiÄ…c temu
6,0
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Sam korzystałem z informacji o spalaniu więc po przejechaniu 3500km dodaje swoje info. Średnio 7,5 litra przy włączonym start/stop i jeżdzie duże miasto/trasa 50/50%. Najniżej tempomat 130km/h trasa 100km 5,2litra. Najwięcej autostrada za granicą odcinek ponad 100km tempomat 170km/h to było 10,3 litra. Auto ekonomiczne do 130-140km/h potem spalanie rośnie znacznie :) W mieście ważne aby używac start/stop i ecodriving to wychodzi całkeim ok
Dodane 9 lat temu

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 20
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiÄ…ce temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII Variant

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów