Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 318d 122KM 90kW 2007-2010

Lata produkcji: 2007 – 2010
Segment: Klasa średnia
BMW Serii 3 – dynamiczna limuzyna. Tak postrzega ją większość osób, dlatego jeśli brać, to co najmniej benzynowe 2.0l o mocy 143KM i oznaczeniu 318i. Moc wydaje się niska w stosunku do pojemności, zupełnie tak, jakby inżynier, który projektował ten silnik myślał o swoim obiedzie zamiast o szałowych rozwiązaniach konstrukcyjnych. Jednak wystarczy przejechać kilkaset metrów, by zrozumieć, że ten motor jest dziwny - wydaje się znacznie mocniejszy niż jest w rzeczywistości, a jeśli to mało - można go też dostać w wersji 170-konnej. Dla poszukiwaczy mocniejszych doznań są rzędowe, 6-cylindrowe silniki o pojemności 3l. Najsłabszy ma 218KM, a najmocniejszy, bagatela 306 – są jednymi z najlepszych konstrukcji na rynku. Diesle też są niczego sobie. Już 2.0l o mocy 143KM pozwala cieszyć się z walorów jezdnych auta, ale jeśli posiadacie trochę więcej banknotów pochowanych w kieszeniach, to lepiej rozejrzeć się za motorami podchodzącymi pod 200KM. W ofercie znajdą się dwa takie – 2.0l 177KM i 3.0l 197KM. Są bardzo dynamiczne i posłuszne, a przy tym niedrogie w eksploatacji. Ten większy można dostać nawet z 286KM. Trzeba trochę na niego wyłożyć, ale kto powiedział, że emocje są tanie?
czytaj więcej
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2007 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 122 KM (90 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,9
~Krzysztof
Limuzyna E90 318d 122KM 90kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Auto kupione od pierwszego właściciela z przebiegiem 97000 km.Samochód sprawuje się perfekcyjnie, żadnych problemów czy awarii, dużym atutem jest brak pdf.Mam jeszcze Audi a5 ale jesli chodzi o układ jezdny BMW jest bez konkurencji. Polecam to auto!
4,6
~Jarek
Limuzyna E90 318d 122KM 90kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Jeżeli masz auto z pewnej ręki np. od pierwszego właściciela to masz pewniaka i z auta będziesz zadowolony. Jeżeli zaś chcesz kupić najtaniej w roczniku to kupisz sztrucla z niemiec do któego będziesz dokładał w nieskończoność. Auto bardzo przyjemne i wiele wynagradza - zwłaszcza wyglądem i prowadzeniem.
4,8
~Blain
Limuzyna E90 318d 122KM 90kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Świetny samochód. Wszystko jest w nim idealne poza przyspieszeniem. Przydałoby się trochę więcej mocy :)
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90