Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW Seria 5 E39 Touring 520 i 136KM 100kW 1999-2004

Lata produkcji: 1999 - 2004
Segment: Wyższa klasa średnia

Model wyższej klasy średniej (segment E), klasyfikowany w grupie premium, produkowany od 1972 roku. Jeden z najpopularniejszych samochodów w swoim segmencie, wielokrotnie nagradzany, sprzedany w liczbie prawie 8 milionów egzemplarzy. Pierwszy model BMW o takim nazewnictwie, następca tzw. „Nowej Klasy” (seria E115). Początkowo dostępny tylko w wersji sedan; od 1991 roku roku również w odmianie kombi (Touring), a w latach 2009-2017 także w wersji fastback (Gran Turismo). Od 1985 roku model dostępny również w sportowej odmianie M5. Od 2017 roku na rynku dostępna jest szósta generacja Serii 5.

Powagosław

Mówienie, że nowa „Piątka” ładniejsza od starej jest może mało oryginalne, ale limuzyna BMW po tej delikatnej kosmetyce z całą pewnością ma poważniejsze, bardziej dostojne oblicze. W sumie niczego innego się nie spodziewaliśmy.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Dariusz Szpakowski milion razy powtarzał ci, że w piłkę grają wszyscy, a wygrywają Niemcy. Wiesz, że to nie do końca tak, ale co innego powiedzieć, gdy Niemcy znów ogrywają naszych. Tak samo jest z tym samochodem. Wydaje ci się, że są ładniejsze auta, że BMW znowu gra to samo, ale na końcu i tak przyznajesz, że Seria 5 rozjeżdża konkurencję.

~Luzacjusz

Autodiagnoza BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 60
Dziwne halasy spod kolektora i problem z pompa paliwa
dodał: Gorelord, 4 lata temu
Podczas puszczania gazu, jak silnik schodzil z obrotow na goracym, slychac bylo lekkie popiskiwanie/cwierkotanie. Czasami nierowne obroty na jalowym i postukiwanie. Niekiedy odpalal jakby na 5 cylindrow i wyskakiwal blad pompy paliwowej i samochod przechodzil w tryb serwisowy. W szczegolnosci po dluzszej jezdzie autostrada.
falujace obroty
dodał: ~Robert, 5 lat temu
Witam! Kiedy odpale silnik obroty utrzymuja sie na poziomie ok 700-800 i od czasu do czasu wskaznik obrotomierza zaczyna falowac, silnik jakby mial zgasnac ale wraca do normalnej pracy. Dzieje sie to niezaleznie od tego czy silnik jest zimny czy cieply. Podczas jazdy nie ma zadnych problemow z moca, przyspieszniem. Z gory dziekuje za pomoc.
Dziwny halas przy hamowaniu silnikiem
dodał: Igor, 5 lat temu
Silnik N53 benzyna. Po dobrym rogrzaniu silnika, puszczajac pedal gazu, slychac dziwne halasy spod komory silnika. Jest to podobne do lekkiego piszczenia/cwirkania. Przy wylaczaniu silnika jest zawsze taki ciut dluzszy pisk. Niestety mechanicy nie doszli konkretnie co to jest. Jedyne co wiem, to to, ze dochodzi z okolic kolektora. Czasami zdarza sie rowniez, ze samochod jakby odpalal na 5 cylindrow, wychodzi blad pompy paliwowej i awaria silnika - dostepna tylko czesc mocy. Na zimnym silniku zdarza mu sie czasami falowac na obrotach minimalnych. Ale podzczas normalnej jazdy problemow nie ma...

Dane techniczne BMW Seria 5 E39 Touring 520 i 136KM 100kW 1999-2004

Podstawowe parametry BMW Seria 5 E39 Touring 520 i 136KM 100kW
Produkowany od 1999 do 2004 roku
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM (100 kW)
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1

Publikacje o BMW Seria 5

Newsy o BMW Seria 5

BMW Seria 5 E39 Touring