Szukaj

Informacje o BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 530i 272KM 200kW 2011-2013

Lata produkcji: 2011 – 2013
Segment: Wyższa klasa średnia

Tylko ze 143-konnym dieslem Seria 5 jest zwykłą limuzyną – ani za szybką, ani za wolną. Po prostu jeździ i nie irytuje na drodze. Jednak już półkę droższy wariant o mocy 184KM wszystko zmienia – auto staje się zrywne, ma zapas mocy i sprawia sporo frajdy. Moc diesli sięga aż do 380KM w wariancie M550d z trzeba turbosprężarkami. Silniki benzynowe idą jeszcze dalej – do 560KM w przypadku M5. Ale już ten najsłabszy wariant, który oferuje 184KM w zupełności wystarcza. Wyprzedzanie innych aut jest szybkie i łatwe, czuć moc pod prawą stopą, a elastyczność rozpieszcza. Dźwięk zresztą też – choć nie tak jak we flagowym V8.

czytaj więcej
Powagosław

Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.

~Powagosław
Luzacjusz

W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2013 roku
Pojemność skokowa 2996 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 272 KM (200 kW) przy 6100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 310 Nm przy 1600-4250 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 12,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna