Szukaj

BMW Seria 7 F01 Sedan Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o BMW Seria 7 F01 Sedan Facelifting

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Auta luksusowe
Luksusowa limuzyna klasyfikowana w topowym segmencie F, flagowy model BMW, produkowany od 1977 roku. Poprzednikiem Serii 7 był model E3. Spokrewniona technicznie z nim była zresztą pierwsza generacja „siódemki”. Samochód okazał się komercyjnym sukcesem, nie tylko w Europie, ale i w USA – wyprodukowano go w liczbie prawie 300 tys. egzemplarzy. Kolejne ugruntowały pozycję BMW w tym segmencie. Seria 7 jest dla niemieckiej marki modelem, który jako pierwszy prezentuje jej nowe rozwiązania techniczne – później są one wykorzystywane w mniejszych autach BMW. Od 2015 roku oferowana jest szósta generacja modelu, nazwana G11 oraz G12 (wersja przedłużona).
czytaj więcej
Powagosław
Jak to „wygląda jak poprzednia generacja”? G11 jest smuklejszy, zgrabniejszy i bardziej elegancki. Dużo dynamiki dały mu nieco bardziej kanciaste kształty. Jako limuzyna – wzorzec. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiedzieliście, że ten samochód może w środku pachnieć tak, jak zażyczy sobie jego właściciel? To ja poproszę, żeby u mnie w domu pachniało jak w BMW. A co ja sądzę o Serii 7? Cóż, żeby wygrać z Mercedesem widocznie trzeba się do niego upodobnić. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 5089 mm
Szerokość 1902 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2142 mm
Wysokość 1471 mm
Rozstaw osi 3070 mm
Rozstaw kół - przód 1611 mm
Rozstaw kół - tył 1650 mm
Zwis przedni 866 mm
Zwis tylny 1143 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1036 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 988 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1541 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1540 mm
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie + Karoseria

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

2,6
~Waldek
BMW Seria 7 F01
Sedan Facelifting 740i 320KM 235kW
Plusy - Piękne i wygodne , lecz na tym się one kończą. Piszę tą opinie bo udalo mi się je sprzedać i moge o nim już napisać prawde, cale szczęscie mam już problem z glowy a auto bylo kupione jako auto do mojej kolekcji. Kupilem jeden z najbardziej zadbanych egzemplarzy w niemczech z przebiegiem 90 tys km od pierwszego wlasciciela który to dojeżdzał codziennie nim do swojej firmy ok 16km od domu i myśle, że to auto jedynie do takich tras sie nadaje. Przy zakupie mimo pelnej historii serwisu w ASO pojechaliśmy i tak do BMW ASO i je sprawdziliśmy, stan idealny, nie bylo sie do czego doslownie przyczepić, sporo przeplacilem przy zakupie ale nie żalowalem pieniędzy na zakup bo wiem ze kupowanie okazji kończy się dokladaniem pieniedzy w nieskończoność. Sprowadzilem do polski i już nawet podróż do polski to byla choinka kontrolek. W polsce zaprowadzilem do ASO BMW, wymienili jakiś modul ,bo tutaj oczywiście wszystko na modulach i wszystko ok, stan idealny. Po tygodniu przejechalem moze z 150km most tylny wyje, wymienilem. Przejeździlem wkoncu w spokoju z 600km , delikatnie spokojnie i turbina padla - wymienilem. Jade na wakacje nad morze - skrzynia padla, nagle bez żadnych objawów zrobil sie luz - auto wrocilo do ASO -elektronika byla przyczyna, mechanicznie ok takze naprawili. Wrocilo z serwisu, pojeździlem z 300km padl jakis modul odpowiedzialny za mechanizm wycieraczek, nie chcialy sie wlaczyc - znowu ASO- naprawione. Wrocilem do domu ,auto stalo okolo tygodnia w garażu, przychodze do garażu chce odpalić - nie odpala - padl sterownik silnika podczas postoju - znowu aso - wymienione. Tutaj pojeździlem aż dlugo bo zrobilem okolo 2500km i znowu awaria, tym razem szyby sie zaczely opuszczać samoczynnie.... i tak dalej , ogólnie wpakowalem kupe kasy zanim Idealny stan doprowadzilem do stanu idealnego? przez ponad 5 lat jak go mialem zrobilem jedynie z 40 tys km, bo niestety ciągle sie psul a naprawianie w kolko nic nie daje, gdyż jak po 20 -30 tys km zaczely mi padać te same elementy które to wymienilem napoczątku w ASO BMW to już dalem sobie spokój i sprzedalem. Nawet w ASO mi powiedzieli, że to normalne w tym modelu że się tak często psuje. Gdybym mial mieć tylko te auto do jazdy to bym nigdzie nie mógl pojechać bo ono bardzo lubi serwis.
Dodane 3 miesiące temu
4,7
~Kacper
BMW Seria 7 F01
Sedan Facelifting 750d 381KM 280kW
Świetny samochód. Rewelacyjna praca zawieszenia, doskonałe wrażenia z jazdy. Auto jest duże, ale na drodze jest bardzo zwinne. Mocy również nie brakuje. Skrzynia w 750d sprawuje się świetnie. Tym samochodem nie trzeba niczego udowadniać na drodze, potężny silnik broni się sam. Przy 140km/h na autostradzie jest cicho w środku (przy 180km/h z resztą też). Na szerokich kołach auto bardzo dobrze trzyma się drogi. Samo wnętrze bardzo wygodne ale wykonanie jest standardem BMW, który mógłby być nieco lepszy (i tak jest TOP). Mankamentem dla wysokich osób może być mała ilość miejsca na nogi z tyłu, jeśli kierowca i pasażer też są wysocy i lubią mieć nisko fotel. Bagażnik wielkościowo jest ok, nie ma rewelacji. Wielkie nadkola zabierają bardzo dużo przestrzeni bagażowej. Pozytywnie zaskoczyła mnie wysokość od podłogi w bagażniku. Utrzymanie samochodu jest drogie. Części kosztują więcej co akurat da się łatwo sprawdzić i nie było dla mnie zaskoczeniem, jednak sama obsługa samochodu wyceniona przez serwis również jest droga. Szczególnie jeśli chcemy utrzymać bardzo dobry stan samochodu. Polecam F01 750d jako samochód używany. Ma wiele bajerów, które dopiero wchodzą w nowych samochodach z niższych segmentów ale jej przewagą jest wygoda, jakość i osiągi, czyli chyba bije na głowę wszystko co postawimy obok.
Dodane 3 lata temu
5,0
~Sebastian
BMW Seria 7 F01
Sedan Facelifting 760i 544KM 400kW
Czytałem tu opinie o tym aucie i śmiem wątpić że nikt nawet niesiedział w ty aucie i stad tak niskie oceny tego samochodu , ja daje pełna ocena , samochód bardzo drogi w zakupie , puki co każdy km tym autem to przyjemność poprostu , flagowa limuzyna od BMW pełen prestiż i luksus , podróż tym autem to tak jak wspomniałem wczesniej istna przyjemność , silnik cichutki i przyjemnie pracuje , zawieszenie bardzo wygodne , wsam raz na polskie drogi , wygląd jest bardzo zadziorny i przyjemny dla oka. Spalanie małe jak na taki silnik , oczywiście jeżdzę bez szaleństw. W środku jest Extra jak to bywa w BMW , cztero strefowa klima , 8 biegowa skrzynia , ABS ,EBD,BAS,ESP, CBC z trybem DTC (system elektronicznej kontroli stabilności toru jazdy z funkcjami dodatkowymi),ISOFIX,System dostrzegania osób po zmroku (BMW Night Vision), iDrive (system obsługi urządzeń pokładowych), wyświetlacz kolorowy 7,5 cala umieszczony centralnie na desce rozdzielczej, przyciski ulubionych funkcji) ,Osłony przeciwsłoneczne z podświetlanymi lusterkami po stronie kierowcy i pasażera, Kanapa tylna z funkcją masażu w oparciach, Kanapa tylna wentylowana aktywnie , Ogrzewanie postojowe, Listwy wykończeniowe Shadow Line Individual chromowane , Rolety przeciwsłoneczne szyby tylnej oraz bocznych tylnych, sterowane elektrycznie , to jedne z wielu dodatków jakie mam w swoim aucie . Poprostu luksus w dosłownym tego słowa znaczeniu.
Dodane 14 lat temu

Usterki BMW Seria 7 F01

Liczba wpisów: 3
BMW Seria 7 F01 Sedan Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów