Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW X5 E53 4.4i 320KM 235kW 2003-2006

Lata produkcji: 2003 - 2006
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I premium) produkowany od 1999 roku. Pierwszy i największy model niemieckiej marki w tej klasie, określany przez samo BMW mianem auta typu SAV (Sport Activity Vehicle). Duży rynkowy sukces marki – do tej pory sprzedano ponad 1,3 miliona egzemplarzy X5. Jego pierwsza generacja (typ E53) była spokrewniona pod względem technologicznym z modelami Land Rovera, który wówczas należał do BMW, zaś stylistycznie nawiązywał do BMW Serii 5. Od 2013 roku oferowany jest X5 III (oznaczenie F15). Usportowiona wersja modelu nosi symbol X5 M.
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz

Oceny BMW X5 E53 SUV 4.4i 320 KM 235 kW

Ogólna ocena
4,15
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt
WADY - Drobne usterki - Poważne usterki - Karoseria

Dane techniczne BMW X5 E53 4.4i 320KM 235kW 2003-2006

Podstawowe parametry BMW X5 E53 4.4i 320KM 235kW
Produkowany od 2003 do 2006 roku
Pojemność skokowa 4398 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 320 KM (235 kW) przy 6100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 440 Nm przy 3700 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu BMW X5 E53 4.4i 320KM 235kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny

Autorentgen BMW X5 E53

Liczba wpisów: 10

Automatyczna skrzynia biegów.

dodał: ~Pablo, 9 lat temu
Jeździłem tym modelem rok czasu i padła mi skrzynia. Objawy, rano idę do garażu, odpalam wbijam, a tu jest tylko 5 bieg jak przerzuce na manual to też jest tyklo 5 bieg. Co trzeba zrobić? Odstawić auto na 30 min odpalić i wszystko w porządku i tak przynajmniej dwa razy w miesiącu, ale ogólnie super samochód. Naprawa skrzyni masakra, pozbyłem się auta takie jak było, sory dla kupujacego.

Brak biegu wstecznego

dodał: ~Irek, 7 lat temu
Jestem posiadaczem x5 po zakopaniu się w zaspie i dłuższej próbie wyjechania z niej samochód wsteczny. Po ustawieniu dzwigni w pozycji R samochód stoi i przy dodawaniu gazu nie porusza się. Po ustawieniu dzwigni w pozycji N i dodaniu gazu samochód porusza sie do przodu tak jak by byl w pozycji D. Bardzo prosze moze ktos wie co sie moglo stac i byl by mi w stanie podpowiedzieć co zrobić. Bardzo prosil bym o odpowiedz na maila triada01@wp.pl . Wiem ze bede musial go zaprowadzic do naprawy ale chcialbym przynajmniej wiedziec co to moze byc. Irek

Skrzynia

dodał: ~bonornog, 7 lat temu
wg mnie powodem obydwu problemów był przegrzewający się olej. na automacie się nie szaleje w górach panowie/panie:) do tego jest ręczna a i po pewnym czasie można zagrzać i spalić sprzęgło? i to nie tylko w tym aucie. wyjątki to sportowe auta i typowo terenowe do prawdziwej jazdy po terenie a nie od czasu do czasu na polną drogę:)

Publikacje o BMW X5

Newsy o BMW X5

BMW X5 E53 SUV