Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o FSO Polonez Hatchback

FSO Polonez Hatchback
Lata produkcji: 1978 - 1991
Segment: Niższa klasa średnia

Dane techniczne FSO Polonez Hatchback

Podstawowe parametry FSO Polonez Hatchback
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne FSO Polonez Hatchback
Długość 4272 mm
Szerokość 1650 mm
Wysokość 1379 mm
Rozstaw osi 2509 mm
Rozstaw kół - przód 1314 mm
Rozstaw kół - tył 1292 mm
Zwis przedni 742 mm
Zwis tylny 1021 mm
Wymiary bagażnika FSO Polonez Hatchback
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1070 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 300 l
Szkic techniczny FSO Polonez Hatchback

Autorentgen FSO Polonez

Liczba wpisów: 18

Blokada tylnych drzwi.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Urządzenie zapobiegające otwarciu tylnych drzwi przez maloletnich pasażerów uruchamiane jest za pomocą wystającego trzpienia, ukrytego w wewnętrznej krawędzi drzwi. Podczas czynności pielęgnacyjnych jakim poddajemy nadwozie, może dojść do niezamierzonego przesunięcia trzpienia blokady, co zaowocuje nieoczekiwanym "aresztowaniem" pasażerów tylnej kanapy.

Brak masy.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Przygasające lampki kontrolne oraz bardzo wolne obroty rozrusznika przy próbach uruchamiania silnika to znak, że jednostka napędowa straciła połączenie z masą. Zamiast szukać przyczyny w braku połączenia silnika z nadwoziem od spodu, warto zamontować dodatkowy przewód łączący np. śrubę mocowania amortyzatora z wieszakiem silnika. W ten sposób pozbędziemy się usterki raz na zawsze.

Zaworek nagrzewnicy.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Wycieki spod konsoli środkowej oraz nieprzyjemny zapach przypominający woń nieświeżej ryby w pierwszych egzemplarzach polonezów to znak, że mamy do czynienia z wyciekiem płynu chłodniczego. Wszystkiemu winien jest zaworek sterujący dopływem płynu chłodniczego do nagrzewnicy, uruchamiany dźwignią na konsoli. Bardzo często traci on szczelność. Po wielokrotnych wymianach owego zaworka efekty nadal pozostają niezadowalające. Rozwiązaniem gwarantującym sukces naprawy jest wymontowanie kłopotliwego zaworka, połączenie przewodu z jego pominięciem i założenie dowolnego kranika pod maską silnika...

Publikacje o FSO Polonez