Szukaj

Honda Accord VI Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Honda Accord VI Sedan

Lata produkcji: 1998 – 2002
Segment: Klasa średnia
Szósta generacja modelu debiutowała w 1998 roku. Podobnie, jak to było w przypadku jego poprzednika, auto zostało zaprojektowane tak, by sprostać gustom europejskich klientów. W porównaniu do Accorda V, model szóstej generacji jest znacznie krótszy, za to szerszy i wyższy. Sylwetka jest nieco bardziej konserwatywna, choć zgodna z eleganckim i sportowym stylem swoich poprzedników. W 2001 roku model przeszedł face-lifting. Rok później został wycofany z produkcji.
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11 m
Promień skrętu 5,5 m
Długość 4595 mm
Szerokość 1750 mm
Wysokość 1430 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Rozstaw kół - przód 1425 mm
Rozstaw kół - tył 1504 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 430 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,3
~wituchna
Honda Accord VI
Sedan 1.6 i 115KM 85kW
Posiadam samochód ponad 3 lata i zrobiłem nim około 70 000 kilometrów i w skrócie, samochód mało pali, za dużo się w nim nie psuło podczas tego czasu, tylko raz mnie zawiódł jak cewka zapłonowa siadła. Ale silniki 1.8 i 2.0 (takimi jeździłem) są strasznie słabe na dzisiejsze realia i jeszcze jak jeździłem samemu lub z pasażerem to jakoś się tym płynęło ale jak na pokładzie było 5-ciu dorosłych i zapakowany bagażnik to samochód "miał ciężko ruszyć". Części brak lub dość drogie patrząc na cenę samego samochodu Czy jakbym miał wybór to czy kupił bym ponownie? Tak, ale tylko i wyłącznie na dojazdy do pracy czy "koło komina"
Dodane 4 miesiące temu
3,9
~Przemek63133
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Auto jak na swoje lata dość ładne, solidne i wygodne. Również było dobrze wykończone. Zwłaszcza w wersji S z ładnymi welurami i drewnianymi wstawkami. Prowadzenie w porządku ale silnik niby prawie 150 koni, a dynamika słaba. Żeby jako tako jechać trzeba kręcić powyżej 4 tysięcy obrotów. Z wad to korozja w dziwnych miejscach. Np zaawansowana na wózku zawieszenie przód. Ogólnie auto trochę przereklamowane tak samo jak jej następca. Droga, rdzewiejąca tyle że wygodna i ładna jak na swój wiek. Jest sporo aut z tych lat tańszych, które oferują więcej i tak nie rdzewieją.
Dodane 4 lata temu
4,4
~Sławek
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Wersja 2.0 ES, najlepsze auto jakie miałem, teraz żałuję trochę, że ją sprzedałem. Może zacznę od tego, że po prawie 20 latach nie miała praktycznie żadnych śladów zużycia wewnątrz oprócz wytartej skóry na kierownicy i bardzo delikatnie wgniecionego fotela kierowcy. Jakość wykonania po prostu powala, przez 2 lata nie usłyszałem ani jednego skrzypnięcia w środku, w 18-letnim aucie. Druga sprawa: komfort jazdy: ileż to razy myślałem, że mi zgasł, a to po prostu brak jakichkolwiek odgłosów i wibracji silnika na wolnych obrotach; widoczność jak na sedana dobra, polecam zamontować czujniki parkowania z tyłu. Na trasie super. Wygodne, łyka kilometry aż miło, mocy nie brakuje, może delikatnie zbyt głośno jak na ten segment przy większych prędkościach (szum). Główny minus to niestety rdza, która pojawia się w miejscach typowych dla tego modelu: łączenie ściany grodziowej z nadkolami, sanki(!) zawieszenia z przodu bardzo trudno dostępne i nadkola. Dodatkowo u mnie (i nie tylko) kilka dziur nad i pod uszczelką przedniej szyby, w podłodze niestety też, w tylnych nadkolach już dziury na przelot no i zaczynało brać progi, które nie istnieją jako część - trzeba wyciągać z innej. Resztę napiszę w osobnych kategoriach.
Dodane 7 lat temu
Średnie spalanie dla Honda Accord VI Sedan
8,4 – 12,0
l/100 km
6,3
l/100 km
8,8 – 12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,4
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Części nie najtańsze, jeśli ledwo dawałeś radę utrzymać Fiata Punto to auto nie będzie dla ciebie. Za to kupując dobrej jakości zamienniki mamy gwarancję ich długowieczności. Przy umiejętnej jeździe spalanie oscyluje w granicach 9 l LPG na 100 km. Przez rok wydałem ok. 4 tys. zł na części eksploatacyjne (m.in sprzęgło, rozrząd, oleje, hamulce wraz z regeneracją zacisków, płyny, elementy układu zawieszenia), ale teraz jestem pewien auta, którym jeżdżę, a wiele z nich przejedzie bez problemu kolejne pięć lat.
Dodane 9 lat temu
11,5
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
W zależności od stylu jazdy spalanie waha się od 10 do 12l/100km, jazda w mieście na klimie 12-13l, maksymalnie na autostradzie przy 170km/h spaliła 14l. Spokojna jazda miasto/trasa 11,5l. Ceny części nie są strasznie drogie jak większość myśli, trzeba wczytać się w fora i dobrać odpowiednie zamienniki. Przykładowo sonda lambda polecana koszt ok 700zł, zamiennik (trzeba wtyczkę przełożyć) 170zł, sworznie dolne około 60zł, górne 50, końcówka drążka kierowniczego ok 80. Chyba wszystkie tulejki i sworznie w zawieszeniu są wymienne, nie jest to straszny wydatek. Przed zakupem koniecznie trzeba sprawdzić stan podwozia, mankament to progi, u mnie poleciały i sprzedałem problem
Dodane 9 lat temu
9,5
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Jeżdżę przepisowo i ekonomicznie, co nie oznacza, że jedynym towarzyszem na drodze jest emeryt w Skodzie Fabii 1.0. Niezależnie od auta, trzeba po prostu myśleć i to myślenie przekłada się na eco-driving. Hamowanie silnikiem, wyczucie auta, umiejętne oszacowanie sytuacji na drodze (ile razy mam tak, że po dwóch minutach doganiam kogoś, kto mnie wyprzedzał, a tu za chwilę rondo, skrzyżowanie czy tir którego nie można wyprzedzić). Ostatnio z przejechanych 236 km wyszło mi 9.09 l/100 km gazu. Przy obecnych cenach gazu to jak za darmo. Rzecz jasna z klimą. Nie opłaca mi się jeździć komunikacją miejską do pracy z tego względu, bo wychodzi mi podobnie (wcześniej 120 zł za bilet + 50 zł karta miejska, teraz autem ok. 30 - 40 zł więcej). Tak w ogóle polecam kanał na YouTube - moto doradca, na kilku filmikach autor tłumaczy jak jeździć "dynamicznym eco - drivingiem", a co jak co, Waldek zna się na rzeczy. Polecam, bo to nie tylko pozwoli zaoszczędzić pieniądze, ale nauczy też większej kultury na drodze i zwiększy komfort i bezpieczeństwo podróżowania. Teraz, jako zarówno kierowca jak i obserwator tego, co się dzieje na drogach rozumiem, jak bezmyślne osoby czasami siadają za kółkiem. Ale sytuacja cały czas się poprawia, więc może za kilka lat będzie jeszcze lepiej.
Dodane 10 lat temu

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 18
4,5
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Wtam instalka Zenit Pro , wlew pod klapką, butla w koło 52l ( na zamówienie) wydatek 2600 wart każdej złotówki , montaż bardzo staranny , gdy pokazywałem znajomym to gdyby nie wtryski to nie zauważyli by instalki , poukładane , porządnie zamocowane , wskaźnik poziomu gazu zamontowany w małym schowku ( niektórzy mają w tym miejscu zegarek ;) ) spalanie lpg nie przekroczyło mi...
Dodane 10 lat temu
5,0
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Montaż wykonali w EKO-ALMA w Radwanicach, z zastosowaniem centralki ESGI 2, wtryskiwaczy Master i reduktora Stefanelli Geo. Ze względu na ochronę zaawansowanej technologicznie i delikatnej w Hondzie głowicy i zaworów zamontowano także podciśnieniowy układ lubryfikacji, w którym stosuję płyn Valve Saver ESGI . Jestem bardzo zadowolony! Polecam tą instalację i zakład EKO-Alma,...
Dodane 11 lat temu
2,0
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
instalacja: ACON AGIS OBD
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
co mogę powiedzieć koleś nie zna się na robocie.. zakłada najtańszy syf i jeszcze szyderczo patrzy się na człowieka że jest dobrze.. instalacja AGIS na apis solo, reduktor Alaska AT-09. istalacja zrobiona na opaski plastikowe, nawiercany kolektor bez zdejmowania bo człowiek ma magiczne wiertła i szklane kule i widzi że nic nie spadło w ssący. dodatkowo podgina przerwe na...
Dodane 13 lat temu
Honda Accord VI Sedan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów