Szukaj

Hyundai i30 II Wagon Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Hyundai i30 II Wagon Facelifting

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana w latach 2011-2016 druga generacja modelu. Pod względem designu Hyundai i30 II stanowi realizację „fluidic sculpture” – stylistycznej filozofii Hyundaia. Projektantem auta, nawiązującego swą stylistyką do prototypu ix-onix koncept z 2009 oraz Hyundaia i40, był Thomas Burkle. Konstrukcyjnie i30 drugiej generacji, tak jak poprzednik, spokrewniony jest z Kią Cee’d – oba modele zbudowano na tej samej platformie podłogowej: Hyundai-Kia J4 Platform. Z kolei stylistycznie model powiązany jest także z Hyundaiem Elantrą V generacji. Auto oferowane jest także w wariancie kombi. Wersja po faceliftingu dostępna była od roku 2014.
czytaj więcej
Powagosław
Jeden z tych kompaktów na rynku, który kupujesz oczami. I pomyśleć, że z dziesięć lat temu na auta Hyundaia patrzyliśmy z politowaniem podobnym do reakcji na samochody Daewoo. Cały świat się zmienił. Na lepsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreańczycy właśnie wynaleźli, opracowali i zbudowali swoją broń atomową. Główne miejsce zrzutu to Niemcy i niemieckie strefy wpływów, gdzie często grywa się w Golfa. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4485 mm
Szerokość 1780 mm
Wysokość 1500 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1563 mm
Rozstaw kół - tył 1571 mm
Prześwit 140 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1067 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1067 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 880 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1005 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1420 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1395 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1642 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 528 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Układ jezdny - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Bartosz W
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Auto rozsądnie wycenione. Idealne do codziennego przemieszczania się. Wystarczająca dynamika, dobra ekonomia. Wystarczy przeprowadzać serwis maks co 15 tysięcy a motor z pewnością się odwdzięczy bezawaryjną pracą. Stylistyka jak na rok 2012 przystępna wizualnie i nie przesadzona. Używane kosztuje średnio 10 tysięcy mniej niż golf i w mojej opinii jest lepszym wyborem. Przejechałem 15 tysięcy kilometrów. Aktualnie brak większych zastrzeżeń. Z wad można wymienić słabą jakość lakieru i przeciętnie wyciszenie.
Dodane 3 lata temu
4,6
~JaMcin
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 136KM 100kW
Samochód bardzo przyjemny - oszczędny przy dynamicznej jeździe. Opcja wyposażenia Premium - jest wszystko co potrzeba (brak tylko automatu i szyberdachu). i30stka doskonale czuje się na autostradach i drogach szybkiego ruchu - elastyczna jednostka ale nie pali dużo - najlepiej czuję się w zakresie 120-170km/h. Awarii dotąd brak (126k km), tylko serwis olejowy, zmieniać klocki i tyle. Na suchym dobrze się trzyma drogi, ale zawieszenie jest zbyt miękkie (mało jędrne/sprężyste) na zakrętach i wybojach. Miejsca z tyłu jest ok - można przewozić 2metrowca za 2metrowcem, ale nie na ogromne odległości. Przyjemnie się tym jeździ, wygląd w najwyższej wersji wyposażenia też jest znacznie lepszy (wnętrze i z zewnątrz). Jest trochę plastikowo w środku, ale za to prosto w obsłudze i zegary mają fajny efekt głębi (3D). Polecam!
Dodane 3 lata temu
3,9
~xe84
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
Auto użytkowane jako służbowe i tylko na taką rolę się nadaje. Jeździć, tankować i praktycznie nic więcej. Cechą wspólną wersji FL i sprzed FL są psujące się katalizatory oraz sondy lambda. Wersja sprzed FL ma również problem z układem zaworowym silnika (kilka aut użytkowanych we firmie tak miało). Auto kompletnie bez emocji.
Dodane 2 lata temu
Średnie spalanie dla Hyundai i30 II Wagon Facelifting
6,8 – 7,3
l/100 km
4,9 – 6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,8
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Cicha praca silnika. Przyjemny w prowadzeniu , bardzo komfortowy(w tej klasie) samochodzik. Zawieszenie bardzo pozytywnie zaskakuje komfortowym wybieraniem nierówności. Żadnych stuków, szarpnięć. Wspomaganie , już w trybie "normal" pracuje niesamowicie lekko. Autko ma przejechane 70000 . . "Olewamy" co nam kładą do głowy w ASO i zmieniamy olej filtry oleju i powitrza co 10 000 ( korkiem spustowym w misce olejowej :-) ) . Żadnych problemów DPF ,czy EGR. Wykonanie wnętrza w tej klasie i na tle konkurencji oceniam na bardzo dobre. W porównaniu do poprzednich modeli czy to Kia czy Hyundaia , nie wydobywają się żadne świtsty , trzeszczenia lub irytujące drgania spinek montażowych tapicerki. Silnik stwarza subiektywne wrażenie mało dynamicznego przy wspomnianej bardzo komfortowej pracy zawieszenia, dlatego warto zwracać uwagę na prędkościomierz.
Dodane 8 lat temu
5,1
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.4 CRDi 90KM 66kW
Auto ma przejechane 3000km, 6biegów. Miasto na dziadka 5,5l. Miasto normalnie 6l. Miasto szybko 6,8l. Trasa od 90-110km/h 4,5l trasa 140km/h 5.2l Trasa w Polsce 50% 170km/h 50% 90km/h 5,4l. Auto świetne, ciche, ładne zegary, wygodne fotele, dużo miejsca, malutki silnik a dość elastyczny. Jeszcze kilka lat temu takie silniki miały tylko 5 biegów i jedziły max 140km/h. Jestem mile zaskoczony tym samochodem, myślałem, że jazda nim będzie to będzie tragedia a jest bardzo bardzo przyjemnie jak na tak niską klasę auta. Ciekawe jak będzie kiedy przebieg trochę urośnie.
Dodane 9 lat temu
7,3
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
Samochód zużywa od 5,5 dm3/100 km przy bardzo ekonomicznej jeździe drogami krajowymi tj z prędkościami zestawów TIR do około 9 dm3/100 km przy szybkiej jeździe autostradą/eska 170-180 km/h. Typowa żwawa jazda tj 120-140 km/h i wyprzedzanie większości pojazdów: mniej więcej 7,5 dm3 / 10 km. Sprawdzone w ciagu 3 lat intensywnej eksploatacji. Samochód bezawaryjny chociaż mniej komfortowy od pojazdów np koncernu VAG. Ale bezawaryjny.
Dodane 5 lat temu
Hyundai i30 II Wagon Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów