Szukaj

Informacje o Hyundai Tucson III SUV 2.0 CRDI 185KM 136kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Hyundai Tucson został zaprezentowany w roku 2004 jako bliźniaczy model Kii Sportage II generacji. Jego nazwę zapożyczono od miasta w stanie Arizona. Miało to być kontynuacją, zapoczątkowanego w roku 2000 przez model Santa Fe, trendu nadawania SUV-om marki nazw miast. Na wielu rynkach (także w Polsce) druga generacja modelu była oferowana pod nazwą ix35. Powrót do pierwotnej nazwy przy okazji zaprezentowania III generacji modelu oznacza rezygnację przez Hyundaia z nazw literowo-liczbowych aut klasy crossover/SUV. Hyundai Tucson klasyfikowany jest jako kompaktowy crossover. Jego rywalami są takie samochody jak Toyota RAV4, Suzuki Grand Vitara, Nissan Qashqai czy Volkswagen Tiguan.
czytaj więcej
Powagosław
Fantastyczna metamorfoza, której efekt przyćmiewa wiele marek o ugruntowanej pozycji w tym segmencie. I te proporcje nadwozia! Gdyby Hyundai tak nie szalał z ceną, mielibyśmy stuprocentowego faworyta w klasie kompaktowych SUV-ów. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwszy Tuscon rymował mi się w głowie ze słowem salceson. Podobne wrażenia. Teraz natomiast Tuscon ma fason. Salceson to jest teraz u konkurencji. Tu jest uczta na orbicie okołoziemskiej i anieli przygrywają na harfach. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 185 KM (136 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1750-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Silnik - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~Avram
Hyundai Tucson III
SUV 2.0 CRDI 185KM 136kW
Samochód wykorzystuję głównie biznesowo, szybko i bezpiecznie dojechać do celu. Zakupiony w listopadzie 2016, działa bardzo dobrze od początku, żadnych problemów. Jedyna usterka to przy ok 30.000 km przepalowe niektóre diody stopu - wymienili na gwarancji. Pozytywne wrażenie psują słabe plastiki, co jak na wersje Premium za blisko 170.000 jest co najmniej dziwne. To co mnie jeszcze dziwi na minus to szybkie zużycie klocków hamulcowych i tarcz przedmich. 2x klocki z przodu plus tarcze przy ok. 60.000 km i klocki tył przy 60.000 km. Jeździłem wieloma samochodami, w tym przed Hyundaiem Nissan Qashqai i nie pamiętam, abym tarcze wymieniał do 150.000 km. Być może taka polityka firmy. Ponadto, fajne wyposażenie podgrzewane i wentylowane fotele, skóra, zimą bardzo fajna sprawa to podgrzewana kierownica.
4,9
~marzat
Hyundai Tucson III
SUV 2.0 CRDI 185KM 136kW
Piękna linia.Wnętrze ergonomiczne.Wszystkie przyciski w zasięgu ręki.Dobre wyciszenie.Jak dla mnie przyspieszenie zupełnie wystarczające.W dalekiej trasie czuje się komfortowo.Za te pieniądze jest to jeden z najlepszych samochodów.Przejechałem już 30000 km.
5,0
~Ania
Hyundai Tucson III
SUV 2.0 CRDI 185KM 136kW
Posiadam auto w wyposażeniu Premium. Średnie spalanie około 7l. Bardzo dobre wyciszenie. Genialna automatyczna skrzynia biegów. Funkcja sport to poprostu rakieta. Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem Tucsona gorąco pplecam

Usterki Hyundai Tucson III

Liczba wpisów: 29
brak mocy na 3 cylindrze
  • Hyundai Tucson III SUV Facelifting 1.6 GDi 132KM 97kW 2018-2020
  • układ wtryskowy
  • 16 tys. km
w czasie jazdy w wiekszosci wrzucaniu biegu z 3 na 4 silnik dostaje dran faluje i wlacza sie czek i silnik traci moc . jak sie okazało po podłaczeniu pod komputer brak mocy na 3 cylindrze . wymieniłem swiece sam bo gwarancja tego nie obejmuje i nadal objawy byly takie same to juz ASO wymieniło cewke ale to nic nie dalo a teraz beda rozbierac rozrzad juz nie mam sily bo nowe auto a co jakis czas silnik w czasie jazdy traci moc i faluje . jak wylacze auto na 10 min usterka nie wraca po wlaczeniu silnika czek sie nie wlacza ale za jakis czas znowu sie pojawia jak ktos ma cos podobnego to prosze o kontak 669 547 365
Problem rozwiązany
4 komentarze
Skrzynia biegów
  • Hyundai Tucson III
  • układ napędowy
  • 77 tys. km
Witam rok temu wymieniałem synchronizatory skrzyni biegów! Teraz podczas jazdy na 4 biegu pojawił się jakiś dziwny dźwięk (takie trykanie) najprawdopodobniej ze skrzyni. Im więcej gazu dodaje tym głośniej to słychać. Co to może być za problem?
Oczekuje na rozwiązanie
kontrolka poziomu płynu do spryskiwaczy
  • Hyundai Tucson III SUV Facelifting 1.6 T-GDi 177KM 130kW 2018-2020
  • instalacja elektryczna
  • 67 tys. km
Przy każdym włączeniu auta włącza się informacja z kontrolki poziomu płynu do spryskiwaczy - o jej niskim poziomie, mimo uzupełnienia pod korek. Czy to się da samemu jakoś zresetować czy potrzebny serwis? Ktoś miał taki przypadek?
Oczekuje na rozwiązanie
Hyundai Tucson III SUV