Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW 2014-2017

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2013, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja Nissana Qashqai pod względem stylistycznym nawiązuje do prototypu o nazwie Hi Cross Concept. Qashqai II jest pierwszym modelem japońskiego producenta, który powstał na nowej płycie podłogowej Nissan CMF, stworzonej w kooperacji Nissana i Renault. Druga generacja Qashqaia jest od poprzednika większa, ale także trochę niższa i lżejsza (ok. 40 kilogramów). Na rynku japońskim i australijskim Nissan Qashqai drugiej generacji funkcjonuje jako Nissan Dualis. Tak jak model pierwszej generacji, samochód jest niedostępny na rynku amerykańskim, gdzie zamiast niego sprzedawany jest model Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1197 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM (85 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 72,2 x 73,1 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Ergonomia + Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik

Wybrane oceny

4,5
~Maks
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Nissan Qashqai II
Auto kupiłem w styczniu 2016 r. w wyprzedaży rocznika 2015. Za maksymalnie doposażoną wersję N-TEC zapłaciłem 87.500 zł. Otrzymałem bardzo poręczne "podwyższone miejskie autko" z ambicjami bycia nawet rodzinnym pojazdem na dalsze podróże. Auto jest piękne i solidnie spasowane (nic nie trzeszczy i nie stuka). Bardzo dobra jakość materiałów we wnętrzu. Fantastyczne wyposażenie (wersja N-TEC ze szklanym dachem), szczególnie systemy bezpieczeństwa, 4 kamery, czujniki parkowania z przodu oraz z tyłu i szklany dach, który polecam!. Prowadzenie to czysta poezja. Mały silnik, ale daje radę (był jeszcze na dotarciu, więc trochę za duże spalanie można mu wybaczyć). Jestem zadowolony z zakupu!
4,5
~Bukosz
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Nissan Qashqai II
Jeżdżę na zmianę NISSAN Qashqai I i Qashqai II. Różnica pomiędzy tymi dwoma samochodami to przepaść jakościowa i technologiczna. Qashqai I z silnikiem 1,6 / 115KM to jednostak dobrze znana w Renault, sprawuje się dobrze do jazdy po mieście oraz po trasie z prędkościami do 120km/h - później jest już głośno w samochodzie. Samochód chodzi aksamitnie, wszystko działa wspaniale, pedały, skrzynia, zamykanie drzwi. jedyny minus to wielkość bagażnika, który w nowym modelu jest odczówalnie mniejszy. Fotele wygodne siedzi się wysoko i pomimo sporej maski można się przyzwyczaić i pakować do co centymetra. Oczywiście czujniki są OK.
4,9
~Marcus
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Nissan Qashqai II
Projektantom udało się stworzyć samochód, który według mnie niewiele wspólnego ma z poprzednikiem. Wygląd, jakość wykonania, wnętrze, to wszystko sprawia, iż auto ma niepowtarzalny charakter i to "coś", co daje właścicielowi radość z faktu, że ma ten samochód. To jest o wiele ważniejsze niż dane techniczne, zdolność szybkiego pokonywania zakrętów, różnice dziesiątek sekund przy przyspieszaniu czy inne tego typu "papierowe" wartości. Nad powiedzmy szczerze średnimi osiągnięciami Nissana mogą wybrzydzać ci, którzy nie mają tego auta, bo jeśli się nim jeździ na co dzień, nie ma to specjalnego znaczenia, a samochód daje naprawdę wiele satysfakcji. Do tego niskie spalanie przy spokojnej jeździe, cisza w środku do rozsądnych prędkości, w miarę miękkie zawieszenie - czego można więcej oczekiwać. Jeżeli ktoś chce jeździć szybko, to niech wybierze sobie inne auto. Za te pieniądze można już powybrzydzać, a oferta jest spora. Wiem, że to jest bardzo subiektywna ocena, ale właściciele nowego Qashqaia na pewno mnie rozumieją. Samochód wzbudza w kierowcy pozytywne emocje, a to jest po prostu najważniejsze.
Średnie spalanie dla Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW 2014-2017
7,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Nissan Qashqai II
PB 95 ze zbiornika w mieście wychodzi 8,3 l/100km. Większość aut pali 8-9l , to jak na SUVa wynik 8,3l /100 to jest nieźle. Komputer na szosie pokazuje spalanie 5-5,5l i myślę że jest to realne. Ogólnie QQ jest super wygodny dla starszych panów , młodsi wola więcej " kucy"tak z 200KM mi wystarczy te 115KM 11s do 100km. Jeżeli chodzi o spalanie to wcześniej jeździłem Ford Fusion 1,4 diesel spalanie 4,7l/100 ale to jeden z niewielu. Informacja dla użytkowników QQ 1,2 - należy sprawdzać olej bo lubi go brać m.in z tego względu mój miał wymieniony silnik na gwarancji
8,2
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Nissan Qashqai II
Witam serdecznie. Podzielę się moja opinia. Przed kupnem auta mocno śledziłem tutaj jak i na innych portalach opinie. Kupiłem nowke z 2016r przejechałem nim już 7tys i jakie są moje wrażenia? Co do jazdy- super wysoko się siedzi, dużo bajerów (wersja nconecta +premium) ale... nie jestem jakiś rajdowiec mam dwójkę małych dzieci i wiem jak mam jeździć (auto mam od 15lat) zdecydowałem się na silnik 1.2 i to był błąd. Owszem auto zbiera się kiedy trzeba, turbina robi swoje ale spalanie to jest dramat. W mieście przy jeździe jak przysłowiowy "niedzielan" po mieście to min. 7l w trasie (90-110) może będzie 6.5l zależy ile górek świateł itp. Przy normalnej jeździe po mieście to 8-9l w trasie (110-140) 8-10l. Raz musiałem auto zostawić na serwisie dostałem zastępcze 1.6... różnica niesamowita. Raz ze było mniejsze spalanie! Dwa radość była dużo większa. Wiec jak ktoś to czyta to niehiescy.pl naprawdę nie zrobi tego samego błędu co ja tylko od razu brać 1.6! Ogólnie jestem zadowolony tylko te spalanie... aha na trasie to przy 170 spalanie wybija po 10-12l (w 1.6 mac 7) i dalej bez górki nie pojedzie...
6,9
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Nissan Qashqai II
Auto ma 16k przebiegu, sam przejechałem 2k. Po pierwsze, na autostradzie i tempomacie spokojnie weźmie 8.5l/100 przy 130-140km/h. W mieście mozna zejść do 7l, ale wymaga to sprawnej jazdy i ruszania spod świateł bez gazu w podłodze. Na trasie międzymiejskiej potrafi spalić 5.8-6.4l/100 przy prędkościach 90-110 km/h. Dodatkowo auto pozbawione jest dynamiki przy wyższych prędkościach więc radzę wziąć to pod uwagę przy zakupie. Za to odwdzięcza się dobrym komfortem, niskim poziomem hałasu w kabinie i fajnym designem. Serwis ( I przeglad) w cenie 850pln z odgrzybianiem klimy uważam za super ofertę. Dodatkowo zniżka 5% za udział w projekcie Nissan plus. Obecnie rozważyłbym zakup 1.6 turbo benzynę. Sądze, że to lepszy kompromis między spalaniem a dynamiką.

Usterki Nissan Qashqai II

Liczba wpisów: 3
Nissan Qashqai II Crossover