Szukaj

Lista ocen Audi A8 D2 Sedan (61) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 80 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~info@studiomastering.net
Audi A8 D2
Sedan 4.2 quattro 300KM 221kW
Grubych awarii nie ma. Raz narzeczona miała problem z immobilizerem, nie było styku pomiędzy kluczykiem i modułem rozpoznawania kluczyk się nie komunikował ze stacyjką i nie chciał kilkanaście razy odpalić, nasmarowanie WD 40 usunęło problem. Ogólnie pamiętać trzeba, że nie ma samochodu czy czegokolwiek skomplikowanego żeby się nie mogło zepsuć. W aucie ponad dziesięcioletnim ma prawo jakiś drobiazg czasem nawalić, trzeba spokojnie naprawić...
5,0
~psnioch@interia.pl
Audi A8 D2
Sedan 2.5 TDI 150KM 110kW
Z poważnych to nic. Trzeba dbać o olej i filry. I z wałkami sie nie będzie nic działo. Oczywiście o tym ze Zanim sie zacznie jechać to 2 minuty musi pochodzić a przed gaszeniem tez 2 minuty musi pochodzić, nawet nie mówie bo to jasne... Turbina rozgrzewa się do 800 stopni Celsjusza a łożyska w turbinie do 300 stopni Celsjusza. Dlatego trzeba im dać sekundę na wystygnięcie. I wszystko bedzie dobrze chodzić :)
3,0
~Łukasz D.
Audi A8 D2
Sedan 3.7 230KM 169kW
Niestety umarła skrzynia podejrzewam, że poprzedni właściciel wiedział, że coś się święci na szczęście mam znajomości u super profesjonalnego \"naprawiacza\" skrzyń więc było tylko drogo a nie bardzo drogo. Za to mam gwarancję na rok i spokojną głowę jeśli o nią chodzi. Uważajcie na pseudo mechaników bo będziecie ją co chwilę naprawiać jeżeli ktoś do tego profesjonalnie nie podejdzie.
5,0
~MorgothV8 (GG: 4728811)
Audi A8 D2
Sedan 4.2 quattro 300KM 221kW
Brak jakichkolwiek poważnych usterek. boję się tylko o Tiptronika (bo poprzedni właściciel 323000 km nie zmieniał oleju w ASB, ja zrobiłem to natychmiast i jest OK, chocaż skrzynia juz czasami lekko szarpnie lub przeciągnie bieg na zimnym oleju, w starym oleju były opiłki metalu więc tryby juz napewno dostały)
4,0
~Michał
Audi A8 D2
Sedan 2.5 TDI quattro 150KM 110kW
W zeszłym miesiącu padła pompa wtryskowa, która no niestety ma wliczony swój czas i po prostu po 200-250tys km trzeba ją zregenerować. Mnie regeneracja pompy wraz z wymianą elektroniki kosztowała 1800zl +250zl montaz/demontaż. Polecam przy okazji serwis OMEGA Ożarów g fachowcy od pomp vp44.
4,0
~PG808
Audi A8 D2
Sedan 4.2 300KM 221kW
Ponoć 600 000km zywotnosci.Czescie nie sa kolosalnie drogie ale tez nie tanie. Recepta sa renomowanych producentow zamieniki. Kompletny rozrzad ASO-2000zl zamienik-1100zl, klocki hamulcow przod ASO-900zl zamienik-200zl, filtr oleju,paliwa,powietrza ASO ok 60zl każdy.
4,0
~MIRO
Audi A8 D2
Sedan 4.2 40V quattro 310KM 228kW
AUTO 290000 ZROBIŁEM NIM 80tyś I ROBIŁEM DWA RAZY ZAWIESZENIE Z PRZODU, DWA RAZY TARCZE I KLOCKI. ALE KUPUJE CZĘŚCI DRW. A POZA TYM LEJE WACHE I OGLĄDAM W LUSTERKU ZDZIWIONE MINKI KOLESI W BMW I MERCACH. NASTEPNE BEDZIE TAŻ A8.
4,0
~kubas
Audi A8 D2
Sedan 2.8 30V 193KM 142kW
jak na razie ok, tylko esp i abs mi sie pali po zmianie opon na inny profil, wizyta u elektronika musi byc, ponoc manual i przod naped to najtansza wersja do utrzymania, oby odpukac tak dalej,
5,0
~WiktorPe
Audi A8 D2
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Nie zdarzyło się, żeby samochód nagle odmówił posłuszeństwa przez jakąś poważną awarię. Zawsze wcześniej "da znać", że coś jest do zrobienia i się to robi po czym problem znika :)
5,0
~Karol, DailyB4&D2
Audi A8 D2
Sedan 2.8 30V 193KM 142kW
W tym zestawieniu bać się należy tylko silnika, mój zbliżający się wydatek to nastawniki rozrządu 3000zl za dwie szt, skrzynia manualna i zawieszenie są bez zastrzeżeń.
Audi A8 D2 Sedan