Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E28 (24) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~misiek_rakieta@o2.pl
BMW Seria 5 E28
Sedan 520 i 129KM 95kW
Jak na lata 80te znakomicie, nie za bardzo przepada za naszymi dziurawymi drogami, ciągle jakaś końcówka leci. Części zawieszenia w rozsądnych cenach. Prowadzenia w miarę dobre, ale przy szerokich oponach (225) jest dość czuły na koleiny, za to w zakrętach rewelacja - najlepsze jakie dotąd miałem. Komfort resorowania wzorowy, nie przenosi żadnych dźwięków na karoserię, obecnie na co dzień jeżdżę Vectrą B i odczuwa nierówności dużo bardziej i...
5,0
~Pablo
BMW Seria 5 E28
Sedan 524 td 115KM 85kW
Jak na BMW przystało - auto rewelacyjnie trzyma się drogi, jest bardzo przewidywalne, gdy przyjdzie ochota - można sobie sporo frajdy sprawić na śliskim asfalcie. Poza tym rewelacyjny komfort - naprawdę, jak na swoje lata auto jest nie do pobicia. Olbrzymią wadą takiego zawieszenia (wielowachaczowe, z cała masą łączników, sworzni i elementów gumowych) jest jego nieprzystosowanie do polskich dróg. Jest zbyt delikante. Naprawy są dość drogie...
4,0
~Makowsky
BMW Seria 5 E28
Sedan 520 i 125KM 92kW
Na fabrycznym zawieszeniu jednak trochę buja. Po obniżeniu na samych sprężynach o 4 cm jeździło się idealnie. Trzymało się drogi, jak przyklejone, nigdy nie wypadłem z drogi, a nogę mam ciężką. Napęd na tył, przed którym wielu znajomych mnie ostrzegało, dawał mi sporo frajdy i odniosłem wrażenie, że łatwiej wyjść z poślizgu takim autem niż przednionapędowcem.
5,0
~Wojciech
BMW Seria 5 E28
Sedan 520 i 129KM 95kW
Układ jezdny jest bardzo dobry.Dobrze trzyma się drogi.Można szybko jeździć po zakrętach.Zawieszenie dobrze i cicho jeździ po dziurach i nierównościach.Chamulce chamują bardzo dobrze i zapewniają bezpieczną jazde.Wspomaganie kierownicy sprawia że bez problemu można się poruszać po mieście.Przy układzie jezdnym wymieniłem:przednie klocki chamulcowe i drążki kierownicze.Jest ok.
5,0
~Kuba
BMW Seria 5 E28
Sedan 528 i 184KM 135kW
Moją e 12 jeździ się bardzo dobrzre.Można dosyć żwawo sunąć po zakrętach.Wspomaganie kierownicy sprawia że w mieście jeździ się lepiej niż małym,miastowym pyrtkiem.Może dla niektórych problem może sprawiać tylny napęd w zimie lecz nie dla mnie.Według mnie tylny napęd w zimie to świetna rzecz.Lecz jeśli chce się porajdować w zimie należy robić to na bezpiecznym placu a nie na ulicy.
4,0
~bachus@bmw-pomorze.com
BMW Seria 5 E28
Sedan 520 i 125KM 92kW
troszke podsterowny. O ile nadsterownośc wg. mnie jest jego zaletą i wiąze sie z napędem na tył, to podstorownośc może być niebezpieczna i zaskoczyc oczatkującego kierowcą (mnie juz zaskakiwała :P)
5,0
~Jokan
BMW Seria 5 E28
Sedan 524 td 115KM 85kW
ELegancko! Pod warunkiem że wszystko sprawne. Począwszy od tuleji wahacza na wyważeniu kół skończywszy. W zimie i na śliskim trzeba pamiętać że to tylny napęd.
4,0
~misiek_tiger@poczta.wp.pl
BMW Seria 5 E28
Sedan 520 i 129KM 95kW
do malych poprawek, po eksploatacii w kraju pojawiaja sie lekkie stuki w przodzie, trzymanie znakomite, komfort bardzo dobry
4,0
~G-Rap
BMW Seria 5 E28
Sedan 524 td 115KM 85kW
BMW to BMW prowadzi się bardzo pewnie,wspomaganie nie zmusza do siłowania się z kierownicą.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E28
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
8,8
l/100km
13,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~zealot
BMW Seria 5 E28
Sedan 520 i 125KM 92kW
Zawieszenie twarde. Pozwala czuc się pewnie przy manewrach nawet na duzych predkościach.
BMW Seria 5 E28