AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
BMW
Seria 5
E39
Opinie
Opinie
Lista ocen
BMW Seria 5 E39
(287) - Ergonomia
Na liście zabraknie
476
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~WiernyFA
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
W e39 wszystko jest na swoim miejscu. Już od pierwszej chwili intuicyjnie sięgamy do przycisków i pokręteł nie zwracając uwagi gdzie one się znajdują. Deska rozdzielcza wydaję się uboga ale zawiera wszystko co jest niezbędne. Nie to samo co opel, toyota albo renault gdzie jest pierdyliat przycisków i potrzeba godzine z instrukcją żeby się tego nauczyć. Dobre rozwiązanie dla pozerów i gadżeciarzy. Zegary przejrzyste i czytelne. Podświetlanie...
Dodane
8 lat temu
5,0
~lucek
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Wzór do naśladowania . Nawet w nowej F10 czuć te podobieństwo i naśladownictwo modelu E39 ponieważ deska jest wykonana z bardzo dorej jakości tworzyw które bez znaczenia na wiek ,przebieg kolor czy cholera wie co jeszcze, zachowuje się jakby samochód wyjechał wczoraj z fabryki i to jest właśnie pięta achillesowa potencjalnych kupców tego modelu ponieważ często przebieg i stan pojadu weryfikuje się zwracając uwage na zużycie poszczególnych...
Dodane
12 lat temu
5,0
~roger4
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
prawie że idealnie, brakuje przycisku na kierownicy do włączania klimy i to mnie drażni. Ja niestety nie mam uchwytów na kubek i już kilka razy wylałem kole na tunel środkowy i fotel. Komputer pokazujący która żarówka jest spalona i że mało płynu w spryskiwaczach to przydatna rzecz. Czujnik niskiego stanu oleju tez dobre rozwiązanie. Możliwość zaprogramowania aby światła długie robiły jako dzienne, jak również po zamknięciu samochodu aby się...
Dodane
12 lat temu
5,0
~MARCIN GDAŃSK 2007
BMW Seria 5 E39
Touring 528 i 193KM 142kW
Już od dawna wiedziałem,że BMW w sprawie ergonomii to prawdziwi mistrzowie. Pozycja za kierownicą, sportowe siedzenia, mistrzowskie wielkie guziki- na miejscu i tam gdzie ich się spodziewałem. obsługa wszystkich funkcji- intuicyjna. Ostatnio miałem okazję skonfrontować to z mercem E-klasą- nie mówiąc o stylistyce- to panom z Merca chyba ktoś nadepnął na głowe- wszystkie funkcje skupione w jednej gałce od kierunkowskazu!!! na dodatek...
Dodane
18 lat temu
5,0
~albert6 (albert457@o2.pl)
BMW Seria 5 E39
M5 Sedan 4.9 V8 400KM 294kW
Wszystko pod ręką i mimo wieku działa, jak nowe. Jakość wykonania i zastosowanych materiałów robi swoje. Do tego konsola jak w każdym e39 nie wymaga komentarza. Do tego wszystkiego moja to wersja \"Individuel\", więc doposażona wg uznania i zasobności kupującego. Koleś zażyczył sobie dodatkowo min.: pełne obszycie skórą wnętrza, czyli poza siedzeniami i boczkami drzwi, w skórze jest również każdy element deski rozdzielczej kolumny kierowniczej...
Dodane
14 lat temu
4,0
~Gregor
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Jak to w BMW, wszystko pod ręką i bardzo proste w obsłudze. Wszystko tam, gdzie powinno być i gdzie spodziewasz się, że będzie. Obsługa radia i tempomatu na kierownicy bardzo intuicyjna. Wygodna obsługa fotela na jego boczku. Jedna i jedyna rzecz, która może denerwować to...obsługa capholdera. No kurczę... Wszystko zrobili jak trzeba a o tej jednej rzeczy chyba zapomnieli i zrobili to na siłę . Mała puszka z napojem wchodzi i trzyma się jak...
Dodane
4 lata temu
5,0
~Bruno ; cup@op.pl
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Mam chyba najbogatsze z możliwych wyposażenie: sterowanie w kierownicy, podgrzewane elektrycznie sterowane fotele z pamięcią, masaż w fotelach, kamera cofania, 5 szt. 9" monitorów TV,DVD, navigacja,skóry, ABS,ESC itd., fotochromatyczne wszystkie lusterka,czujniki deszczu, uchwyty na napoje, dwustrefowa elektroniczna klima,super wentylacja czasowa, vebasto,tempomat,xenony, spryskiwacze reflektorów, funkcję "przed domem", automatyczne...
Dodane
18 lat temu
5,0
~KM
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Jeżdżąc różnymi modelami BMW za każdym razem czuje się jak w domu. Mam ochotę np. podnieść temperaturę w samochodzie bądź przełączyć cokolwiek, moja ręka gdzieś sięga odruchowo i jakimś \"magicznym trafem\" sięgam dokładnie tam gdzie trzeba! Mam wrażenie, że BMW ma chyba jakiś oddzielny dział w którym tysiące pracowników cały dzień siedzą i po prostu zachowują się naturalnie łapiąc za różne ustrojstwa. Obserwuje ich bacznie grupa naukowców...
Dodane
12 lat temu
4,0
~prw
BMW Seria 5 E39
Touring 523 i 170KM 125kW
wszystko jest pod ręką, obsługa intuicyjna, niestety o punkt mniej ze względu na brak podręcznych schowków, jakaś malutka roletka przed podłokietnikiem w którą za wyjątkiem kilku bezpieczników i żaróweczek nic nie wejdzie, półka pod kierownicą można tam położyć okulary i tyle, na szczęście w boczkach drzwi jest troszkę więcej miejsca, schowek przed pasażerem też nie jest za wielki teczkę z dokumentami ciężko tam włożyć.
Dodane
13 lat temu
Dziennik kosztów dla
BMW Seria 5 E39
Średni koszt
przejechania 100 km
56,00 zł
on
8,3
l/100km
pb
12,2
l/100km
lpg
14,0
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~sajmon
BMW Seria 5 E39
Touring 525 d 163KM 120kW
wszystko pod ręką, przycisków w sam raz. Konsola zwrócona do kierowcy- to już klasyka. Fotele sportowe trzymają bardzo dobrze i są wygodne w długich trasach. Brakuje mi tylko elektryki i pamięci foteli. Otwierana oddzielnie szyba tylnej klapy to super sprawa. Belka z siatką i osłoną bagażnika to majstersztyk-można ją zamontować zaraz za przednimi fotelami. Trochę mały jednak bagażnik, brakuje czasem pare litrów.
Dodane
14 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
29
Następna
Sprawdź najnowsze oferty BMW Seria 5
Zobacz 169 aut
od ręki
BMW Seria 5 E39
4,4 (763 oceny)
Sprawdź oferty BMW Seria 5
Wybierz nadwozie
M5 Sedan
Sedan
Touring
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
BMW Seria 5 w pigułce
BMW Seria 5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
BMW Seria 5
Dane techniczne
BMW Seria 5 E39
Raporty zużycia paliwa
BMW Seria 5 E39
Opinie
BMW Seria 5 E39
Usterki
BMW Seria 5 E39
Publikacje
BMW Seria 5
Newsy
BMW Seria 5
Galerie
BMW Seria 5
Nasze pomiary
BMW Seria 5
Filmy
BMW Seria 5
Ogłoszenia
BMW Seria 5
Ceny aut używanych
BMW Seria 5
Dziennik kosztów
BMW Seria 5 E39
Opinie o instalacjach LPG
BMW Seria 5 E39
Testy zderzeniowe
BMW
Aktualnie przeglądasz
BMW Seria 5 E39
Dane techniczne
1275 raportów
zużycia paliwa
879 ogłoszeń
używanych
63 zgłoszone
usterki
26 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla BMW Seria 5
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy