Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 (432) - Silnik

Na liście zabraknie 293 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~zaqwsx
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Bmw e39 należy do samochodów które jako nowe kosztowały ćwierć miliona i to widać w każdym miejscu.Jakoś części, karoserii, zawieszenia i całej reszty na bardzo wysokim poziomie. Silniki bardzo trwałe, niestety słabym punktem silników jest zawór zwrotny w filtrze oleju który zwyczajnie się wyrabia, spuszcza olej i pogarsza smarowanie wału. Dwulitrowy do piątki jest za słaby, tds po czipie na 170km był świetny, lepszy od benzyny, palił średnio...
5,0
~Grzesiek
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Jest to chyba najlepszy silnik diesla jaki jest dostępny na rynku. Posiadam pierwsza wersje 184KM, ale nie brakuje mi mocy. Leszcze w pasatachi i innych śmiesznych 2.0 golfach ustawiają się na światłach w kolejce. Bardzo dobrze wyprzedza się na trasie. Ten silnik został właśnie do tego stworzony. Miałem kilka niewielkich awarii ostrzetu. Wymienilem wszystkie przewody podcisnieniowe i jeden elektrozawor stresujący praca turbiny. Czyszczenie EGR...
5,0
~Hubert
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 24V 170KM 125kW
Kultura pracy benzynowych silników R6 to jest po prostu poezja... Cichusieńki, zero wibracji, pracuje równiutko, ale jak potrzeba to potrafi wręcz zahipnotyzować rasowym rykiem 6 cylindrów. Ja mam wersję podstawową, a więc M54B22 - 2.2 litra 170KM, w ważącym prawie 1.7 tony Touringu nie jest on demonem prędkości ale do bezpiecznej i sprawnej jazdy w zupełności wystarczy, w trasie wyprzedza się nim bez problemów. Do okazjonalnej zabawy na...
5,0
~Paweł
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
Kultura pracy R6 powala. Powiem tak mechanicznie jest to bardzo trwała jednostka ja miałem wersje sprzed liftu o mocy 184 KM to w zupełności wystarcza aby wbić pasażera w fotel. Plusem silnika z pierwszych lat produkcji jest brak klap wirowych w układzie dolotowym silnika oraz żeliwny kolektor wydechowy, do minusów zaliczam podciśnieniowe sterowanie turbiną i zaworem EGR przez elektrozawory, które miałem okazję wymienić za 450 zł szt. oryginał...
4,0
~michal krakow
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520d 136KM 100kW
BEDZIESZ MIAŁ WYDATKI:) niestety to prawda! teraz jak juz rok temu sie tego pozbylem to moge napisac prawde o tym samochodzie. Kupilem na wiosne 2010 piekna po lifcie z 2001 roku w dieslu 2.0d z przebiegiem 215tys. Kumple zazdroscili :). Z silnikiem 2.0d słaba poprostu niema czym ruszyc z miejsca. Jezdziłem prawie trzy lata robiąc przebieg 100tys. km samo miasto. Wymieniłem na dzien dobry webasto, po roku wylaly mi wszystkie 4 Amortyzatory (...
2,0
~Karol
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Silnik M54B22 to jakieś nieporozumienie. 170 koni to wyciąga z wiatrem i z górki przy czym pobór oleju dorównuje benzynie. Po załączeniu sprężarki klimatyzacji trzeba zapomnieć o wyprzedzaniu. Jeżdze na Valvoline 5W40 i zmiany robię co 10tys, przy czym pomiedzy nimi dolewam około 8 litrów. Bardzo kłopotliwa jest odma, która lubi cieknąć. Pękają króćce od zbiornika płynu chłodzącego w niewidocznych miejscach. Padają czujniki wału, regulatory...
5,0
~Marcin
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Było e46 325ci '04 ,potem 320d '05 .szukałem auta bardziej limuzyny,chyba sie starzeje. Duzy diesel ma co robić,dla mnie przy codziennym użytkowaniu trochę ciężkie auto trzeba obudzić żeby swoje pokazało. Uważam że ma wystarczająco mocy na trasę ale brak mu tej kociej zwinnosci z 325 benzyny. Moc równomierne podawana , pierwsze dni nawet w nadmiarze potem troszkę brakuje. Mimo to same pozytywy, cichy po 20-30 km , naprawdę pokazuje pazur...
5,0
~albert6 (albert457@o2.pl)
BMW Seria 5 E39
M5 Sedan 4.9 V8 400KM 294kW
Potęga! Ciągle wyczuwalny \"nadmiar\" mocy szczególnie na mokrej nawierzchni, gdzie napęd na jedną oś nie daje możliwości jej wykorzystania bez piłowania asfaltu, ale to normalne przy 500 Nm. Za to frajda bezgraniczna. Na suchym przy dobrych oponach trakcja bardzo dobra. Osiągi porażające, szczególnie, gdy weźmiemy pod uwagę, że auto wprowadzono do produkcji w 1998r. i to, że waży około 1780 kg. Według testu Auto Bilda z 1999 roku osiągi...
5,0
~BMW E 39
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
moim zdaniem to zajebiste auto,mam warsztat samochodowy i jezdze wieloma samochodami , ale ta bmw jest naprawde zajebista ,i jak czytam takie komentaze co tu sa to smiac mi sie chce. to jest automat 2.8, i naprawde dobrze sie zbiera moze ,a co do oszcednosci to nawet bym sie sprzeczal wezcie podobne auta z podobnymi silnikami ,np nissan 350 z pali o wiele wiecej niz ta bmw ,...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
8,3
l/100km
12,2
l/100km
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~lucek
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Zapewne każdy fan BMW zna tą jednostkę napędową . można się o niej wypowiadać jako motor bardzo żywotny. Napędzany jest łańcuchem rozrządu . Fajny dźwięk przy wyższych obrotach ,żadna inna 2-litrówka a tym bardziej czterocylindrowa nie ma podejścia jeśli chodzi o wrażenia akustyczne. W tej karoserii osiągi przeciętne lecz zawalidrogą nie będziemy. Tani w naprawie , rzekłbym że to najpewniejszy silnik w tym aucie z tego rocznika ponieważ ze...
BMW Seria 5 E39