AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
BMW
Seria 5
E39
Opinie
Opinie
Lista ocen
BMW Seria 5 E39
(437) - Silnik
Na liście zabraknie
326
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~zaqwsx
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Bmw e39 należy do samochodów które jako nowe kosztowały ćwierć miliona i to widać w każdym miejscu.Jakoś części, karoserii, zawieszenia i całej reszty na bardzo wysokim poziomie. Silniki bardzo trwałe, niestety słabym punktem silników jest zawór zwrotny w filtrze oleju który zwyczajnie się wyrabia, spuszcza olej i pogarsza smarowanie wału. Dwulitrowy do piątki jest za słaby, tds po czipie na 170km był świetny, lepszy od benzyny, palił średnio...
Dodane
9 lat temu
5,0
~Grzesiek
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Jest to chyba najlepszy silnik diesla jaki jest dostępny na rynku. Posiadam pierwsza wersje 184KM, ale nie brakuje mi mocy. Leszcze w pasatachi i innych śmiesznych 2.0 golfach ustawiają się na światłach w kolejce. Bardzo dobrze wyprzedza się na trasie. Ten silnik został właśnie do tego stworzony. Miałem kilka niewielkich awarii ostrzetu. Wymienilem wszystkie przewody podcisnieniowe i jeden elektrozawor stresujący praca turbiny. Czyszczenie EGR...
Dodane
13 lat temu
5,0
~Hubert
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 24V 170KM 125kW
Kultura pracy benzynowych silników R6 to jest po prostu poezja... Cichusieńki, zero wibracji, pracuje równiutko, ale jak potrzeba to potrafi wręcz zahipnotyzować rasowym rykiem 6 cylindrów. Ja mam wersję podstawową, a więc M54B22 - 2.2 litra 170KM, w ważącym prawie 1.7 tony Touringu nie jest on demonem prędkości ale do bezpiecznej i sprawnej jazdy w zupełności wystarczy, w trasie wyprzedza się nim bez problemów. Do okazjonalnej zabawy na...
Dodane
13 lat temu
5,0
~Paweł
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
Kultura pracy R6 powala. Powiem tak mechanicznie jest to bardzo trwała jednostka ja miałem wersje sprzed liftu o mocy 184 KM to w zupełności wystarcza aby wbić pasażera w fotel. Plusem silnika z pierwszych lat produkcji jest brak klap wirowych w układzie dolotowym silnika oraz żeliwny kolektor wydechowy, do minusów zaliczam podciśnieniowe sterowanie turbiną i zaworem EGR przez elektrozawory, które miałem okazję wymienić za 450 zł szt. oryginał...
Dodane
7 lat temu
4,0
~michal krakow
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520d 136KM 100kW
BEDZIESZ MIAŁ WYDATKI:) niestety to prawda! teraz jak juz rok temu sie tego pozbylem to moge napisac prawde o tym samochodzie. Kupilem na wiosne 2010 piekna po lifcie z 2001 roku w dieslu 2.0d z przebiegiem 215tys. Kumple zazdroscili :). Z silnikiem 2.0d słaba poprostu niema czym ruszyc z miejsca. Jezdziłem prawie trzy lata robiąc przebieg 100tys. km samo miasto. Wymieniłem na dzien dobry webasto, po roku wylaly mi wszystkie 4 Amortyzatory (...
Dodane
12 lat temu
2,0
~Karol
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Silnik M54B22 to jakieś nieporozumienie. 170 koni to wyciąga z wiatrem i z górki przy czym pobór oleju dorównuje benzynie. Po załączeniu sprężarki klimatyzacji trzeba zapomnieć o wyprzedzaniu. Jeżdze na Valvoline 5W40 i zmiany robię co 10tys, przy czym pomiedzy nimi dolewam około 8 litrów. Bardzo kłopotliwa jest odma, która lubi cieknąć. Pękają króćce od zbiornika płynu chłodzącego w niewidocznych miejscach. Padają czujniki wału, regulatory...
Dodane
9 lat temu
5,0
~Marcin
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Było e46 325ci '04 ,potem 320d '05 .szukałem auta bardziej limuzyny,chyba sie starzeje. Duzy diesel ma co robić,dla mnie przy codziennym użytkowaniu trochę ciężkie auto trzeba obudzić żeby swoje pokazało. Uważam że ma wystarczająco mocy na trasę ale brak mu tej kociej zwinnosci z 325 benzyny. Moc równomierne podawana , pierwsze dni nawet w nadmiarze potem troszkę brakuje. Mimo to same pozytywy, cichy po 20-30 km , naprawdę pokazuje pazur...
Dodane
8 lat temu
5,0
~albert6 (albert457@o2.pl)
BMW Seria 5 E39
M5 Sedan 4.9 V8 400KM 294kW
Potęga! Ciągle wyczuwalny \"nadmiar\" mocy szczególnie na mokrej nawierzchni, gdzie napęd na jedną oś nie daje możliwości jej wykorzystania bez piłowania asfaltu, ale to normalne przy 500 Nm. Za to frajda bezgraniczna. Na suchym przy dobrych oponach trakcja bardzo dobra. Osiągi porażające, szczególnie, gdy weźmiemy pod uwagę, że auto wprowadzono do produkcji w 1998r. i to, że waży około 1780 kg. Według testu Auto Bilda z 1999 roku osiągi...
Dodane
14 lat temu
5,0
~BMW E 39
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
moim zdaniem to zajebiste auto,mam warsztat samochodowy i jezdze wieloma samochodami , ale ta bmw jest naprawde zajebista ,i jak czytam takie komentaze co tu sa to smiac mi sie chce. to jest automat 2.8, i naprawde dobrze sie zbiera moze ,a co do oszcednosci to nawet bym sie sprzeczal wezcie podobne auta z podobnymi silnikami ,np nissan 350 z pali o wiele wiecej niz ta bmw ,...
Dodane
19 lat temu
Dziennik kosztów dla
BMW Seria 5 E39
Średni koszt
przejechania 100 km
56,00 zł
on
8,3
l/100km
pb
12,2
l/100km
lpg
14,0
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~lucek
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Zapewne każdy fan BMW zna tą jednostkę napędową . można się o niej wypowiadać jako motor bardzo żywotny. Napędzany jest łańcuchem rozrządu . Fajny dźwięk przy wyższych obrotach ,żadna inna 2-litrówka a tym bardziej czterocylindrowa nie ma podejścia jeśli chodzi o wrażenia akustyczne. W tej karoserii osiągi przeciętne lecz zawalidrogą nie będziemy. Tani w naprawie , rzekłbym że to najpewniejszy silnik w tym aucie z tego rocznika ponieważ ze...
Dodane
12 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
44
Następna
Sprawdź najnowsze oferty BMW Seria 5
Zobacz 168 aut
od ręki
BMW Seria 5 E39
4,4 (763 oceny)
Sprawdź oferty BMW Seria 5
Wybierz nadwozie
M5 Sedan
Sedan
Touring
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
BMW Seria 5 w pigułce
BMW Seria 5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
BMW Seria 5
Dane techniczne
BMW Seria 5 E39
Raporty zużycia paliwa
BMW Seria 5 E39
Opinie
BMW Seria 5 E39
Usterki
BMW Seria 5 E39
Publikacje
BMW Seria 5
Newsy
BMW Seria 5
Galerie
BMW Seria 5
Nasze pomiary
BMW Seria 5
Filmy
BMW Seria 5
Ogłoszenia
BMW Seria 5
Ceny aut używanych
BMW Seria 5
Dziennik kosztów
BMW Seria 5 E39
Opinie o instalacjach LPG
BMW Seria 5 E39
Testy zderzeniowe
BMW
Aktualnie przeglądasz
BMW Seria 5 E39
Dane techniczne
1275 raportów
zużycia paliwa
906 ogłoszeń
używanych
63 zgłoszone
usterki
26 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla BMW Seria 5
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy