Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 (387) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 338 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Szczepan
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520d 136KM 100kW
Od pierwszej chwili zachwycałem się jazdą. Po zakupie musiałem przejechać prawie 400km do domu po ośnieżonej i kiepskiej drodze. Mimo tych przeszkód jechałem jak po szynach. Trzeba dodać, że przesiadłem się z maleńkiej Corsy z napędem na przód!
4,0
~gagarin3@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 525 tds 143KM 105kW
wszystko super dopuki wszsytko swieżo wymienione,koszty? 202zl wachacz przedni dolny, 170 przedni gorny, laczniki po 34zl, amortyzatory przednie 430zl sztuka(gazowy) koszty nie najnizsze. Na takim komplecie robie 30-35 000 po polskich dziurach
5,0
~Marcin
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Rewelacja. Jak większość tamtych lat "miesisty "układ kierowniczy można by powiedzieć daja świetne czytanie z kół. Przy wyłączonym esp zamiecie bez problemu. Nie jest to lekkość e46 ale komfortem bije na pewno.
4,0
~cichyraf
BMW Seria 5 E39
Touring 525 d 163KM 120kW
Wielowachaczowe zawieszenie mocne .W zyciu nie kupil bym oryginalnych czesc w servisie bmw bo uwazam ze dobrych marek zamieniki takie jak Lemforder nie odbiegaja od oryginalu. Wiadomo Polskie drogi zabija wszystko. :-)
4,0
~Marcin
BMW Seria 5 E39
Touring 525 i 170KM 125kW
układ jezdny sprawdza się doskonale ,koszt naprawy jak na tą klasę auta i markę dość tani ,choćby komplet wahaczy na przód to wydatek ok 350zł więc chyba dobra cena , drobnym minusem jest promień skrętu który nie powala
4,0
~skurabmw
BMW Seria 5 E39
Sedan 4.4 540i 282KM 207kW
bardzo dobry ,bardzo ciężko kręci się kierownicą ale to chyba przez brak servotronica , na zakrętach auto wg mnie za mocno się przechylało , zniwelowałem to poprzez założenie stabilizatorów od E39 M5 ,pasują plug&play
5,0
~RICO
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Prowadzi się wspaniale. Na nieco szerszych oponach (225) auto jedzie jak przyklejone do drogi. Systemy wspomagające przydają się szczególnie zimą. Ale w razie ochoty można wszystko kompletnie wyłączyć i poszaleć tylnonapędowcem.
5,0
~wonzki
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Ukłąd jezdny w tym aucie to poezja. Najbardziej lubię brać ostre zakręty i redukować w 1/4 łuku. Mam 18\" na gumie Potenzy i np. próbując go wyrzucić na wyłączonym ESP z łuku trzeba się postarać...czasem się udaje ;)...
5,0
~P
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520d 136KM 100kW
Uwaga na dziury w drogach. Jeśli jeździsz z polską fantazją po naszych \"autostradach\" ,nastaw się na wydatki lub cofnij licznik , napisz na Allegro formułkę \"serwisowany w ASO i opchnij. Znaczy to , że BMW nie jest dla Ciebie.
5,0
~Piotr
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
zawieszenie pracuje super, idealnie sprawuje się w zakrętach, przy dynamicznej jeździe nie sprawia żadnych niespodzianek dzięki systemowi kontroli trakcji nawet w zimie auto zachowuje się stabilnie hamulce mają ogromną siłę
BMW Seria 5 E39