Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 (387) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 338 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Jacek
BMW Seria 5 E39
Touring 525 tds 143KM 105kW
dobrze się prowadzi przy szybkiej i wolnej jeździe ale są inne marki osiągające to samo. Układ jezdny akceptuje szerokie koła które nie przeszkadzają w koleinach. Opony runflat wymagają przyzwyczajenia - bardzo twarde - co generalnie pomaga choć wyraźnie obniża komfort. Na skręconych kołach i nierównościach stuka zawieszenie choć nie ma luzów
5,0
~Klemens KLirlicht
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
To zawieszenie streszczę jednym słowem MISTRZOSTWO to połączenie komfortu bardzo pewnego prowadzenia nie ma mowy o myszkowaniu czy jakimś nieprzewidzianym zaskoczeniu , na początku myślałem że jest za miękkie ale to takie wrażenie mija jak ostro wiedziemy w zakręt a tu pełna trakcja i nawet za specjalnie się nie pochyla.
5,0
~Klimat8
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Całkiem zajebiście ;) Na prawdę tylni napęd daje niezwykły komfort jazdy. Samochód niski i dobrze trzyma się drogi. Po z mianie z 16 na 18-calowe felgi lepiej, lecz na dziurach masakra. Po wymianie wahaczy i drążków z przodu po roku czasu lekkie stuki-puki, ale to wiadomo nasze drogi nie należą do najlepszych.
4,0
~sajmon
BMW Seria 5 E39
Touring 525 d 163KM 120kW
Mam M-pakiet. Przód sportowe zawieszenie na zwykłych amorach, atył na samopoziomujących się pneumatach. Jest troche mniej komfortowe od zwykłego, ale duzo lepiej trzyma i ma mniejsze przechyły. Tył- ile nie zapakuję do bagażnika zawsze trzyma ten sam poziom- super sprawa (jadac na długie wakacje z rodzinką, nie wyglądam jak...)
5,0
~Reg
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Wygoda akceptowalna, amerykański krążownik toto nie jest, ale nerek nie obija. Hamulce jak na tak wielkie auto dobre. Najbardziej podoba mi się układ kierowniczy, wspomaganie nie za słabe, pozwala czuć auto. Prowadzi się bardzo pewnie. ASC czasami mruga na mokrym asfalcie( ale kto normalny jeździ RWD po mokrym tak szybko jak ja ;) )
4,0
~kogut_theos1@o2.pl
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Jedzie tam gdzie chcesz, dupa nie tanczy na zakretach. tylko trzeba uwazac na dziury bo remont zawieszenia kosztowny. Dosyc szybko pojawiaja sie stuki z przedniego zawieszenia. Po wymianie amortyzatorow tylnich z fabrycznych SACHS na BILSTEIN jakby troche za twardy, ma sie wrazenie jakby podskakiwal na wybojach
5,0
~lpkozak
BMW Seria 5 E39
Touring 525 d 163KM 120kW
Prowadzenie jest doskonałe trzyma sie w zakretach jakby na szynach, swietne resorowanie, system DSC(nowa generacja ESP) czuwa nad kierowca i wiele wybacza naprawia jego drobne błędy. Natomiast pieta Achillesową jest przednie zawieszenie system wielowachaczowy sprawdza sie podczas jazdy ale trwałosc jego pozostawa wiele do życzania.
4,0
~bartles
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
przy serwisowaniu - mozna spokojni przezyć nasze dziury - lecz pamiętajmy że masa auta i nawierzchnia w Polsce powodują częstszy serwis niż w cywilizowanych krajach EU. Mam 16" więc opona amortyzuje część nierówności. Mankamentem jest szeroki profil 225/55 - w polskich koleinach, w deszczu, lub na lodzie - trzeba uważać.
4,0
~Bartosz
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Zestrojenie bardzo sztywne. Wlasnie takie powinno byc. Pozwala na szybka jazde i dokladnie wykonuje polecenia kierowcy. Szybki na lukach, a gdy trzeba wspomaganie pomoze przetrwac parkingi. Chociaz jest to bardziej auto na dlugie trasy. W miescie nie wykorzystuje swojego potencjalu ;)

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 62

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Grzesiek
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
nic innego nie napisze PERFEKCJA! Koszty wymiany wahaczy nie są wygórowane ale tylne zawieszenie to już większy wydatek. Moje auto ma 285tys i Wymienilem komplet wahaczy przednich z łącznikami a tył... Nie wiem co powiedzieć przy tym przebiegu zero ludów a wahacze zakładali w fabryce.
BMW Seria 5 E39