Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 (177) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 233 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Maro
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Materiały BMW są niezwykle wytrzymałe, więc nawet przebieg na poziomie 240 tys km nie sprawia "upierdliwych" usterek. Jeśli coś już "kończy swój żywot", to zwykle poważniejsze rzeczy, np. poduszka zawieszenia z tyłu. Są to pojedyncze rzeczy.
3,0
~Dominik Baka
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 272KM 200kW
Po zakupie okazalo sie ze auto czesie na simnym silniku wiec musialem zmienic wtryski co w tym modelu jest normalne. Wtryski wytrzymuja okolo 100 tys km. Mam tez czasem problem z blokada kierwnicy, nie chce sie odblokowac wtedy musze walnac w kierownice i kilka razy wlazyc kluczyk.
2,0
~Krzysiek
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
Dużo drobnych irytujących usterek elektroniki. Sypie się wszystko: pękają światłowody, psuje się moduł I-drive, zmieniarka CD, mata obciążeniowa fotela pasażera, sterownik centralnego zamka, wiązka kabli w tylnej klapie, wiesza się samopodnosząca roleta. itd, itp
4,0
~Mariusz
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
Już ktoś pisał taki komentarz ale powtórzę - opinie o usterkowości e60 jeśli chodzi o elektronike czy mechanike są mocno przesadzone, przynajmniej jeśli tyczy sie takiej konfiguracji jak manual z podstawowym wyposażeniem i benzynowy m54
5,0
~Mati
BMW Seria 5 E60
Touring 520 i 170KM 125kW
Czujnik cisnienia oleju ma wadę fabryczna wymieniłem dwa razy na oryginał ale lepiej kupić zamiennik bo oryginal czasem wywala kontrolke cisnienia oleju po dłuższym użytkowaniu. Na zamienniku zrobiłem ponad 100tys. Km. Silnik w 100% sprawny do tej pory.
4,0
~Sojan13
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
-Przepływomierz powietrza -Węże odmy oleju -Silnik wycieraczek -Czujnik ciśnienia w zbiorniku paliwa To chyba wszystko poza zwykłą eksploatacją jednak żadna z powyższych usterek nie spowodowała zatrzymania auta i powrotu na lawecie :)
4,0
~mysza1231
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Jak już wcześniej mówiłem, silnik praktycznie bezobsługowy. Jeżeli kupimy model zadbany, to nie licząc wymiany części eksploatacyjnych, nie będziemy na nic narzekać. Może małym minusem mogą być, czasem psujące się przyciski od otwierania i zamykania szyb.
4,0
~Piotr
BMW Seria 5 E60
Touring 520d 163KM 120kW
Do dziś głównie pierdoły za grosze. Termostaty, rurka od pneumatycznego zawieszenia, wybierak skrzyni biegów, odma, Każda naprawa dzięki uczciwości i znajomości na temacie mojego mechanika kończyła się najwyżej kilkuset złotowym rachunkiem.
3,0
~Cybul1987
BMW Seria 5 E60
Touring 523 i 177KM 130kW
Usterki elektroniki to niestety norma - wymieniałem całą wiązkę do tylnej wycieraczki i świateł cofania, popsuty czujnik pilota do centralnego zamka. Lubi zeżreć olej, w szczególności przy żwawej jeździe lub zimnym niedogrzanym silniku.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,8
l/100km
14,8
l/100km
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~xpablito
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 163KM 120kW
szyba mi sie odkrecila i opadla.. naprawilem w 10min. doswietlnie bagaznika i kable czujnika sie wyrobily i przetarly..tutaj dali **** po calosci! warto sprawdzic sobie to sprawdzic bo pozniej mozna miec problem jak otwieranie sie wysypie :/
BMW Seria 5 E60