Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (103) - Stosunek jakość/cena

Na liście zabraknie 114 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~michał_polak
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 528i 245KM 180kW
Porównując przyjemność z jazdy tym samochodem, co dla mnie jest kluczowe, do innych marek, które wydawały mi się "rozsądniejsze", to jest tu przepaść. Ten samochód naprawdę się prowadzi i jest bezpieczny w wersji xdrive w trudnych warunkach o czym miałem okazję się przekonać. 4 letnie auto kupiłem za 110 tyś i nawet liczące, że części są droższe niż w tańszych markach, to i tak się opłacało niż wydać 140 tyś na auto nowe, podobnie wyposażone...
4,0
~Tomek JG
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Auto kupiłem z 2 ręki, więc największy spadek wartości przyjął na siebie ktoś inny. Należało by się jednak zastanowić nad inną rzeczą w tym momencie; skoro auto ma już ponad 200k km i 3 lata, i nic nie trzeszczy, lata, wibruje, świerszczy etc... to materiały są raczej dobrej jakości. Ilość spinek montujących boczki drzwi jest odpowiednia, jakość skór (bez przetarć, pęknięć, załamań) zacna, to stąd 4*. Jedna w dół ponieważ widziałem fakturę...
5,0
~Jacek
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Auto godne polecenia, jak ktos pisze ze lipa i kiepskie wykonanie to chyba jest z konkurencji, auto kupilem uzywane z przebiegiem 150 000 km, ostatni przeglad byl przy 148 000 km, jezdzi sie jak nowym, pachnie jak nowy ma dokladnie 3 lata, nowy przeglad w Niemczech bez zastrzezen, nic nie stuka nie puka nie skrzypi - przyjemne komfortowe auto - zaplacilem 15 000€ - Nowe kosztowalo 48 000 € (Mam koppie rachunku) wiec po trzech latach ponizej...
1,0
~doktorj
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Drogi w zakupie i utrzymaniu samochod, ktory wykazje liczne niedociagniecia jakosciowe. Wnetrze pelne twardego plastiku, ktory w wielu miejscach trzeszczy, skrzypi zarowno na zakretach jak i przy hamowaniu i przyspieszaniu, odpadajace litery BMW z listw progowych, latwo rysujace sie plastiki czern fortepianowa. Auto sprawia wrazenie jak po 200tys.km przebiegu, a przejechalem nim od kupna nowego w salonie 75tyskm! Do tego liczne usterki - patrz...
5,0
~Narek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
To nie jest jeszcze klasa wyższa, ale jakość jej nie ustępuje. Uwaga dla kupujących to auto po raz pierwszy. Moje egzemplarze po 180 tys nie pozwalały na znalezienie oznak zużycia. Skóra nie błyszczy, żaden z plastików nie wygląda inaczej niż nowy. Fotele i kierownica nie zdradzają w żaden sposób liczby przejechanych km. Niestety to sprzyja odejmowaniu setek tys km od pierwotnego stanu wskazywanego przez licznik.
3,0
~Nigdy więcej nie kupię czterocylindrowego silnika do tak dużego samochodu..
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Zdecydowanie jest to najsłabsza strona tego samochodu.. Nie jest on wart tych blisko 350 000 zł na które wycenia go producent. Owszem, samochód jest dopracowany, aczkolwiek nie doskonały i z pewnością nie wart swojej ceny.. Szkoda, że w kwestii ceny konkurencja wypada podobnie, a i oni nie oferują wszystkiego.. Niestety nie ma samochodów idealnych. Są tylko te w których czujemy się lepiej niż w innych.
4,0
~Zadowolony
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Cena oczywiście wysoka,jednak porównywalna do A 6 czy E klasy. Jednak to kwestia gustu co sie wybierze. Emocje jak dla mnie większe w f11. Moje liczenie jest takie.: Kupując samochód za 50 tys i sprzedając je za 8 lat dostanę jeszcze swoją cenę. Kupując samochód za 25 tys i sprzedając je za 8 lat nie dostanę prawie nic. Więc za przyjemność jazdy warto dać.
4,0
~narcyz_dudek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
wysokiej jakości materiały, są też przekleństwem marek premium, a to za sprawą oferentó secend hand. Odjęcie 100 a nawet 200 tys km dla użytkowników aut włoskich czy francuskich będzie niezauważalane. {Pierwszym skutecznym syndromem zużycia jest uchwyt drzwi kierowcy od wewnątrz, jest wyścielony gumą, która po 200 kkm zaczęłą się wykruszać,
5,0
~bartosh007
BMW Seria 5 F10-F11
Gran Turismo 530d 258KM 190kW
BMW... BedzieszMniejWydawal, jak idiota przed toba jej nie dojechal... nowy, troche drogi, ale warto sie rozejrzec za dobra 5GT, z uwagi na ceny, jak wyszlo to bylo brzydkie, a jednak figura i linia x6 przyzyczaily ksztalt do oka, po lifcie w 2012r mozna dostac zajefajne auto za niewielkie pieniadze dzieki wlasnie brzydalowi z 2007r.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
8,8
l/100km
11,9
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~lukaszb
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Za około 55-60 tyś złotych można kupić już wiele aut, w tym auta nowe. Nie mam na myśli Tipo,, ale już np. Renault Megane. Każdy musi zastanowić się sam, czego oczekuje od auta. Ja daje 4 gwiazdki gdyż... miałem/mam E61. Myślalem że nowszy model, nie będzie gorszy (nawet miejscami) niż poprzednik... i tez nie w tylu kategoriach.
BMW Seria 5 F10-F11