Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (111) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 106 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Nigdy więcej nie kupię czterocylindrowego silnika do tak dużego samochodu..
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Odizolowanie od podłoża na wybojach jest dość dobre, nic nie puka, nie stuka, lekko słychać poprzeczne nierówności. Wyciszenie wnętrza przed hałesem wiatru niestety nie jest ostanio mocną stroną żadnego BMW.. Powyżej 150 gdzieś w okolicy słupka B pojawia się charakterystyczny świst wiatru (może to wina lusterek, może lini dachu, nie mam pojęcia) w każdym razie nie jest to jakoś specjalnie uciążliwe. O wiele gorszy staje się huk w okolicach...
3,0
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Jak już wcześniej pisałem - z wygłuszeniem coś poszło nie tak. Sam się zastanawiam jak to jest, że w e61 miałem o wiele ciszej - ostatnio doczytałem, że modele e60/61 mogły mieć podwójne okna - nie wiem czy takie były u mnie - ale z uwagi na mocną konfigurację to mogło b yć powodem takiej niesamowitej ciszy w porównaniu do F11 obecnaje - w której czegoś brakuje - niby cicho, ale szum wiatru przeszkadza. Opon nie słychać - założone Dunlopy...
5,0
~Janusz
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
Wyciszenie znacznie lepsze niż konkurencja. Przy run flatach, których się obawiałem komfort jest jak u konkurencji na tradycyjnych oponach. Diabeł tkwi w numerze jaki BMW wywinęło konkurencji i nową serię 5 zbudowało na płycie z serii 7. W związku z tym aby konkurencyjny Audi A6 czy Merc E klasa mógł się porównać pod względem komfortu, wyciszenia to musiałby być zbudowany odpowiednio na płycie A8 lub S klasy... BMW skutecznie wybiegło w przód...
5,0
~lukaszb
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Wyciszenie podobne do Citroena C5. Jest bardzo dobrze. Mam troche mat wygłuszających, leża już ponad miesiąc, i nadal się zastanawiam co wygłuszyć, gdyż ciężko jest znaleźć jakieś źródło dźwięku które by przeszkadzało lub rozpraszało podczas jazdy. Podepnę się w tej kategorii oceny z audio. Posiadam zestaw HiFi w F11 - w porównaniu do HiFi w E61 jest porażką. Słaby bas, 'zlane' kanały, Wszystko gra jakby na jedno kopyto. W e61 było tez...
4,0
~KAju
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 530d 258KM 190kW
Zdecydowanie jedno z najlepiej wyciszonych aut w swojej klasie. Jechałem na jeździe testowej nowym Audi A6 i zaraz po tym BMW 5 i stwierdziłem, że Audi chyba chciało zaoszczędzić na wygłuszeniu... Nie zmienia to faktu, że BMW nie jest ideałem i muszę się pofatygować do firmy wygłuszającej żeby dodatkowo wygłuszyć podłogę. Do 180 jest super. Powyżej zaczyna trochę przeszkadzać wiatr i szum od opon. Powyżej 220 już jest bardzo nieprzyjemnie.
3,0
~Em dzeJ
BMW Seria 5 F10-F11
Gran Turismo 535d 299KM 220kW
Szczerze to szyby bez ramek może i ładnie wyglądają ale na autostradzie powyżej 170 km/h jest już głośno - dla porównania Panamera GTS przy 270 ma podobny szum w kabinie! (oczywiście spr na DE autostradach). Jak ktoś jeździ wolniej nie ma problemu. Miasto, drogi lokalne i codzienne jeżdżenie "w koło komina" - jest ok.
4,0
~michał_polak
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 528i 245KM 180kW
Wyciszenie to jest pierwsza rzecz, która zwróciła moją uwagę po zakupie tego auta. W porównaniu z poprzednim samochodem to była przepaść, a tamten był 4 lata młodszy i to Honda, czyli też nie byle samochód. Jednak z czasem mam wrażenie, że samochód stał się nieco głośniejszy, ale może to wina opon.
4,0
~dres biurowy
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
choc jest swietnie to mam wrazenie ze mogloby byc lepiej. gdy gra muzyka to slychac ja na zewnatrz co przypomina mi amerykanskie pseudo-super samochody z murzynami sluchajacymi rapu na podkreconych basach. tu maly minus. poza tym - oczekiwana cisza, nawet przy znacznych predkosciach.
5,0
~Biszkopt
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Wyciszenie jest dobre, silnik słychać w korkach, ale nie byłem tego świadomy, dopóki nie uruchomił się system start-stop. Kiedy silnik gaśnie na skrzyżowaniu, to zauważasz, że największy hałas robisz dla siebie ty sam. Potem silnik odpala i czar pryska
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
8,8
l/100km
11,9
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~KitaPL
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 530d 258KM 190kW
Tu jedyny zauważalny problem. Auto nie miało podwójnych szyb i miało dach panoramiczny. Przy 160 było już głośno. ale tragedii nie było.No i trzeszcząca na nierównościach automatyczna roleta tylnego bagażnika. musiałem ją po prostu zwinąć wtedy było ok.
BMW Seria 5 F10-F11