Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 G30-G31 (38) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~K.
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Największa słabość auta to wrażliwość na podmuchy boczne wiatru. Do niedawna był bardzo długi - kilkudziesięciostronicowy wątek na forum bmw klub na temat podatności bmw 5 G30 na podmuchy wiatru. Wątek zniknął. O problemie pisał też Auto Świat w teście długodystansowym G31. No nic, ponieważ dużo jeżdżę autostradami, problem był dla mnie bardzo dotkliwy – auto w wietrzne dni jest bardzo niestabilne, passat b8 jest nieporównywalnie pewniejszy w...
5,0
~krzysiekG
BMW Seria 5 G30-G31
Touring 540i 340KM 250kW
Jeździłem wersją z X-drive. Miałem niestety tylko kilka dni styczności z autem testowym. Zrobiłem około 1100km. Bardzo dobre prowadzenie. Połączenie mocy, automatycznej skrzyni, napędu X-drive i kontroli trakcji powoduje że autem nie da się praktycznie zerwać przyczepności. Prowadzenie jak po sznurku i nawet gdy trochę się przesadzi i auto pójdzie bokiem, sytuacja jest łatwa do szybkiego opanowania (a nie nazwałbym siebie rajdowym kierowcą i z...
4,0
~Kacper
BMW Seria 5 G30-G31
Touring 530d 265KM 195kW
xDrive nigdy Quattro nie był i nie będzie. Super, że można uśliznąć tyłem na mokrym rondzie, czy wyjeżdżając z bocznej uliczki. Jednak oprócz pojedynczych zabaw w stylu młodzieńca z PGRowskiego bloku w E36, na co dzień jednak zależałoby mi na pewności prowadzenia. Tego nie zawsze można być pewnym. Radość z jazdy, jest, pewność i stabilności, tylko ma suchym. Pomimo wielkości dobrze składa się w zakręty. Adaptacyjne zawieszenie "m" w trybie...
4,0
~Tomek Audi 4.2
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Cztery bo mam porównanie do mojego starego a6 4.2 quattro i tam to była bajka. Można było poczuc się jak w aucie sportowym a tu wszystko jest aż za bardzo idealne. Jazda podobna do tego w Audi a8 czy bmw 7. Czyli trochę bujnie trochę za miękko ale jakimś cudem równie szybko pokonuje zakręty co modele bardziej usportowione. Jak się do tego człowiek przyzwyczai to jest już super. Układ bardzo precyzyjny a karoseria dobrze reaguje na każdy ruch...
5,0
~Jarek H
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Zawieszenie z aktywną regulacją daje najlepsze odczucia komfortu na każdej nawierzchni. Cicha praca zawieszenia oraz idealne prowadzenie w zakrętach oznacza ciągłą pracę zespołu BMW w celu poprawy parametrów przy okazji wprowadzenia liftingu lub nowej edycji. XDrive ideałem nie jest i nigdy nie będzie w porównaniu do stałego Quattro, ale X-drive ma jedną zaletę - wiodąca jest tylna oś i o tym trzeba pamiętać w trakcie gołoledzi.
4,0
~Stifmajster
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Jeśli chodzi o układ kierowniczy nie mam zastrzeżeń, napęd xdrive ma jednak tendencje do zarzucania tyłu jak klasyczna tylnonapędówka, co w przypadku quattro praktycznie nie ma miejsca (stały napęd na cztery koła). Auto za sprawą dobrego wyważenia świetnie się prowadzi (silnik umieszczony za przednią osią). Zawieszenie jest bardziej miękkie niż w e60 i a6 c7, co nie każdemu może odpowiadać, mimo zastosowania opon run fiat
5,0
~gripen
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
Posiadam obniżone zawieszenie M oraz 19-calowe koła run flat, pomimo tego samochód nie zachowuje się jak wóz drabiniasty, a tak miałem w E90 które ma 16 calowe run flaty. W porównaniu z poprzednią serią 5 którą też jeździłem samochód lepiej się prowadzi, jest zwinniejszy.
5,0
~dominikdm
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Posiadam standardowe zawieszenie - jest super komfortowe i "sprężyste". na zakrętach nadwozie nie wychyla się. Świetny układ kierowniczy - dlaczego ? ciężko to opisać trzeba się przejechać. Komfort zawieszenia to to co najbardziej mnie pozytywnie zaskoczyło
5,0
~Anonim
BMW Seria 5 G30-G31
Touring Facelifting 3.0 530d 286KM 210kW
Prowadzenie bardzo dobre i pewne w kazdych warunkach. Auto swoje wazy wiec osobiste preferencje moga byc inne mi sie bardziej podobala jazda seria 3 ale tutaj wybor byl bardziej rodzinny i pod trasy niz do zabawy
4,0
~BIK
BMW Seria 5 G30-G31
Touring Facelifting 3.0 530d 286KM 210kW
Bardzo poprawny. W zasadzie trudno się do czegoś przyczepić. Komfort oraz sprężystość dobrane wzorowo. Od podłoża dochodzą nieliczne odgłosy a reakcja kierownicy jest precyzyjna. Kierownica słabo odbija po pełnym skręcie do "0"
BMW Seria 5 G30-G31