Szukaj

Lista ocen Dacia Duster II (138) - Silnik

Na liście zabraknie 51 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Poziom
Dacia Duster II
SUV 1.5 Blue dCi 115KM 85kW
Świetny. 260Nm sprawia że auto zachowuje się na każdej drodze "godnie". DIesel jest ciężki co poprawia trakcję tego auta ! Sam silnik pracuje ok i trzeba się przyzwyczaić do turbodziury ale nie jest żle. Od 2000 obr/min mamy użyteczny zakres do sprawnych manewrów.
5,0
~Poziom
Dacia Duster II
SUV 1.5 Blue dCi 115KM 85kW
Świetny. 260Nm sprawia że auto zachowuje się na każdej drodze "godnie". DIesel jest ciężki co poprawia trakcję tego auta ! Sam silnik pracuje ok i trzeba się przyzwyczaić do turbodziury ale nie jest żle. Od 2000 obr/min mamy użyteczny zakres do sprawnych manewrów.
5,0
~Poziom
Dacia Duster II
SUV 1.5 Blue dCi 115KM 85kW
Świetny. 260Nm sprawia że auto zachowuje się na każdej drodze "godnie". DIesel jest ciężki co poprawia trakcję tego auta ! Sam silnik pracuje ok i trzeba się przyzwyczaić do turbodziury ale nie jest żle. Od 2000 obr/min mamy użyteczny zakres do sprawnych manewrów.
4,0
~Paweł
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe LPG 115KM 85kW
Cichy, ładnie i równo pracuje. Dosyć elastyczny, ale przy trzymaniu wysokich obrotów. Moc zdecydowanie mogłaby być większa, brakuje jakichś 15-20 koni, by tym autem jeździć naprawdę komfortowo. Oczywiście, można dopłacić do mocniejszego silnika, ale nie będzie on wolnossący.
5,0
~Szkrobi
Dacia Duster II
SUV 1.3 TCe 150KM 110kW
Mimo że benzynowy, bardzo elastyczny. Przypomina mi wręcz charakterystykę diesla. Turbina robi swoje. Polubiłem od razu. Dynamika świetna. Wysoka kultura pracy. Bardzo cichy. Oszczędny przy jeździe eko ale niestety smok paliwowy przy normalnej jeździe autostradowej.
2,0
~Mikie
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Sporo pali jak na moc. Zimny pracuje jak stary deisel w żuku. W dodatku w moim był problem z falującymi obrotami i brakiem mocy na benzynie. Mimo turbo elastyczność słaba, trzeba kręcić jak wolnossącą benzynę żeby coś wyprzedzić lub jechać dynamicznie.
5,0
~Kamil
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
jestem pozytywnie zaskoczony po przesiadce z 1.8tsi 180km nie jest źle :D do miasta sprawdza się idealnie na trasie jako prędkość przelotowa 120/130 jest okej spała ok 8.5-9.5l gazu przy tej prędkość jak zejdziemy do 110/115 to będzie już 8-8.5l
5,0
~Jan
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Zaskakująco zwinny jak na niecały litr pojemności. Nie oczekujmy cudów przy prędkościach ponad 120 km/h, albo w gorący dzień z włączoną klimatyzacją. Ale na mieście lub przy prędkościach w okolicy 70-90 km/h jest bardzo dobrze nawet gdy jest załadowana.
3,0
~RDK
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe LPG 115KM 85kW
Brakuje trochę mocy, trzeba się namachać lewarkiem skrzyni biegów, żeby zachować dynamikę jazdy np. na górskich serpentynach. Ale ja to lubię i liczyłem się z tym, że tak będzie. Osobom, które bardzo często podróżują autostradą to nie polecam tego silnika.
Dziennik kosztów dla Dacia Duster II
Średni koszt przejechania 100 km
34,33 zł
6,0
l/100km
7,9
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~theafriks
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Jak na 100km i 3 cylindry w tej wadze jest na prawdę ok. Silnik ciągnie od samego dołu. Trudno nazwać go dynamicznym ale na pewno jest wystarczający. Na pewno bardzo cichy i oszczędny - Spalanie w cyklu mieszanym niecałe 8l lpg
Dacia Duster II