Szukaj

Lista ocen Dacia Duster II (138) - Silnik

Na liście zabraknie 51 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~a
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Dobra elastyczność. Dzięki turbinie można sprawnie przyspieszać już od 2000 obrotów. Bardzo ekonomiczny - nawet poniżej 7 litrów LPG - liczone z dystrubutora. Taniej niż jakimkolwiek benzyniakiem lub dieselem,, a do tego ekologicznie!
4,0
~barakuda
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Nie jest demonem prędkości, choć w mieście nie odczuwam braków na tym polu. Dopiero wizyta w górach ujawniła, że załadowanym aucie i 4 osobach przydało by się kilka KM więcej, ale dojechaliśmy wszędzie. Wolniej jednak konsekwentnie.
4,0
~Michał
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Póki co nie jest demonem prędkości, przydałoby się też deczko więcej elastyczności, ale silnik układa się i jest coraz lepiej. Ma fajnego kopa między 3500 a 4000 obr./min. Liczę, że będzie bezawaryjny jak w starszej wersji.
5,0
~Leśnik
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Piękne japońskie brzmienie (w końcu to silnik Nissana) i zaskakująco sportowa charakterystyka - lubi kręcenie na wyższe obroty i ma wtedy kopa (po dotarciu oczywiście) - dynamika zaskakująco niezła jak na tak wysoką budę i tylko 1.6.
2,0
~Der
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Słaby, mułowaty na autostradzie wyprzedzanie to cała operacja logistyczna. W lpg trzeba sprawdzać często poziom oleju. Sam silnik bez usterki. Instalacja lpg problemy w zimie z przełączaniem.
4,0
~Paweł
Dacia Duster II
SUV 1.5 Blue dCi 115KM 85kW
Elastyczny, dość ekonomiczny w lpg, byłby niemal idealny - gdyby był dosłownie ciut mocniejszy. Na autostradzie przy dużej prędkości pod górkę bywa słabo, zwłaszcza przy obciążeniu lub jeździe pod wiatr.
4,0
~MD
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe 101KM 74kW
Tryb ECO zdradliwy samochód w tym trybie łapie zadyszkę. Przy wyprzedzaniu radzę wyłączyć, jeżdżę na stałe z wyłączonym i zużycie paliwa bez zmian a silnik czuć bez wyginania korbowodu.
4,0
~Lecho
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe 101KM 74kW
Silnik ładnie przyspiesza nie jest zawalidrogą czuje się trzy cylindry zwłaszcza na wolnych obrotach ale szybko się do tego przyzwyczaja.Przełączanie na gaz nie odczuwalne różnicy w mocy nie ma
4,0
~Lecho
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe 101KM 74kW
Silnik ładnie przyspiesza nie jest zawalidrogą czuje się trzy cylindry zwłaszcza na wolnych obrotach ale szybko się do tego przyzwyczaja.Przełączanie na gaz nie odczuwalne różnicy w mocy nie ma
Dziennik kosztów dla Dacia Duster II
Średni koszt przejechania 100 km
34,33 zł
6,0
l/100km
7,9
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~jaras57i
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Mało dynamiczny i sporo pali . Średnio ok 9l Żyje miedzy 2500 a 4600 obrotów potem rośnie hałas i spalanie nie dynamika. Przy wyprzedzaniu nawet na autostradzie trzeba redukować na 5 bieg
Dacia Duster II