Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d (496) - Silnik

Na liście zabraknie 134 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bravooo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Bardzo fajny silnik 1.4 16V T-Jet. Bardzo elastyczny.Dla mnie silnik to duży plus tego samochodu. 2000 tyś. obrotów i samochód jedzie bez najmniejszego problemu. Silnik cichy. Prędkość 170 km/h dla tego samochodziku to bułka z masłem. Rozpędza się bez wysiłku. MINUS jak się jeździ dynamicznie to bardzo dużo pali.
5,0
~Magirus
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
T-Jet jest silnikiem,który zrobił na mnie pozytywne wrażenie pomimo małej pojemności samochód zbiera się rewelacyjnie w każdym zakresie obrotów, a przy tym jest bardzo elastyczny, jedyną wadą tego silnika jest duże spalanie - w mieście przy ogromnych korkach 11- 13 litrów. W dni wolne kiedy ulice są mniej zakorkowane 9-10 litrów.
5,0
~dth
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Silnik pracuje wysmienicie. W standardowej wersji byl troche za slaby. Teraz dysponuje moca 165 koni i 350Nm momentu. Autko bardzo ladnie zbiera sie na dowolnym biegu i jedynie ponizej 1500obr/min nie chce jechac i trzeba uwazac zeby mocniej wcisnac pedal gazu przed zrywniejszym starcie bo mozna zdusic silnik.
5,0
~Piotr
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
poprzednio miałem bravę z silnikiem 1,2. Chciałem teraz kupić coś mocniejszego. Podchodziłem do VW 1,6, Toyoty i do Ceeda! Nie zdawałem sobie sprawy, że znów kupię Fiata. Ten silnik, mimo małej pojemności to jest to! Cięgnie od dołu / o górze nie powiem, bo jeszcze nie było gdzie sprawdzić/, jest zrywny i w miarę cichy! Znakomity!
5,0
~Maciek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Przesiadłem się z silnika benzynowego na diesla i trochę na początku było dziwnie ale nie trwało to długo. Silnik w Bravo jest elastyczny i ma naprawdę fajne osiągi. Przyśpiesza bardzo dynamicznie i jest cichy (oczywiście po rozgrzaniu). Po włączeniu się turbiny to już się robi \"rakieta\" i naprawdę nic więcej nie potrzeba.
5,0
~Marian z Rzeszowa
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Bardzo dobre osiągi i fajne brzmienie, jakby był większy, a to tylko 1600. Ciągnie od dołu (czyli 1600 obrotów) aż miło, tylko szkoda, że "para" kończy się po 3500. A spalanie niewielkie: przy stałej prędkości 110km/h - 4,5l/100km, autostrada 140km/h - około 6l/100km, miasto poniżej 7l/100km.
4,0
~Łukasz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Silnik prosty - mocy niewiele ale tego się spodziewałem i tu nic mnie nie rozczarowało. Po przesiadce z Focusa 115km przez kilka pierwszych dni było mi ciężko:) Przyzwyczaiłem się i jest ok. Auto jak na 90 koni radzi sobie całkiem nieźle - w trasie po wrzuceniu 6 biegu jest bardzo cicho i komfortowo.
5,0
~Marcin
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Bardzo dobry motor - małe spalanie, brak problemów z wyprzedzaniem. Denerwuje mnie tylko 6 bieg - trzeba pamiętać o minimalnych obrotach ok. 1500, bo inaczej się dławi. Czasem trzeba redukować na niższy bieg podczas wyprzedzania. W porównaniu do Stilo - bajka, głównie za sprawą momentu - 340 Nm.
4,0
~olw
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
silnik naprawde ma kopa przy akceptowalnym spalaniu.dałbym 5 gdyby nie duza awaria przy 42tyśkm.zatarła sie pompa wody co spowodowało peknieciem paska rozrządu.koszk naprawy 8.5tyś na szczescie udalo mi sie wywalczyc gest handlowy ze strony fiata i naprawa wyszła mnie 1600zł(auto pół roku po gwarancji)
5,0
~Gosia
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Po wcześniejszym, pięknie buczącym 170 konnym Stilo Abarth miałam bardzo negatywne nastawienie do klekoczącego Bravolota ale po pewnym czasie zauważyłam jedną główną zaletę tego samochodu...odwiedzam stację benzynową dwa razy rzadziej, a i silnik mimo że klekocze to jednak jedzie i to całkiem żwawo.
Fiat Bravo II Hatchback 5d