Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d (496) - Silnik

Na liście zabraknie 134 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Stef
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Duża moc, rozsądne spalanie i jak na razie zero problemów z usterkami. Jedyne do czego musiałem się przyzwyczaić, to pewna "dziura" w mocy przy niskich obrotach - zanim załączy się turbosprężarka. Trzeba pamiętać, że przy dynamicznym przyspieszaniu obroty muszą być "trzymane" około 2 tys. Mój poprzedni diesel był dużo słabszy, ale nie było tego problemu - przyspieszał równo praktycznie "od zera"
5,0
~MirekJ
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
bardzo dobry silnik z turbiną praktycznie od najmniejszych zakresów obrotów fajnie się zbiera, bardzo dobra kultura pracy dobrze zestrojony z 6 stopniową skrzynią biegów i z umiarkowanym apetytem na benzynę, można jadąc tak około 100km/h zejść poniżej 6l/100 a jadąc bardziej dynamicznie 140-150km/h nie przekroczyć 7,5l/100 na trasie w mieście 8-10l/100 zależnie od stylu jazdy i pory roku oraz długości odcinka
4,0
~goofy
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Silnik żwawy pod warunkiem odpowiedniego wykorzystania turbosprężarki. Przy 2 osobach na pokładzie i załadowanym bagażniku pojemność 1,4 i 120 turbodoładowanych kucyków wystarczy.. Niestety 4 osoby + bagażnik dachowy + bagaż - i od razu czuć, że brakuje pojemności i momentu obrotowego. Umiejętne obchodzenie się z gazem gwarantuje w miarę rozsądne spalanie, ale wystarczy trochę sobie odpuścić by w mieście nie schodził poniżej 9l.
4,0
~jacek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Moje bravo ma juz 5 lat,zakupione jako nowe z salonu.Jestem zadowolony ze wybralem wlasnie fiata.wyglad i silnik to najwieksze atuty.120 km pozwala jezdzic dynamicznie.138tys km nie robi na nim wrazenia.zadnych wyciekow,awarii sprzegla,wtryskow itp.nie do zdarcia.tankuje tylko lepsza rope i nie narzekam.Jedyna wada wydaje sie byc nieprzyjemne uderznie przy odpalaniu zimnego silnika.polecam 2 krotnie grzac swiece
5,0
~maestro
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Samochód ma doskonałe osiągi, na trasie jest szybszy niż VW Passat TDI 130 PS. Myślałem że facetowi oczy wyjdą z orbit, jak go wyprzedzałem z prędkością 200 km/h. Spalanie - 7,2l/100km na trasie Katowice - Berlin, z prędkością 100 do 200km/h i ciągłym hamowaniem do 100-tki i pełny gaz do 200 i tak w kółko, czas jazdy 3h45min. Dynamika lepsza niż mercedes 122 PS, tylko że tamten palił mi 16 l/100 km przy takij jeździe.
2,0
~apo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Nie wiem czy trafiłem na taki egzemplarz, ale w tym ktorego objeżdżam jest taaaakkiiii lag (opóźnienie turbo) To jedyny diesel jaki znam, którego trzeba kręcić żeby w ogóle ruszyć z miejsca. Przy spokojnym ruszaniu spod świateł, wciśnięcie pedału gazu w podłogę nie powoduje absolutnie nic!! i to trwa ok 3 sekundy. Jedynie strzał ze sprzęgła ratuje sytuację. Ale to przecież nie jest wyjście... Elastyczność silnika niedostateczna!
5,0
~Stefan Niesiołowski
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Na silnik nie mozna narzekac, jest bezproblemowy, nic sie nie dzieje, na postoju slyszalny, natomiast podczas jazdy, to tylko slysze szum wiatru i opon. Elastycznosc bardzo dobra, I i II za krotkie, III super przelozona, tak samo IV, V bieg jak w kazdym, dlugi i wolny. Podczas wyprzedzania jest wysmienicie, nie czuje strachu ze nie zdaze uciec tym z naprzeciwka, oczywiscie wszystko w ramach zdrowego rozsadku.
5,0
~karoll
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Jak każdy klekot przy zimnym silniku dosyć głośno klekocze, niemniej na rozgrzanym silniku jest wyraźnie cichszy od HDI nie mówiąc już nawet o TDI. Co do elastyczności nie mam zastrzeżeń, jest jest co najmniej dobra chociaż nie odczuwa się tak bardzo przyrostu prędkości po przez sporą masę auta. Przyspieszenie namacalnie odczuwa się gdy 130 konny golf 4 TDI zostaje w tyle na światłach.
4,0
~Pablo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Poprzednio jeździłem Alfą 146 z motorem 1,4 TS 103km i porównam do tego samochodu. W niskim zakresie obrotów 2 -3 tys. Bravo jest elastyczniejszy, powyżej 3,5 tys obrotów nie ma tragedii, ale do Alfy nie ma co porównywać... Generalnie uważam, że auto o tej masie powinno mieć bazowy motor benzynowy o mocy ponad 100 KM. Przy włączonej klimatyzacji wyraźnie czujemy, że to tylko 90 KM.
5,0
~Dominik
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
120 konna benzyna potrafi zawstydzić w trasie znacznie mocniejsze auta. Przy rozpędzaniu czuć jakby auto miało z 20 KM więcej. Bardzo dobra dynamika. Auto bardzo szybko zbiera się w zakresie 60-120 km/h. Przy ostrej jeździe potrafi spalić nawet 10 litrów na 100km. Zejście do katalogowego spalania w moim przypadku jest nierealne, jeżdżąc trasy 20 km dziennie Bravo pali 7,5 litra
Fiat Bravo II Hatchback 5d