Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d (496) - Silnik

Na liście zabraknie 134 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~renardos@vp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Poprzednio jeździłem Fordem Mondeo gdzie silnik także uznawany jest za dobry ale 1,9MJ w Fiacie ma lepszą kulturę pracy. Szczególnie słychać to na wolnych obrotach. O tym, że pod maską pracuje 120KM diesel dowiaduje się z obrotomierza a nie z wibracji lub hałasu. Za to w Skodzie Fabii prawie mi j..a urwało od wibracji. No i elastyczność Fiatowskiego diesla lepsza jest od Forda 2.0 TDCI Trochę mało mocy jak na 1,3t auto wiec teraz już wiem, że...
5,0
~GNOM
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń. Po włączeniu przycisku sport "rakieta" (jak na 150KM rzecz jasna), reaguje bardzo spontanicznie na gaz. Bez "sport" robi sie troche spokojniejszy. Przyspiesza praktycznie od 2000 obrotów i ciągnie w zasadzie do samego końca. Przy tym jest cichy (na wyższych obrotach, słychać silnik ale jest to przyjemny dżwięk - testowałem nowego Civica 1.8 i to była porażka, zaczynał jechać powyżej 4000 obr i pracował jak...
4,0
~GrzegorzT.
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Silnik 1.4 90KM jest słaby i mułowaty, dopiero powyżej 3500 obr/min zaczyna się zbierać. Jednak nadaje się idealnie do LPG i w połączeniu z 6 biegową skrzynią może przypaść do gustu osobom które lubią się spokojnie toczyć po drodze. Silnik jest elastyczny przy niskich obrotach co też jest zaletą. Natomiast wadą jest duże zużycie oleju. Ja dolewam średnio co 1000km, ale auto od nowości (10 lat) jest na LPG i myślę że to jest powodem.
5,0
~km
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Po ponad 2 latach użytkowania trzeba napisać o samochodzie, którym jestem zachwycony. Auto lekkie nie jest, ale silnik doskonale sobie radzi (Nm robią swoje) i czasem ma się wrażenie, że jest tam chyba więcej niż 300 Nm. Wyprzedzanie na V biegu rewelacja od ok.80km/h. W trasie sprawdza się. chociaż to diesel,ale mam wrażenie że lubi wyższe obroty (przy 3000 obr. silnik pracuje jak pszczółka - równo i cicho). Ogromny pozytyw za silnik.
5,0
~shimec @ vp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Same +. Silnik jest dużo lepszy od wczesnych wersji JTD pod względem kultury pracy. Nie klekocze. świetnie wchodzi na obroty. Trochę przeszkadza mi wolna reakcja na pedał gazu. Czuć lekkie opóźnienie reakcji, ale auto ma takiego kopa że z biegiem czasu już tego nie zauważam. jest dynamiczny od 0-200 czyli do V biegu który kończy się równo na 200. Potem VI ciągnie jeszcze do 220 i do 240 powoli ale w końcu dociągnie (licznikowe) wg gps 225.
5,0
~remo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Silnik przy rozruchu trochę \"drewniany\" - pierwsze kilka obrotów przy rannym rozruchu wprowadza w drgania całe osiedle. Ale potem - nie mam uwag. Chodzi miękko, ale jak się go przyciśnie to potrafi uderzyć fotelem w plecy... 120KM w tym aucie to jak garnitur na miarę - przyspieszenie i elastyczność nieosiągalna dla tej pojemności w autach z silnikami VW i PSA, a jednocześnie rewelacyjne spalanie ON. Silnik to naprawdę mocna strona auta.
4,0
~Piotrek.
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Diesel bardzo głośny, momentami wręcz męczący - ale taka jest jego charakterystyka i trzeba się przyzwyczaić. 120 koni daje autu niezłe przyspieszenie(10,5 s. 0-100 km/h)), ale trzeba go kręcić stosunkowo wysoko. Zdecydowanie bardziej do tego auta pasowałby silnik 150 konny - zakupiłem 120 konny ponieważ 150 konnych nie było wówczas jeszcze w sprzedaży. Generalnie 120 konna konstrukcja, jest bardzo udana, aczkolwiek brak jej nieco większego...
5,0
~pelipek@o2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Doskonały silnik 120 KM, turbina świetnie się sprawuje, niesamowite przyspieszenie, aż boje się pomyśleć co potrafi silnik 150 KM ;) Mój na trasie do 180 km/h rozpędza się bez najmniejszego wysiłku, potem juz trzeba troszkę go pomęczyć, na razie max to 195 km/h, na szybszą jazdę nie było warunków :) Uważam, że dla osoby jeżdżącej głownie po mieście i "robiącej" max 20 tys km rocznie T-jet 120 jest idealny m rozwiązaniem. Zdecydowanie polecam !!
5,0
~Marcin
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Ważne przed zakupem, żeby sprawdzić w wersji 150km w jakim stanie są klapki w kolektorze. Powinno być 4. Jeśli są, należy je usunąć zaraz po zakupie. Ominięcie tego punktu spowoduje remont silnika. Koszt koło 300 zł. Należy mieć na uwadze, że auto sprowadzone z Niemiec będzie mieć realny przebieg podchodzący pod 500.000 km. Wystarczy sprawdzić przebiegi aut na niemieckich poratalach ile mają zanim przyjadą do Polski. Np. mobile.de
5,0
~pmisiek_91
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Świetny silnik - dynamiczny i elastyczny. Jednak nie dajcie się zwieść - trzeba go jednak trochę potrzymać na obrotach, a nie zmiana biegu przy 2000 obrotów i wciskanie gazu - wtedy jest zmuła. Na plus spalanie, choć nie takie jak w katalogu, ale średnie spalanie na poziomie 7 litrów jest jak najbardziej do zrealizowania przy założeniu 15% miasta, 65% autostrada z prędkością ponad 160 km, 20% trasa z prędkością 80-120 km.
Fiat Bravo II Hatchback 5d