Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012 (81) - Ergonomia

Na liście zabraknie 43 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Czak Ptak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Tutaj są plusy i minusy. Jeśli chodzi o fotele w pakiecie Sport są genialne, delikatny kubełek z czerwonymi wstawkami, dodatkowo podgrzewane, z regulacją w odcinku lędźwiowym kręgosłupa, przyjemnie się w nich siedzi. Z tyłu dużo miejsca na nogi, kanapa rownież wygodna. Bagażnik ogromny, ale minus za wysoki próg załadunku, wyciągając zapasówkę wasz wypadający kręg w krzyżu da o sobie znać. Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, plus za...
3,0
~nuovabravo.blox.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Guziki, pokrętła itp są rozmieszczone całkiem ok. Minus dla przeciwmgielnych, trzeba na nie zerknąć żeby włączyć i wyłączyć. Aby jeździć oszczędnie trzeba bardzo delikatnie obchodzić się z pedałem gazu (może boleć noga). I pedał sprzęgła jest dosyć głęboki - to męczy przy jeździe w korkach. Wnętrze mam z wersji Dynamic, bez pakietu sport. Fotele są ok, ale nie super, podobno w wersji sport dużo fajniej się siedzi, tu niestety w fotel nie...
4,0
~Arek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Fotele w pakiecie SPORT b.dobre - kubełki, z dobrym bocznym trzymaniem, regulacja lędźwi i wysokości (kierowca i pasażer!), regulowana kierownica w dwóch poziomach. Z minusów to słabo czytelny wyświetlacz komputera (przeładowany informacjami o podobnym rozmiarze czcionki) oraz zbyt dużo funkcji obsługiwanych przez komputer - powinno być więcej przycisków żeby dostęp do podstawowych funkcji był bezpośredni. Nie mam sterowania radiem w...
3,0
~pelipek@o2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
No i tu też niestety przeciętnie. Schowek przedni jest głęboki jak studnia i całkowicie nieporęczny. O Innych schowkach proszę zapomnieć, ten samochód ich po prostu nie posiada :) No ale przynajmniej nie da się go zagracić ;) Podłokietnik to jakiś żaart, jest co najmniej o 15 cm za krótki, wato go brać tylko dla znajdującej się w nim lodóweczki. Duży plus za system Blue&Me, idealny zestaw glośnomówiący, opcja odtwarzania multimediów z USB...
4,0
~stigzak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Dla mnie ta kategoria jest bez znaczenia. Nie interesuje mnie ilość schowków i uchwyty na kubki. Jeśli już to fajna jest skrytka między fotelami mieszcząca butelkę wody 0,7l. Klimatyzowana. W sumie ma jednak znaczenia, tutaj trzeba to napisać. Fotele w wersji Sport są bardzo dobre. Jak to napisali w Top Gear - wreszcie dobre fotele we Fiacie. Niestety w innych wersjach są po prostu tylko przeciętne.
3,0
~Janek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Moim zdaniem ergonomia wnętrza nie została odpowiednio dopracowana i wyraźnie ustępuje konkurencji podobnych aut compactowych. To auto dla kierowców i pasażerów raczej przeciętnego wzrostu. Trudno znaleźć optymalną pozycję za kierownicą, fotele przednie posiadają oparcia które odpychają i siedziska które nie zachęcają do zbyt długich podróży. To oddaje w skrócie moją opinię w n.t. ergonomii.
4,0
~myram
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Wszystko OK, ale punkt odjęty za przemieszczanie się po Trip komputerze, denerwuje mnie brak możliwości powrotu, trzeba przemieścić się przez wszystkie wyświetlane parametry. Np. gdy mamy chwilowe zużycie paliwa i chcemy przejść do spalania średniego trzeba nacisnąć kilka razy guzik. Skoda Oktavia ma możliwość przemieszczania się tam i z powrotem. Poza tym jest gitara.
3,0
~Tom
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Przeciętnie. Niby ma jakieś 2 miejsca na kubki, ale lepiej nic tam nie wkładać bo się przewrócą. Przyciski pod ręką, auto łatwo obsługiwać, nie przytłacza. Fajny klimatyzowany schowek. Brakuje mi tempomatu, ale to kwestia mojego egzemplarza. Średnio wygodne fotele w wersji podstawowej (trochę twarde i niedopasowane), być może w sporcie jest lepiej.
4,0
~arek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Tragicznie przednie siedzenia. Za krótkie siedzisko. Zagłówki za mocno pochylone do przodu. Brak możliwości regulacji ich pochylenia, przez co nie można ustawić oparcia, tak, jakby się chciało. Myślałem, że się przyzwyczaję - niestety nie. Kierownica przysłania zegary. Manetka spryskiwacza wymaga użycia coraz większej siły - nie zawsze "styka"
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
8,4
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~bravooo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Kierownica regulowana w 2 płaszczyznach. Fotel regulowany góra dół. Kierownica skórzana świetnie leży w dłoniach. Sterowanie radia, oraz b&m w kierownicy. Wszystkie przełączniki, przyciski pod ręką i w zasięgu wzroku. Czytelne zegary. Podłokietnik super sprawa, bardzo wygodny. Z tyłu z ilością miejsca jest przeciętnie.
Fiat Bravo II Hatchback 5d