Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 (118) - Silnik

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~papirusw
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Silnik mimo swojego przebiegu nadal suchy, oleju nie bierze, tyka równo, dynamiczny, że nie jedno A3 na trasie się zdziwiło. Oczywiście co 10tyś. km wymiana oleju i filtrów. Dodam, że udało mi się nabyć egzemplarz bez DPF.
5,0
~Andrzej
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Legendarny, ekonomiczny i bezawaryjny silnik 1,9 jtd 120KM. Pancerne wtryski i turbina, silnik nie do zdarcia. Szkoda, że już takich nie produkują. W moim poprzednim aucie miał 300 000km i pracował bez zarzutu.
4,0
~Buli_8912
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Samochod moze troche glosny zimny ale to w koncu diesel.Po rozgrzaniu cisza w srodku.Silnik ma dobra kulture pracy z tym ze czuc moc po okolo 1900/2000 obrotow ale da sie z tym zyc mi to nie rzeszkadza:)mile auto:)
4,0
~acik
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Silnik bardzo oszczędny oczywiście jeśli ktoś nie ma zbyt ciężkiej nogi. Trochę słabo zapala przy dużych mrozach ale jeśli pilnuje się akumulatora to jest OK. Trochę mało elastyczny przy niskich obrotach ale ogólnie jest dobrze
4,0
~w_guzior13@op.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Pierwszy rozruch na zimno fatalnie, wydaje się że za chwilę wszystko się rozleci. Później jest już tylko lepiej, lepiej i lepiej. Do 2000 obr. ospały ale powyżej jest super. Elastyczny i to najbardziej cieszy przy wyprzedzaniu.
4,0
~brucha@interia.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Wiadomo, że to diesel po rozruchu na zimno - mało kulturalnym delikatnie mówiąc. Potem jest znacznie lepiej - bo auto jest dobrze wyciszone. Silnik b. elastyczny od ok. 1800 obrotów do 3000. Poniżej 1800 obrotów - śpi:-)
5,0
~jj
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Jedna z podstawowych zalet tego auta - nowoczesny, mocny i ekonomiczny diesel. Daje sporo frajdy z jazdy. Dobrze reaguje na przyciśnięcie pedału gazu. Turbo-dziura wyczuwalna do ~1800 rpm. Powyżej jest bardzo dobrze.
5,0
~piotr_bravo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Silnik bardzo elastyczny, w trasie jadąc 90-140 prawie nie trzeba redukować z V biegu. Przyśpieszenie i elastyczność tego 120 konnego silniczka jest bardzo dobre. Trzeba nauczyć się ruszać (szybko) - jak w każdym turbo dieslu
5,0
~Michał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
genialny silnik multijet 8V 120 koników, silnik który zbiera się całkiem dobrze ale bez ochów i achów, najważniejsze w tej jednostce jest jego trwałość i niezawodność i ja taki egzemplarz użytkuje obecnie.
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~kawonzsuetam
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Akceptowalna moc i moment obrotowy, spora turbo dziura (jednak, co ciekawe, nie jest go łatwo zdławić na pierwszym biegu), głośna praca, dzięki niskiemu spalaniu wszystkie te wady zostają przebaczone.
Fiat Bravo II Hatchback 5d