Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 (118) - Silnik

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~daro
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Czy kupiłbyś jeszcze raz ten samochód? NIE!!!!! Wziąłbym mocniejszą wersję!!! I nie to, że Multijet 120KM jest słaby; wg mojej oceny to rewelacyjny silnik, ale nie jet to optimum dla BRAVO II; nie czarujmy się; tym samochodem nie da się spokojnie jechać; jego własności trakcyjne, hamulce, wygląd, wnętrze prowokują do jazdy dynamicznej; wsiada się do samochodu, włącza mp3 i ....jazda!!! Jeśli ktoś ma do wydania parę groszy więcej to polecam...
5,0
~r29
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Porównując z kulturą pracy dzisiejszych silników diesla, 1.9 Multijet 8V to traktor. Ale jak się weźmie pod uwagę trwałość, to nie ma leszcza - trzyma się jak stary volkswagenowski TDI, od którego (nawiasem mówiąc) MJ jest o wiele cichszy. I jeszcze jedno - nie ma tu filtra cząstek stałych, czyli koszmaru dzisiejszych fanów diesla... 120 KM w zupełności wystarczy, by rozbujać auto do \"setki\" w 10 sek. i do 200 km/h (na niemieckiej...
4,0
~Rafał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Silnik to mocna strona samochodu. Jego największą zaletą jest brak istotnych wad :) Jest to sprawdzona, trwała, choć niezbyt juz nowoczesna pod względem mechanicznym jednostka. Kultura pracy jest całkiem przyzwoita, choć wersja 150 KM pracuje ciszej i mniej \"klekocząco\". Mocowanie silnika ma wadę fabryczną - przy rozruchu na zimno na nadwozie przenoszone są bardzo duże wibracje. ASO Fiata zna problem, wymiana poduszek silnika na nowszy typ...
4,0
~oliwier26@o2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Kupując tego 120 konnego multijeta miałem nieco inne wyobrażenie na temat jego osiągów. Jak na 120 koni i ok.1300 kg. masy całkowitej auta nie jest to zapewne porywająca jednostka napędowa. Na niskich obrotach nieco go przymula więc ciężko jest nim sie poruszać w mieście na 4 biegu konieczna jest redukcja. Być może jest to po części uwarunkowane od skrzyni biegów ale moim zdaniem powinien się bardziej zbierać. Czytając Państwa opinie związane...
3,0
~fn2000@gazeta.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Klekocze jak to diesel, przy 140km/h słychać wyraźnie w kabinie. Przy wysokich obrotach 3k i więcej, wyraźnie głośny. Klekot odrobine bardziej zdecydowany po zimnym rozruchu, później jednak wraca do normy dla tego typu auta. Przy -23 st. zanim zaskoczył trajkotał ok. 10 sek., ale zaskoczył :) (Producent gwarantuje uruchomienie silnka przy -20 st.). Należy uważać w okresach przejściowych zima/wiosna, jesień zima. Przy temperaturach minusowych...
4,0
~zdegustowany
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Było by 5 gdyby był lepiej wyciszony i bardziej okrzesany. Generalnie bardzo udana jednostka o legendarnej trwałości. Co ważne trwały jest nie tylko układ korbowo-tłokowy ale i osprzęt o który w turbodieslu może generować wysokie koszty. Wtryskiwacze, turbo, dwumas w moim aucie są seryjne. Generalnie: poniżej 1500 obrotów totalny brak mocy. 1500-1800 coś tam zaczyna kiełkować 1800 -2000 mam wrażenie że w tym przedziale mam do dyspozycji...
4,0
~prz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
W porównaniu do benzyniaków silnik jest głośniejszy i brzmi mniej przyjemnie. Na postoju klekocze i można wyczuć drgania a podczas przyspieszania jest dość głośny. Wcześniej jeżdziłem benzyniakiem o tej samej mocy i teraz odczuwam mocniejszego kopa w plecy podczas przyspieszania. Niestety czuć go dopiero po chwili (czasem dłuższej, np po przekroczeniu ok. 1500 obr/min) i trwa bardzo krótko w efekcie czego maksymalne przyspieszenie jest...
4,0
~dth
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Silnik jak dla mnie po silniku TDI chodzi bardzo przyjemnie dla ucha. Jesli chodzi o elastycznosc to jest slabo. Jesli osiagnie sie juz 2000obr to do 4000 jest bardzo przyjemnie, ale przed i po jest bardzo malo przyjemnie, nie mowiac o tym co dzieje sie jesli sie chce ruszyc dynamicznie a nie dalo sie odpowiednio duzo gazu wczesniej. Wtedy silnik w wiekszosci sytuacji zastanawia sie z jakies 2 sek i dopiero rusza ostro. W TDI takich przypadkow...
4,0
~r29
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Przy porannym rozruchu masz człeku wrażenie, że za chwilę silnik razem z maską i generalnie całym przodem pójdzie w ślad za promem Discovery - w kosmos - trzęsie, rzuca itp. I to jedyny w sumie minus. Potem jest już tylko lepiej: chodzi grzecznie na wolnych obrotach, kulturalnie przy przyspieszaniu, a przy większych prędkościach słychać już tylko szum powietrza i kół. Silnik ma fajnego kopa, jest elastyczny i bardzo oszczędny. Żadne tam...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~mag001@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Silnik jest bardzo mało elastyczny miałem taki sam w Lagunie II kombi i pracował o wiele lepiej. Silnik pracuje głośnio przyspieszenie jest prawie nieodczuwalne. Po przejechaniu ok 12 tyś. samochód zaczął dymić przy uruchamianiu i bardzo głośnio pracować. Okazało się że wystąpiły w pół rocznym samochodzie wystąpiły 4 usterki silnika, na tyle poważne że tydzień stał w serwisie(niestety nie wiem co się stało bo serwis takich informacji udzielić...
Fiat Bravo II Hatchback 5d