Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II (452) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 189 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Michal
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
zawieszenie rewelacja sportowo-komfortowe ostre zakrety to przyjemnosc w trakcie prowadzenia tego samochodu przy wiekszych predkosciach ( moze wpasc w poslizg bardziej nazawal bym to delikatnym uslizgiem na 1-2 sek przy duzych predkosciach tak jak testowali redaktorzy np tvn turbo)
4,0
~bjozefowicz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Jest tak zestrojony, że podróżuje się komfortowo, a jednocześnie można sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa w zakrętach, choć mimo wersji Sport, nie można mówić o sporcie. Dzięki nieco twardszemu charakterowi pewnie trzyma się drogi i nie sprawia wrażenia pływania łodzią.
4,0
~Tomek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Rewelacji może nie ma ale narzekać też nie ma na co. Moim zdaniem lepiej niż przeciętnie radzi sobie na specyficznych, polskich drogach (nierównych i dziurawych). Kompromis pomiędzy dobrym prowadzeniem a komfortem (czytaj tłumieniem nierówności) lepsza niż u konkurencji.
5,0
~www.tom.pl@neostrada.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
ZATWARDE NA DZIURY ALE DOBRZE TRZYMA WZAKRETACH I TU NIEMA CO DUMAC COŚ ZA COŚ.NISKI PROFIL OPON W PAKIECIE SPORT 17 CALI JESZCZE TWARDZIEJ ZATO ŁADNIE I DALEJ COŚ ZA COŚ .I JAK TU WYSTAWIC SPRAWIEDLIWĄ OCENE PODSKAKIWANIE AUTA TO WINA BRAVO CZY NIERÓWNEJ DROGI?
4,0
~Marcin
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
niezły ale jak dla mnie za miękki, zapewnia rezerwy bezpieczeństwa do ok 140km/h nadwozie się buja powyżej tej prędkości na łukach ,następne amortyzatory napewno będą twardsze ,siła wspomagania dobrze dobrana ale układ reaguje z opóżnieniem ,tutaj niemiecka konkurencja jest lepsza
5,0
~pelipek@o2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
prowadzi się świetnie, sztywny, pewnie wchodzi w zakręty, perfekcyjnie trzyma się drogi. Polecam !! uwaga na niskie zawieszenie, trzeba być tropicielem wyższych krawężników i wystających studzienek ;) !! Opcja "City we wspomaganiu kierownicy super, poprostu sama skręca :)
5,0
~ARECKI
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
AUTKO JEDZIE JAK PRZYKLEJONE DO JEZDNI (OPONKI 205*16) NA KOLEINACH TROSZKE GOZEJ ALE TO NIE WINA SAMOCHODU TYLKO CZEGOS CO W POLSCE NAZYWAMY "DROGAMI" NA POLATANEJ JEZDNI TRZESIE - AUTO RACZEJ TWARDE ALE NIE BUJA SIE JAK MINIESZ TIRA PRZY PREDKOSCI POWYZEJ 150
3,0
~Tom
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Auto nie jest przeznaczone do sportowej jazdy i szybkiego pokonywania zakrętów, ale samochód prowadzi się dobrze i pewnie. Jadąc autostradą nawet z dużymi prędkościami jedzie jak po szynach, można puścić kierownicę a auto i tak jedzie prosto.
5,0
~Cezary
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Auto świetnie trzyma się drogi choć zawieszenie mogłoby być nieco sztywniejsze. Belka z tyłu może nie jest najnowocześniejszym rozwiązaniem, ale z pewnością ogranicza wydatki na obsługę auta (części zawieszenia, czy ustawianie zbieżności).
3,0
~arek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Zgrzyta zawieszenie, jak jest zimno. Mogło by być jeszcze trochę bardziej miękko. Bardzo dobre wspomaganie kierownicy. Problematyczne zaciski hamulcowe. Co dwa lata trzeba je rozebrać i dokładnie wyczyścić, bo inaczej się blokują tłoczki
Fiat Bravo II