Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II (452) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 189 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Szimek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Jak dla mnie prezentuje idealny kompromis pomiędzy komfortem tłumienia a dobrym prowadzeniem. Auto posiada tryb wspomagania City, którego w praktyce nigdy nie używam, bo kierownica kręci się wręcz nieprzyjemnie lekko, jak w zabawce.
5,0
~Adrian
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Maglownica elektryczna oraz wspomaganie elektroniczne, no tu muszę napisać że trzeba się przyzwyczaić, nawet pokuszę się napisać że nie odzwierciedla tak dobrze tego co z kołami się dzieje jak standardowa hydrauliczna
5,0
~Arek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Zawieszenie samochodu w wersji sport jest bardzo twarde. Samochód trzyma się drogi jak przyklejony. Niestety do jazdy po polskich miejskich drogach nie jest to najwygodniejsza opcja. Jeżeli chodzi o autostrady zawieszenie idealne.
4,0
~pablo80
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
czuły układ kierowniczy działa lekko za lekko , trzeba uważać na zakrętach za sprawą zestrojonego zawieszenia nastawionego głównie na komfort co mi odpowiada ,jeśli nie przekroczymy granicy rozsądku prowadzi się bardzo pewnie
5,0
~Łukasz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Do Focusa nie ma nawet co porównywać, ale tragedii nie ma. Biorąc pod uwagę ile kosztuje wymiana tylnego zawiasu w Focusie a ile w Bravo to można wybaczyć mu to że trzeba czasem przyhamować przed ostrym zakrętem
5,0
~goofy
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Bezpośredni układ kierowniczy, nieduży promień zawracania. Zawieszenie dopasowane do Naszych dróg. Z tylu belka skrętna - może nie jest szczytem wygody, ale zdecydowanie odwdzięcza się bezobsługowością i pancernością!
4,0
~majster
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Ja tam specjalistą od oceny układów jezdnych nie jestem ale zimą ciężki przód (diesel) i lekki tył na ostrych łukach dawał się we znaki przy pokonywaniu osiedlowych zakrętów 90stopni. Poza tym mankamentem prowadzi się w miarę pewnie.
4,0
~zygus
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
dosyc twardy ale jednak zbyt miekki by sie scigac na zakretach. NAdwozie sie przechyla na boki (nie tak jak w francuzach ale jednak). Zawieszenie jest przecietne. Wspomaganie kierownicy odjazdowe. Bardzo sie spodoba kobietom
4,0
~hitch5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Na letnich oponach 225/45 r 17 twardawy, ale biorąc pod uwagę prostą konstrukcję zawieszenia nie ma tragedii. Przy tym profilu ładnie trzyma się w zakrętach. Największa wada to hałasy dochodzące z zawieszenia na nierównościach.
4,0
~Jakubus
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Na dobrej drodze jest super, na nieco gorszej w miarę ok. Na dużych dziurach potrafi nieźle łupnąć! Precyzja jazdy ok. UWAGA na niski przód! Ja na wyrwie w jezdni skrzywiłem sobie belkę przednią do której montuje się wachacz.
Fiat Bravo II