Szukaj

Lista ocen Fiat Croma II (133) - Silnik

Na liście zabraknie 79 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~szarki
Fiat Croma II
Kombi 2.4 20v Multijet 200KM 147kW
Silnik jest rewelacyjny-bardzo mocny i ładnie przyspiesza.Gdy jedziesz setką i widzisz we wstecznym lusterku pojazd ze stajni bmw lub vw nie martw się wystarczy wcisnąć gaz do oporu i po przeskoczeniu blokady jest huragan!!!-Moment i masz 180 i daleko w tyle problemy.Wyprzedzanie kolumny tirów bajecznie proste.To jest to!!!!!!!!!
4,0
~er
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Silnik zbiera bardzo dobre noty. Jest dynamiczny i elastyczny. Dobrze się jeździ po mieście (na trójce przy 2200 obrotach jest akurat 50 km/h i cisza) i w trasie (autobusy znikają w lusterkach przy wyprzedzaniu). Nieco zaczyna go być słychac powyżej 3000 obr. Pozatym przy 3100 jest jakieś szarpnięcie (turbina siada?)
3,0
~OMIJAĆ
Fiat Croma II
Kombi 2.4 20v Multijet 200KM 147kW
Silnik w miarę żwawy ale za to MEGA żarłoczny.Spalanie 12-13l ON/km w mieście to norma.W trasie około 8l.Osiągi przyzwoite ale nie powalają konkurencji przy tej mocy.O ile dzwięk i głośność R5 może podobać się przy zakupie,to przy codziennym użytkowaniu i dalszych trasach mocno irytuje.
3,0
~Adam F.
Fiat Croma II
Kombi 2.4 20v Multijet 200KM 147kW
Silnik dynamiczny ale pali dużo w korkach w mieście wychodziło ok 13,5l/100km. Co więcej już przy 30 000km musiałem czyścić DPF i padł mi alternator. Dodatkowo ostatnio musiałem zdecydować się na sprzedaż bo zaczął mi znikać płyn chłodniczy... Prowdpopdobnie uszczelka pod głowicą poszła...
4,0
~tatafranka
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Silnik spisuje się rewelacyjnie. Cicha praca gwarantuje miłą podróż. Mimo świetnej skrzyni biegów występuję coś jakby \"turbo-dziura\" przy starcie np. spod świateł. Auto nie ciągnie do przodu. Dopiero powyżej 1800 obrotów zaczyna jechać. No a wtedy nie jeden cudak z grupy VW ma spore problemy.
5,0
~robert
Fiat Croma II
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Silnik jest naprawdę dobry. Przede wszystkim trwały i oszczędny. Bardzo cichy jak na diesla. W trasie nie słychać, że to diesel. Jedynie przy ruszaniu można się domyślić że to diesel. Ogólnie bardzo fajny silniczek i szkoda że mam 8V a nie 16V bo zawsze te 30km więcej by się przydało.
5,0
~Kacper
Fiat Croma II
Kombi 2.4 20v Multijet 200KM 147kW
Silnik choć dość głośny pracuje ładnie, w zimę czasem nie równo ale to dieselek ;) Demonem przyspieszenia to on nie jest bo to to duże rodzinne kombi ważące 1600kg ale na autostradzie podczas wyprzedzania przyznaje czasem się zagapię i przypadkiem przekroczę 180kmh ;)
5,0
~Miecio007
Fiat Croma II
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Najlepszy diesel na swiecie moze i jest glosniejszy od konkurencji tdi i spala 0,5 litra wiecej ropy ale nadrabia swoja niezawodnoscia i kosztami utrzymania i wiem ze wytrzyma lekko 500 000 km bez drogich remontow. Era tdi juz sie dawno skonczyla wraz z zakonczeniem produkcji 1,9 tdi
2,0
~nmusahi
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Klapki wirowe wpadły do silnika , podgięły zawory ...egr do wymiany , turbina się poci , nierówna praca silnika (pasek wielorowkowy , napinacze , rolki itd ) , głośna praca klekotanie popychacze zaworów ,nieszczelna rurka od intelkulera , przepływomierz ? muli na niskich biegach
5,0
~piotr
Fiat Croma II
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Silnik bdb, elastyczny i dynamiczny (moj po chipie bo jednak troszkę mi mocy brakowało, gdyz poprzednie auto miało 136 km wiec te 120 troszkę malo było, teraz blisko 150 KM i ten moment obrotowy i turbina robia swoje . Super przyspiesza a drugi bieg to najlepszy.
Fiat Croma II