Szukaj

Lista ocen Fiat Stilo (429) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 590 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jarek
Fiat Stilo
Hatchback 1.9 JTD 80KM 59kW
Nie musiałem na szczęście zmagać się z poważnymi awariami. Auto nigdy nie widziało lawety, silnik i turbina nie wymagały i nie wymagają dalej napraw. Po około 300 000 km musiałem regenerować alternator co kosztowało około 300 zet. Przypomniało mi się też, że w okresie gwarancji wymieniono przepływomierz . Ale to zrobiono bezpłatnie przy przebiegu 80 000 km. Część od firmy Bosch, uniwersalna bo taka sama jak montowana w silnikach volkswagena...
5,0
~Tricolors
Fiat Stilo
Hatchback 1.9 JTD 100KM 74kW
w momencie zakupu samochód miał 5 lat. użytkowałem go następne 2 lata, czyli mówimy o samochodzie 7letnim. ABSOLUTNIE NIGDY MNIE NIE ZAWIÓDŁ w ciągu dwóch lat przejechaliśmy razem 70 000km (łącznie 155 000km) często trasa , odległości 1200-1500km. naturalnie wymiany eksploatacyjne ale nic więcej. z tego miejsca chciałem uśmiechnąć się w kierunku "niezawodnej" niemieckiej myśli technicznej i jej zaślepionych fanów. Pozdrawiam ! :))
4,0
~Nordic
Fiat Stilo
Kombi 1.4 i 16V 95KM 70kW
Jak już wspomniałem nie psuje się częściej od forda, VW czy opla ale ceny napraw są znacznie tańsze a różnice idą w setki złotych. Więc jak chcesz auto dla rodziny i siebie to polecam fiata - najwyżej w ocenie bezpieczeństwa spośród vectra C kombi i focus kombi. W kosztach dużo taniej na plus dla fiata - duży plus. Jak chcesz auto do firmy to najlepiej VW bo nie traci na cenie ale moim zdaniem tą różncę zapłacisz w częściach.
2,0
~Rafał
Fiat Stilo
Hatchback 1.8 16V 133KM 98kW
Stilo ma poważne problemy z silnikiem który jest bardzo nieprzemyślaną konstrukcją. Mnie osobiście nie ominął remont silnika w wyniku przekręcenia się panewki (wał, korbowody do szlifu, wymienione pierścienie, wszelkie zimmeringi i uszczelki, padło parę sztuk szklanek zaworowych i trzeba było wymienić wszystkie 16 sztuk. Często pada też wariator (regulator faz rozrządu). Tak więc muszę tutaj wystawić ocenę złą.
4,0
~krzysiekk92
Fiat Stilo
Hatchback 1.8 16V 133KM 98kW
Może jeszcze trochę za krótko użytkuję samochód żeby rzetelnie wydać opinię. Nie ma tu jednak cudów takich jak wielowahacz, belka skrętna, 2 świece na cylinder, kolektory powietrza. Mamy silnik wolnossący, proste zawieszenie. WYMAGA CZĘSTYCH WYMIAN ROZRZĄDU (co 50-60tys km) gdy pęknie pasek możemy spokojnie kupić nowy silnik bo głowica z 16 zaworami nadaje się do wyrzucenia i koszty naprawy nie kalkulują się.
4,0
~Robert 88
Fiat Stilo
Hatchback 2.4 20V 170KM 125kW
zasadniczo po roku uzytkowania auta nic ma wiekszych usterek, procz paska na alternatorzy ktory po prostu spadl i ulegl poszarpaniu. ale czy to powazna awaria? i z ciekawszych rzeczym u mnie np zabraklo smaru w polosce. natomiast po wizycie w warsztacie rozebraniu jej i nasmarowaniu wszystko jest w porzadku, u znajomego natomiast po wielu latach zepsula sie przekladnia kierownicy, uzywana to koszt okolo 400 zł wraz z zalozeniem.
4,0
~Marco
Fiat Stilo
Hatchback 1.9 JTD 115KM 85kW
Fiat ma jedna wade - mechanikow!!! Pojechalem na prosta wymiane zarowki w lewym reflektorze, ciezko tam sie dostac ale w serwisie przeciez zrobia. Niestety nie bylo mojego kumpla ale przeciez to tylko zarowka, ktos inny tez moze ja wymienic. I tu blad! wyminil ale przy okazji uszkodzil ustawienie swiatel i teraz silniczek ciagle wyje i nie moze sie ustawic. ZABIC GNOJA! to byla tylko zarowka!! Poza tym nic sie nie dzieje.
1,0
~Justyna
Fiat Stilo
Hatchback 1.6 16V 103KM 76kW
Sterownik IAW 5NF.T9 bardzo awaryjny - każdemu kiedyś padnie a sterownika już praktycznie nie da się kupić (ja czekałam miesiąc żeby kupić używaną część ze szrotu z Włoch za 1400zł, która nie wiadomo ile wytrzyma) i silnik 1.6 103km bardzo dużo oleju bierze. Dwie najważniejsze rzeczy w samochodzie a kompletnie nie dają rady. Tragedia, to co z tym Stilo przeżyłam nie da się opisać...
2,0
~PierwszeAuto
Fiat Stilo
Hatchback 1.6 16V 103KM 76kW
Nigdy nie zepsuł się tak bym nie mógł kontynuować jazdy. Czym zimniej tym lepiej zapala. Usterkowe cewki zapłonowe i zawieszenie wszerz i wzdłuż. Przez 20 tys wymianie podległy sprezyny przod, łożyska amortyzatora, wahacze (nie ma możliwości wymiany samego trzpienia! podobno od bravo pasują), tuleje tył, drążki stabilizatora. Z silnika i skrzyni trochę cieknie. Wymieniony termostat.
2,0
~Rysiu
Fiat Stilo
Hatchback 1.9 JTD 80KM 59kW
wyciek spod pokrywy zaworów, wymieniona uszczelka potem pokrywa i dopiero uszczelnili silikonem, wymieniony moduł turbo bo przy niskich temperaturach pojawiał się bląd przy przyśpieszaniu, nie ustawiona fabrycznie zbieżność - to jakaś kicha i wogóle szybko się rozłazi zbieżność, napisali, że ogrzewane lusterka - fakt ale tylko jedno od strony kierowcy, potrzebna była korekta drzwi przednich bo stukały
Fiat Stilo