Szukaj

Lista ocen Fiat Uno II 1.4 i.e. 70KM 51kW 1995-2000 (105) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 139 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Paweł
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Układ jezdny jest w porządku. Trochę miękki, więc przy gwałtownych manewrach buja autem - ale to przecież nie sportowy samochód a zwykłe wozidło. Nawet dziurawe polskie drogi nie są mu zbyt straszne. Do tej pory wymieniłem tylko tylne amortyzatory i jeden wahacz przedni. Jak na przejechane 80 tys. km to nie najgorzej. Przy 130 tys. nei ma ządnych luzów ani dziwnych odgłosów z zawieszenia. Moja ocena - uczciwe 4 - biorąc pod uwagę rocznik...
4,0
~Cossi23
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Układ jezdny Uniacza oceniam dobrze. Kierownica pozbawiona wspomagania daje dobre wyczucie drogi, choć wymaga użycia siły i refleksu na parkingach, bądź rondach. Auto obciążone wyłącznie kierowcą jest sztywne i mocno podskakuje na wybojach, natomiast obciążone kompletem pasażerów potrafi na ciasnych zakrętach mocno się przechylać, doprowadzając nawet do obcierania tylnej opony o przewód paliwowy.
3,0
~Bravehorn
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
no cóż długie auto a wąskie to na zakrętach trzeba uważać jeżęli masz głowę na karku i myslisz co robisz to jest ok, raz omijałem wspaniałą wyrwe na drodze i miałem duszę na ramieniu gwałtownieszy skręt przy 60km/h, poza tym, nie trzeba wspomagania kręci się leciutko dzisiaj mi robiązbierzność bo jak uniaka kupiłęm to kierownica była przekrzywiona i przy jeździe na wprost to było ciekawie
5,0
~maniek
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
jak na auto tych gabarytow jest dobrze , poprawnie sie prowadzi , a do tego wszystkie elementy zawieszenia sa dosc trwale i odporne na nasze drogi mysle ze wazne jest tez to ze w uniakach nie wystepuja praktycznie luzy w przekladni kierowniczej - sa one niemal wieczne , nie tak jak w innych autach, a do tego mimo iz w uno nie ma wspomagania kierownica kreci sie bardzo lekko
4,0
~mike z.
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Miał po 40.000 robioną elektronicznie zbieżność i opłaciło się. Przedtem darł oponki, teraz na lodzie bez najmniejszej podsterowności, oponki oczywiście prawidłowo zjechane. Były małe przeróbki , bo okazało się, że regulacja nie pozwala na dobre ustawienie, no to ją poprawiono ;) Dodam, ze to wersja VAN, więc parę centymetrów szersza na osiach i to duuuuuży plus.
4,0
~Macioo
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
precyzja układu kierowniczego mocno przeciętna brakuje wspomagania zawieszenie zdecydowanie za miękkie mimo stabilizatora na przedniej osi auto mocno przechyla sie w zakrętach i głęboko nurkuje przy hamowaniu głośna praca ale dobrze wybiera nierówności całkiem dobre są hamulce (zaciski takie same jak w starych polonezach) a nadwozie znacznie lzejsze
4,0
~Adam8731
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Wersja 1.4 ma z przodu dłuższe i twardsze sprężyny niż na przykład 1.0 czy 900. Przechyla się mniej, aczkolwiek się przechyla. Zawieszenie pracuje głośno, jednak sporo wytrzymało- przód 2 lata i 40 tyś km. po remoncie i 0 jakichkolwiek luzów mimo ciągłej jazdy po polskich dziurach dziurach.
4,0
~adam8731
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Zawieszenie pracuje dość głośno, ale komfortowo. Jak na polskie drogi jest bardzo wytrzymałe. Przy szybszym pokonywaniu łuków samochodzik mocno się pochyla, ale nie odrywa od drogi- dodałem dystanse do felg i sytuacja nieco się poprawiła, mam zamiar podłożyć gumy pod sprężyny przednie i tylne.
3,0
~M>
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Miekki, auto mocno sie przechyla w zakretach mimo stabilizatora. Bardzo prosta konstrukcja - wiec prosta i tania w serwisowaniu. Niewielka trwalosc na naszych drogach - szczegolnie sworzen wahacza szybko zaczyna stukac. Gumy zawieszenia lubia piszczec co potrafi byc denerwujace.
3,0
~RedSoon@op.pl
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Nie jest to mocna strona, co prawda zawieszenie nie sprawia większych problemów - tuleje na wachaczach trzeba nierwa wymieniać co 10tyś. km (uwaga na zamienniki - tzw. plastelinki). Na zakrętach nieżle choć przy większych prędkościach czuć przecyły albo lądujemy na przeciwnym pasie.
Fiat Uno II