Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Kombi (129) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 129 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Jacek
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Można bez problemu samemu wymienić reflektor, bez problemu robiłem naprawę instalacji elektrycznej przy desce rozdzielczej ale komora silnika - masakra do wymiany rozrządu trzeba demontować zbiorniki wyrównawcze chłodzenia i wspomagania, trudno sprawdzić poziom płynu do spryskiwaczy. Co ciekawe Porsche 940 ma to zrobione o wiele lepiej
4,0
~WieSiu
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
jak gdzies pojedziesz,to raczej wrocisz :) Mi sie zdazylo unieruchomic to auto z powodu za ciezko dzialajacego sprzegla (starego), gdyz to sprzeglo spowodowalo pekniecie najpierw polksiezyca przy pedale sprzegla,a potem pekniecie lapy sprzegla przy skrzyni biegow. Po wymianie sprzegla i zepsutych elementow auto narazie mnie nie zawodzi.
5,0
~ASETINGER
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Też o dziwo nie miałem większych problemów-jak narazie wymieniłem tylko świece, przewody WN (ale to wynikało z przebiegu) oraz komplet rozrządu. Po zakupie miałem jakiś problem z szarpaniem auta jednak w warsztacie wymienili mi jakiś przewód gumowy (nie wiem dokadnie jak się on nazywa) i od tamtej pory jest wszystko ok
4,0
~forfiter4
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Hmm... Auto (prawie) nigdy mnie nie zawiodło. Jednak w czasie 500km podróży do Zakopanego silnik ( mimo przeglądu, wszystkich napraw) nie wytrzymał i się zepsuł. Nie pamiętam już, co to było, ale powiem, że przy podróży do Holandii (1100km) auto zdało egzamin na 5+ , zarówno latem, jak i zimą :)
4,0
~driff
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
3-krotne pęknięcie połksiężyca przy pedale sprzęgła - efekt brak sprzęgła - spora uciążliwość, po 3 razy popuszczenie totalne na lince - pedał wysoko problemu nie ma, problem z odpalaniem - na krótko pali przez stacyjke zero odzewu, jedynym wyjściem okazał się patent z obejściem skrzynki bezpieczników
2,0
~celny
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Mogę potwierdzić typowe usterki: a) falujące lub zawieszające się obroty - wymiana regulatowa wolnych obrotów, koszt z robocizną 121 (tanie części), b) pękające sprężyny zawieszenia tył (auto po przedstawicielu handlowym - kombi)- 260 zł za parę ze średniej półki osłony przegubów
1,0
~PTRPTRPTR
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
- odpadło koło na zakręcie - w trasie "wyparowała" uszelka głowicy (auto regularnie serwisowane w ASO) - co rok paruje 50% czynnika chłodzącego w klimatyzacji - w trasie pękł przewód hamulców (wracałem hamując ręcznym i silnikiem) - nagle odpadł środkowy tłumik.
5,0
~Mario
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Uwaga. Nie prawdą jest że pasek rozrządu wytrzymuje 120 tyś. Chociaż pasek może by i wytrzymał natomiast rolki i napinacz na pewno nie dlatego jeżeli przy 100 tyś nie był wymieniany to napewno należy tam już zajrzeć. Na serwisie przy przeglądach okresowych udają żę to robią.
2,0
~ford g... wort
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
ostatnia naprawa to: cewka,łączniki stabilizatora (po wymianie na te z metalową główką problem zniknął), czujnik niskich obrotów, pęknięta sprężyna nad tylnym kołem. Silnik dalej chodzi nierówno. Blacha woła o pomstę do nieba. Progi i podłużnica - próchno.
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
28,33 zł
6,7
l/100km
10,5
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Jacek145_JJ
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Jak wyzej, dwa razy zawiodl na trasie - raz peklo oczko przewodu masowego silnika i nie bylo ladowania (a ja glupi wylaczylem silnik bo deska z braku pradu zaczela wariowac, choc silnik i tak by dalej chodzil...), a drugim razem pekla lapa sprzegla.
Ford Escort VII Kombi