Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Kombi (129) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 129 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kenny6
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
j.w. Po zakupie musiałem: - napełnić klimę (koszt napełnienia i uszczelnienia 140 PLN) - wymienić nagrzewnicę, bo ciekła (podobno często się zdarza w escortach) - z robocizną i nową nagrzewnicą, koszt 240 PLN - oczywiście rozrząd ze wszystkimi filtrami
5,0
~grucha88@gmail.com
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Nic ale to nic sie nie psuje :) nie licze tu jednego malego remontu przy 220.000 km. Z rodzinka (tj. moj ojciec i mama) robimy ponad 40.000 km rocznie wiec moge bardzoo polecic Escorta ale tylko produkowanego w niemczech i 1995 z silnikiem 1.4 :)
3,0
~nicklowany@o2.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
- padający bendiks - padający alternator - mało odporny na stanie w korkach układ chłodzenia - pompa wody - silnik krokowy - pompa wspomagania (można o nią dbać a i tak się sypnie prędzej czy później) - maglownica
4,0
~Bard
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Póki co mam do wymiany sprzęgło i to jest najpoważniejsze co mnie czeka - i mam nadzieję że jedyne ;) Póki co przejechałem ok 10 tys km (góry, morze, trasy i miasto) i wszystko gra, nigdzie nie stałem z przyczyny awarii.
3,0
~FOrd to auto przejsciowe ! Mazda to auto na cale zycie!!!
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Osttanio cos ze wpsomaganiem mialem nie tak... w krakowie jest jakas firma ktora to cos regeneruje.. chodzi idealnie... chociaz nparawa (regeneracja plus plyny i mechanika robocizna) wyniosla mnie ponad 800 zl :( ALe coz... zycie...
3,0
~Krzysztof
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
przy 200 tyś padła uszczelka pod głowicą i łożyska kół tylnych, po 236 tyś cieknie pompa wspomagania układu kierowniczego, nawala przełącznik zespolony - same właćzają sie długoie przy nieumiejętneym operowaniu przełącznikiem świateł.
3,0
~sajmonsen@epost.no
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
W czasie ostatnich 7 mies (21 tys. km): wymiana hydraulicznego korektora kata wyprzedzenia wtrysku, wymiana tulei wahaczy. W aucie zatarl sie alternator, przestala dzialac klimatyzacja, wyciek z ukl. chlodzenia. Auto jest awaryjne.
4,0
~unobrevo
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Karoseria to nie jest mocna strona samochodu. Lakier matowieje, widać na nim wszystkie ryski a także ma tendencje do korodowania w newralgicznych miejscach (np. spryskiwacz na klapie bagażnika).
2,0
~Ardryjan
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Nie można mu zarzucić nic pod względem mechanicznym jeśli chodzi o silnik (z wyjątkiem apetytu). Niestety blacharka i zawieszenie są strasznie uciążliwe. Elementy elektroniki też nie należą do niezawodnych.
4,0
~Xacti
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
jedyna poważna usterka to wymiana wyeksploatowanego na max silnika. Strzeliła panewka przy około 350000 tyś.km.Czyli laweta i wymiana silnika na trochę młodszy ( o 2 lata 120000 przebiegu)
Ford Escort VII Kombi