Szukaj

Lista ocen Ford Focus I Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW 1999-2005 (82) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 83 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~loco
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Może to nie do końca usterka, ale w tej kategorii odniosę się do rdzy, niestety jest to ważny element na który należy zwrócić uwagę przy zakupie. Jak wspomniałem, auto nabyłem taniej ze względu na potrzebne naprawy blacharsko - lakiernicze (ale żal było nie brać bo z pewnych rąk i z pewnym przebiegiem), ale stan faktyczny okazał się gorszy niż się okazało. Progi były mocno zżarte i do wymiany, niestety rdza nie oszczędziła też dolnych randtów...
1,0
~Gregosh
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Totalna kaplica. Chyba trafiłem taki egzemplarz. Zaraz po zakupie wymiana tulej w tylnym zawieszeniu. Nie wiem jak to zrobił poprzedni właściciel ale intercooler był rozerwany!! Oczywiście konkretny spadek mocy i zwiększone zużycie paliwa. Po remoncie jest ok. Teraz gwóźdź programu: miesiąc temu padł tłok w czwartym cylindrze - złapał luzów na korbowodzie co objawiło się głośnym klekotem. Silnik do kapitalnego remontu. Po miesiącu odebrałem -...
3,0
~jak83
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Od początku roku, przeguby, cewka klimatyzacji, niesczelnosc przewodów klimatyzacji, przegóby zewnętrzne, łozysko podpory półosi, rpzrusznik, pęknieta obódowa termostatu, przeciekająca pompa vacum,niesprawne hamulce w bebnach, a teraz doszła skrzynia biegów, w sumie będzie tego jakies 2500. Wczesniej co roku klima nie dzialala i co roku cos naprawiane, silnik przednich wycieraczek wysiadł, alternator się rozsypał, mechanizm pod lewarkiem...
3,0
~s-o
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Po 4 latach wymian wszystkich drzwi - na gwarancji i malowanie. (wdała się rdza) - Po 7 latach i przy przebiegu 160 tys. Należało wymienić pompę paliwową na taką po regeneracji. Bo za nową chcieli 7 tys. a po regeneracji kosztowała 3,6 tys. :) - Po 9 latach padł zmienik napięcia i popsuł akumulator. - Po 10 latach - Przednie zawieszenie do całkowitej wymiany (wahacze i drążki). Tylne również ale skończyło się na samych tulejach. Na domiar...
1,0
~autofun
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Szybkie przegrzanie tarcz hamulcowych, awaria pedału gazu, częsta wymiana łożysk kół tylnych, częste przecieki wody w okolicach podszybia, piszczący pasek - zbyt szybko zużywający się napinacz paska, zaolejone przewody powietrza w okolicy intercoolera, niedopasowana tapicerka w okolicy podwozia progu od strony pasażera (w każdym widzianym przeze mnie focusie, ciężka wymiana lewej żarówki reflektora, rdzewiejące drzwi i klapa bagażnika.
1,0
~kierowca
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
pompa paliwowa - 2.5 tyś w boshu z gwarancją + rolki filtr itd ... miesiąc poźniej alternator - 630 z wymianą ... miesiąc później pompa wspomagania - urzywka 250 z wymianą , okazało sie ze poma padla do olej cieknie z przekładni (pdawdopodobnie sie zatarła) przekładnie bede robil, olej cieknie z turbiny i skrzynia ledwo dyszy - jak na auto ktore jest naprawde zadbane i często serwisowane to gruba przesada, a części do najtańzych nie należą
3,0
~skubidoo
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
- Po 4 latach wymian wszystkich drzwi - na gwarancji i malowanie. (wdała się rdza) - Po 7 latach i przy przebiegu 160 tys. Należało wymienić pompę paliwową na taką po regeneracji. Bo za nową chcieli 7 tys. a po regeneracji kosztowała 3,6 tys. :) - Po 9 latach nawalił zmienik napięcia i popsuł akumulator. - Po 10 latach - Przednie zawieszenie do całkowitej wymiany (wahacze i drążki). Tylne również ale skończyło się na samych tulejach.
4,0
~blindmashine
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Jak na swój wiek i klasę focus nie jest specjalnie awaryjny. Najpoważniejszą awarią o jakiej mówią znajomi posiadacze focusów to awarja wtrysków lub turbiny lub nie daj Boże jednego i drugiego. Koszt to 3 - 3,5k PLN za każde z nich, czyli oszczędzając przy zakupie na jakimś strupie możemy mieć w perspektywie wydanie kolejnych 6-7k PLN, co stanowi około 50-60% zakupu samochodu (normalnego, normalnie użytkowanego).
5,0
~czart78
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
BRAK Wszystko zalezy od tego kto jezdzil nim wczesniej. Jezeli kierowca ktory dbał o wszystkie wymiany na czas to nie ma prawa wystąpić zadna powazna ustarka, ale jezeli kupimy sprowadzone auto z zachodu gdzie niemiec sprzedal innemu niemcowi, potem on turkowi, a on swojemu synowi od ktorego kupił polski handlarz do historia juz nie dla mnie.
Dziennik kosztów dla Ford Focus I Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~tsz026@o2.pl
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Odpukać w monitor (bo chyba niemalowany :P ) wszystko w porządku, eksploatacja póki co ogranicza się do wydatków normalnych w przypadku zakupu samochodu, tzn. wymiany rozrządu, płynów, hamulców i konserwacji. Przecieka sprężarka klimy, ale mu to wybaczę. Więcej nic nie zauważyłem i mam nadzieję, że nie zauważę.
Ford Focus I Kombi