Szukaj

Lista ocen Ford Focus III (321) - Silnik

Na liście zabraknie 107 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Fordziak
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Jak czytam niektóre opinie o mułowatości 1.6 Ecoboost to jedynie uśmiecham się z politowaniem. Silnik jest genialny - nieprawdopodobnie elastyczny i dynamiczny. 200 km/h to mały pikuś osiągany bez problemów, na dodatek w aucie zawsze jest cicho i nie spali tony paliwa.....Jak ktoś na niego narzeka to chyba wcześniej jeździł autem powyżej 250 KM....albo zwyczajnie zazdrości Fordowi genialnej jednostki....
4,0
~Daniel
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratec 105KM 77kW
Silnik jest wystarczający do codziennej spokojnej jazdy. Ze względu na niski moment obrotowy przy niskich wartościach obrotów silnika, trzeba redukować bieg do 3 podczas wyprzedzania. Silnki bardzo oszczędny przy płynnej, spokojnej jeździe ze stałymi obrotami silnika - spalanie chwilowe bywa na poziomie 3,8 L/100. W intensywnym ruchu miejskim trzeba sie liczyć ze spalaniem około 10 L/100.
5,0
~budzian2
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Bardzo dobre połączenie dynamiki, elastyczności i spalania. Zazwyczaj jężdzę spokojnie (ale nie zamulam), a kiedy trzeba wyprzedzić jest czym. Może tak nie ciągnie od deklarowanych przez producenta 1700 rpm ale od 2500 już jest dobrze. Znajomy, który przejeździł w życiu sporo samochodów klasy kompakt i teraz jeździ Golfem VIII z silnikiem TSI 1.4 150 km twierdzi, że w Focusie lepiej czuć dynamikę...
5,0
~sunnyluk
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
Zadziwiająco elastyczny i dość mocny, nawet jak dla kombi. Idealnie wręcz wyciszony, w środku nie słychać go praktycznie wcale. Nie porywa przyspieszeniem na 2 pierwszych biegach, ale już od 3 jest dużo lepiej. Daję pełną ocenę, gdyż dla mnie moc jest wystarczająca, a kultura pracy tego diesla bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Martwi DPF, ale nikt nie kupuje diesla, by jeździć nim tylko po mieście...
5,0
~Newbojkot
Ford Focus III
Kombi 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Osobiście nieco obawiam się tego silnika, ale kupiony z wymienionym rozrządem , pompą i olejem więc powinno byc ok. Turbo to się włacza powyżej 2 tys obrotów a ja jeżdzę po mieście zatem te 125 km jest wystarczające do spokojnej jazdy po mieście. Na trasie brakuje mocy i do wyprzedzania trzeba redukowac biegi. Ale powtarzam - to jest silnik do spokojnej, ekonomicznej jazdy.
5,0
~Jacek
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 Duratec 125KM 92kW
Auto ma bardzo dobry silnik - dynamiczny!!! 125km .Jezdziłem też Focusem z silnikiem 105km.Nie ma co porównywać. 125km jest elastyczny na każdym biegu , nawet na 5 wyprzedzanie nie sprawia problemu.Focusem z silnikiem 105km trzeba było redukować do 3 biegu. Poza tym Fokus mk3 z tym silnikiem kładzie auta z mocniejszymi silnikami jak Toyota Auris z 132 km s czy Kia z 140km
5,0
~Maciek
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 115KM 85kW
Silnik mimo niewielkiej mocy niewiarygodnie elastyczny, brak turbo dziury, moc w zupełności wystarczająca do sprawnego poruszania się po mieście. W trasie do 150 - 160 km/h silnik sprawnie przyspiesza. Cisza w całym zakresie obrotów. Gdyby nie pierwsze 3 minuty po uruchomieniu kiedy słychać delikatny klekot zimnego silnika - nie wiedziałbyś, że to napęd wysokoprężny...
5,0
~robsonik67
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
przyspiesza dobrze-moment obrotowy a zwłaszcza funkcja overboost dodająca Nm o ok.10% przy szybkim dodaniu gazu są świetnym patentem. Może spalanie nie jest najniższe ale można jadąc ecodrivingiem zejść do 6,5 litra. Oczywiście przy ostrzejszej jeździe spala sporo-taki urok downsizingu... Nie bierze jak dotąd ani grama oleju- sceptycy mogą nie wierzyć ( to nie TSI z VAG).
5,0
~All Bandy
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
Silnik diesla niezawodna jednostka napędowa i „niewyżyłowana”, posiada suchy DPF. Moc 95 KM jest wystarczająca do „normalnej” jazdy. Samochód potrafi ładnie przyspieszyć, ale musimy wkręcić silnik do ok. 3000 obr/min co nie stanowi tutaj trudności. Wg instrukcji obsługi jest zalecane aby przy krótkich odcinkach jazdy utrzymywać nieco wyższą prędkość obrotową silnika.
4,0
~szybki_jasiek
Ford Focus III
ST 2.0 EcoBoost 250KM 184kW
Silnik to mistrzostwo swiata. Bardzo wysoka kultura pracy, niesamowita elastycznosc (auto "ciagnie" juz od 2000), calkiem przyzwoite spalanie i swietnie osiagi. Do tego mozna go bez problemow podkrecic do ponad 300 KM :) Jedyne, co przeszkadza, to fakt, ze jednak jest to turbina. Lag jest niewielki, ale jednak wystepuje. No i nie brzmi tak, jak w poprzednim modelu.
Ford Focus III