Szukaj

Lista ocen Ford Mondeo III Kombi (329) - Silnik

Na liście zabraknie 166 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kazik
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
Miałem wątpliwości po czytaniu opinii o awariach układu wtryskowego, ale cena i stan techniczny auta skłoniły mnie zaryzykować. Po trzech latach i 80 tysiącach kilometrów z silnikiem nie działo się nic niepokojącego (olej 5w40 co 10tysiecy kilometrów od wymiany do wymiany bez dolewek). Nie kopci, trzyma moc, spała między 6,5 a 7,5 litra przy dość dynamicznej jeździe.
1,0
~marek
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
Nie wiem od czego zacząć,samochód kupiony w salonie i po 5tys km wymieniona na gwarancji głowica,wymiana wtryskiwaczy,usterki ukł elektrycznego,po 70000 tys kilometrów znów poleciała głowica po awari chłodnicy rec.spalin.Zawór egr też wymieniony. Totalny złom zwróćcie uwagę że każdy ford TDCI nowszy lub starszy kopci jak się za nim jedzie wtryski do wymiany .Odradzam!!!!!!!!!!!
3,0
~janosik
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDDi 115KM 85kW
Silnik ma dwa oblicza - w mieści na niższych biegach mułowaty, szczególnie w gorące letnie dni, gdy klima działa na maxa można go łatwo zgasić przy starcie. Jednak na trasie rewelacja - elastycznośc, przyspieszenie i moc robią kierowcy dobrze. Miłe zaskoczenie na autostradzie w Niemczech - 4 osoby, duuży box dachowy i pod niezłą górkę można jechać 180 km/h (i nadal przyspieszać)
4,0
~dariusz.stepien@electrolux.com
Ford Mondeo III
Kombi 1.8 16V 125KM 92kW
elastyczność wzorowa: można używać 1,5 - 2,2 tys obr ale powyżej 4 tys dźwięk mógłby być łagodniejszy. Choć nie jest źle, posłusznie wkręca się do końca obrotki choć przyspieszenie jest umiarkowane. Początkowo wrażenie po dodaniu gazu jest dobre ale nie przyrasta z obrotami. Jazda ok 2tys obr to naprawdę cisza wewnątrz. DOBRZE radzi sobie nawet 50km/h na 5 biegu.
4,0
~Marcin
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 16V 145KM 107kW
Prawdziwy troll motoryzacji. Jak ruski czołg. Powoli - ale ciągle do przodu. Może nie jest zbyt dynamiczny, ale niezniszczalny. Łańcuszek rozrządu po ponad 400 tyś. km. ciągle w oryginale. Żadnych wycieków. Raz wymieniona cewka zapłonowa. Poza tym serwisowane wszystko zgodnie z zaleceniami producenta. To chyba jeden z najmocniejszych punktów tego samochodu.
4,0
~przemek
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
witam posiadam forda z 5 biegowa skrzynia biegow, 115km, kupilem go w holandii, za bardzo male piniazki z uszkodzonym kolem dwumasowym,i tylnym lozyskiem do wymiany, przebieg 284tys km, wiedzialem co jest do wymiany po zrobieniu w/w elementow jazda bezproblemowa, silnik naprawde super cichy na autostrade z tempomatem bajka mozna zasnac
5,0
~Rafał Wrocław
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDDi 90KM 66kW
Sinik w wersji 2.0 DI 90KM, nie jest może dynamiczny jak do masy auta ale rekompensuje to bardzo małym apetytem paliwa. Przez dwa lata (26 tys. km )użytkowania, nie mam kompletnie żadnych problemów, odpala przy największych mrozach na \"strzał\", praktycznie zerowe zużycie oleju silnikowego, pracuje równo ale troszkę głośno jak w DI.
1,0
~stefek
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
Poprostu tragedia po 20000tys km robiony rozrząd na gwarancji,a teraz przed sprzedażą uszczelka pod głowicą i po następnym miesiącu głowica która okazało się że jest bublem skrzywionym fabrycznie.Dziwili się że tyle przejechałem na tej głowicy . Oczywiście jeszcze po 59000tys km !!!!!!!!!!!! Wtryskiwacze do wymiany!!!!!!!!!Odradzam zakup tego złomu
4,0
~whitestar
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Silnik 130 konny zdecydowanie jest jednostką wystarczającą do rozpędzania tej masy. Sinik jest jak na razie niezawodny i charakteryzuje się niskim spalaniem. Po jakimś czasie może zaczyna brakować mocy ale to tylko kwestia przywyczajenia :-). Wadą może byc tylko głośna praca dopóki się nie rozgrzeje a później .... "czy masz benzynę" spytał mnie kolega
Dziennik kosztów dla Ford Mondeo III Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,3
l/100km
10,4
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Andrzej
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
Przy zakupie należy szukać tylko wersji TDCI po liftingu w 2003r 115 lub 130KM. Silnik jest bardzo wytrzymały, wtryski i podzespołach Boscha, łańcuszek rozrządu. Mimo niewielkiej mocy bardzo fajnie przyśpiesza. Pracuje w dość krótkim zakresie obrotów między 2 a 3 tys i często trzeba zmieniać biegi ale o tym niżej
Ford Mondeo III Kombi