Szukaj

Lista ocen Ford Mondeo III Kombi (329) - Silnik

Na liście zabraknie 166 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bazun
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDDi 115KM 85kW
Chyba najlepszy silnik diesla w tym modelu.Przez 8 lat eksploatacji - zero problemów z silnikiem, żadnych napraw, a do tego rozrząd na łańcuchu !Mowa o silniku 2.0 tddi 115 km.,który w mojej opinii bije tdci na głowę jeśli chodzi o bezawaryjność.Trochę gorzej jest z osprzętem (alternator mam już trzeci ) a po zatym ok.
5,0
~Adam SZCZECIN
Ford Mondeo III
Kombi 1.8 16V 125KM 92kW
Prosta budowa to jego największa zaleta. Żadnych turbo, bezpośredniego wtrysku, na dodatek jeszcze na łańcuszku rozrządu. Mam wersję 1.8 - 125 KM i jest tak cichy, że czasami zastanawiam się na postoju czy silnik pracuje. Zużycie oleju w normie: 0,25-0,3 L dolewki na 6000 km. Ogólnie tylko lać paliwo i się cieszyć jazdą.
5,0
~Prezident
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Wielki plus, że silnik na łańcuchu. Przebiegi ludzie robią na nim bardzo duże - u mnie dla przykładu jest już ponad 230 tys. a to dopiero początek dla niego ;) Ogólnie chodzi bardzo ładnie i równo bez żadnych przygód. W przyszłość planuje zapuścić mu wirusa żeby dostał trochę kopa - choć nie można powiedzieć, że czegoś mu brakuje.
3,0
~pawel pik
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
witam tych ktorzy zastanawiaja sie nad kupnem auta,swoje auto kupilem z przebiegiem 280tys km, z padnietym kolem dwumasowym z ktorym jezdze do dzis, przyjechalismy po forda audi a4 tdi 110km afn, kultura pozostawia duzo do zyczenia oczywiscie audi, w przyspieszeniu tez o dziwo audi w tyle, spalanie porownywalne
4,0
~rafikr15@interia,pl
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
Troche hałaśliwy jak jest zimny.Po rozgrzaniu jest OK.Przejechałem tym samochodem prawie 60000tyś i rzadnych napraw wtrysków, dwumasy itp.Paliwo tankuje Verve na Orlenie ,albo GOLDa na Stotoilu,co 5000 STP do czyszczenia wtrysów.Wyprzedzanie na piątym biegu przy prędkości 160km/h nie stanowi rzadnego problemu.
5,0
~mondeomaz
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
SIlnik bardzo kulturalnie pracuje, CR to nie jest klasyczny \" klekot \". 330 Nm momentu obrotowego przy 1800 obrotow to wystarczy do supeelastycznosci. W zasadzie nie potrzeba kombinacji i zadnych redukcji by sprawnie przyspieszac. Niewazne czy jestes na IV czy V biegu, wciskasz lekko pedal a ten ostro odchodzi.
5,0
~Krzysztof 3m
Ford Mondeo III
Kombi 2.2 TDCi 155KM 114kW
155KM w zupełności wystarczy. 360 NM to wartość powalająca nawet 2 litrowe diesle BMW. Obwodnica trójmiejska niejednokrotnie uświadamia mnie że pod maską Forda drzemie bydle ;). Tak serio - naprawdę bardzo elastyczny i dynamiczny silnik. Absolutnie nie można go porównywać z 2 litrową jednostką. Największy atut tego samochodu
5,0
~Mondziorno
Ford Mondeo III
Kombi 1.8 16V 125KM 92kW
Pełna kultura. Cichutko, równiutko. Gdzieś czytałem opinię, że 1.8L to za mało do takiego auta. Ja nie narzekam. Wyprzedzanie na trasie nawet przy pełnym obciążeniu nie sprawia żadnego kłopotu. Oczywiście wyścigówka to nie jest, ale jeśli ktoś spodziewa się po rodzinnym aucie przyśpieszenia Ferrari to chyba pomylił sprawy.
2,0
~Phoenix1@op.pl
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Słychac metaliczne stuki. Pracuje twardo. Teraz wiem co to jest. To spalanie stukowe. Powoduje, z po przebiegu ok. 100 tys nalezy wymienc np. blok. Zaczyna sie od notorycznych wymian wtryskiwaczy. Ale to objaw a nie przyczyna. Zle oprcowal ford fabrycznie strowanie systemem zasilania silnika common rail. Pasztet.
1,0
~Szymon G.
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Beznadzieja... Układ chłodzenia klimatyzacji jest zintegrowany z całą jednostka napędową co w przypadku awarii klimy doprowadza temperaturę silnika do oscylującej we wnętrzu wulkanu. Lipne wtryski paliwa. Potwornie brzydka kultura pracy silnika. Wentylatory pracujące na 3 biegu to norma.
Ford Mondeo III Kombi