Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Hatchback 1.5 i 114KM 84kW 1995-2000 (54) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~tajnos_agentos@poczta.fm
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Jak dla mnie super! Zawieszenie zestrojono raczej z myślą o wykorzystaniu mocy tego silnika. Przez to Honda prowadzi się bardzo pewnie i naprawdę trzeba porządnie przesadzić z prędkością na zakręcie żeby ją sprowokować do jakiegoś uślizgu ;) Układ kierowniczy jest precyzyjny, lecz warto wspomnieć że wspomaganie nie jest tak mocne jak w innych autach przez co manewrów na parkingów nie wykonamy jednym palcem ;) Co do komfortu wybierania...
5,0
~samniewiemkto
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Prowadzi się bardzo dobrze. Wspomaganie nie działa tak płynnie jak w nowych samochodach, ale i dobrze - dla mnie lepiej, samochód pewniej się prowadzi. Świetnie trzyma się drogi, pewnie za sprawą rozstawu osi. Zawieszenie jak dla mnie w sam raz Fabia jest ciut za twarda. Tutaj jest bardziej miękko ale w górnych granicach normy. Same plusy. Ostatnio testowałem zawieszenie w ciężkich warunkach, liczne remonty dróg, objazdy drogami, które...
5,0
~japan_boy
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Precyzyjne i pewne prowadzenie, im nizszy profil opon tym lepiej :) Swietne trzymanie na lukach, nie zaskakuje nieprzewidywalnymi reakcjami nawet w ekstremalnych sytuacjach. Dosc twarde, potrafi "bic" na krotkich poprzecznych nierownosciach, torach itepe. Wielowahaczowe zawieszenie przod i tyl, co niestety bywa kosztowne w przypadku napraw (wieksza ilosc elementow do wymiany i czasu przeznaczonego na prace). Wspomaganie odpowiednio...
5,0
~Jankes
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Zawieszenie wielowachaczowe z przodu jak i z tyłu jest odporne na polskie nierówności. Ja nie mogę tego ocenić bo mam autko ok 9 miesięcy ale brat ma już 4 lata i nic nie inwestowałw zawieszenie. Prowadzi się świetnie na zakrętach,a mimo to komfortowo. Można je porównać fo Forda Focusa.
5,0
~Kubaff@op.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Bylem bardzo zaskoczony wlasciwosciami jezdnymi oczywiscie pozytywnie, nie boi sie zadnego zakretu. Cechuje sie rowniez niezwykla trwaloscia, przez 2 lata nic nie bylo robione bo nic nie trzeba bylo robic, wiem o tym by stan zawieszenia jest na biezaco kontrolowany.
5,0
~SOHC VTEC
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
znów piątka! prowadzi się super! niski środek ciężkości i nie koniecznie twarde zawieszenie (jest dość komfortowe dalej) świetne wyważenie, można wchodzić w zakręty ze zdumiewającymi prędkościami (ograniczeniem są jedynie opony) sama radość! a i komfort bardzo dobry!
4,0
~Olga
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Bardzo ładnie zachowuje się na zakrętach nawet przy dużych prędkościach. A jeśli chodzi o stronę techniczną to po ponad trzech latach jedyne co trzeba było wymienić w zawieszeniu akurat to tuleje z tyłu.
5,0
~kw1nto
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Układ jezdny jest bardzo precyzyjny. Wielowahaczowe zawieszenie dla każdego z kół bardzo dobrze się sprawdza na zakrętach oraz prostych i jest w stanie sporo wytrzymać jeśli chodzi o stan naszych dróg.
5,0
~RYBA
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
mam sprowadzone auto i chyba w zawieszce ktos grzebal bo jest chyba za miekka .. jak na to auto .... ale na polske super .... i pewnosc prowadzenia .... w koncu niezalezne zawieszenie tylne pomaga ...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VI Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~shakal
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
subiektywnie wg. mnie dobrze spasowane..kompromis między wygodą a trzymaniem, nie pływa na zakrętach i jest pewne przy dużych szybkościach..nie chałasuje.. po 95tys jeszcze nic się dzieje i amorki jak nowe.
Honda Civic VI Hatchback