Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 3d (25) - Silnik

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Art
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Silnik nie jest zły...ale na zimowych oponach 205/55/16....czuć wtedy zrywność auta, a i v. max jest osiągany z łatwością i znacznie przekraczany w sprzyjających warunkach - z górki i z wiatrem....nie wiem jakim prawem wsadza się opony 225/45/17 do kompaktu o mocy 140 KM z niezbyt wysokim momentem obrotowym ??? Ba, te opony wsadza się fabrycznie do wersji 1.4 w niektórych opcjach !!! Jak niewiadomo o co chodzi - chodzi o pieniądze...zbyt...
5,0
~Phil
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Nie należy słuchać ludzi, którzy twierdzą, ze 193NM to mało. Oczywiście w stosunku do turbo to mało, ale przynajmniej jest to zoptymalizowany moment do normalnego poruszania się i za każdym razem nie odskakuje głowa do tyłu przy przyspieszaniu. Do 5400obr/min 2.0 16V potem odgłos się zmienia i włącza się i-VTEC czyli sportowe krzywki wałka ssącego(obowiązkowo seryjny wydech do wymiany) i gdzieś do powyżej 8000obr/min ciągnie do przodu ze...
1,0
~Dab Rowney
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Przy nie całych 300tys km silnik jest słaby jal zwietrzałe piwo. Wyprzedzenie więcej noz 2 samochodów/1 tira na raz jest niemożliwe, pod górę nie jedzie. Przy ruszaniu notorycznie lubi zgasnąć co wk* niemiłosiernie. Opel tigra 125km to przy nim rakieta. Nie ma osiągów, ale w zamian nie ma też niskiego spalania - co bym nie robił pali 8,5 litra - tyle samo co 2.2 vtec 200koni w prelude, a to przynajmniej jechalo. Jedyna zaleta, że się nie psuje...
5,0
~mario
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Typowy wysokoobrotowy silnik Hondy. Szkoda tylko, że nie kręci się wyżej. Zabawa kończy się już przy niecałych 7000 obr/min. Jest naprawdę dynamiczny. Ciężko znaleźć na rynku auto, które ma poniżej 9 sekund do 100km/h przy tej pojemności/mocy bez turbo. Na kołach 205/55/16 bez problemu osiąga się pierwszą setkę w czasie ok. 8,5 sekundy, a nawet szybciej. Stosunkowo trwały, prosty motor. Ewentualne naprawy na pewno nie zrujnują portfela...
5,0
~H-driveR
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Do 5600 obrotów zachowuje się jak wiele 16 zaworowych wolnossących silników. Powyżej budzi drugie oblicze i tak trzyma aż w okolice 8000 obrotów. Bez włączania V-teca można się poruszać całkiem dynamicznie w gąszczu wielkomiejskim. Przy włączonym V-tecu silnik łapie drugi oddech co widać na obrotomierzu i czuć na plecach. Super sprawa od kierowcy zależy w jakim stylu chce podróżować!
5,0
~Dedis
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Ostatni wolnossący TypeR :( silnik to poezja. Odcięcie przy 8200rpm. Płynnie przyspiesza od 2000rpm. Przy 3500 zaczyna się ciąg (i mały głód w baku), przy 5400 zapala się lampką TypeR, przestawia się VTEC, auto zaczyna "drzeć ryja" i odlatuje :) fantastyczny motor i przepięknym brzmieniu! Do tego pancerny, na łańcuchu. W moim przypadku pomijalne zużycie oleju (nic nie dolewam).
5,0
~Ufo
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
To jest najlepszy element w tym aucie, silnik ma 140 koni a w cyklu mieszanym z ostatnich 900 kilometrów mam spalania 7,6l. Mułowaty na niskich obrotach ale to dla mnie zaleta, ponieważ nie kusi do ryzykownej jazdy i pozwala jechać spokojnie. Żeby mieć trochę wrażeń i frajdy trzeba cisnąć powyżej 4k obrotów, wiadomo pali wtedy więcej.
4,0
~damian
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
ladnie przyspiesza,ale trzeba robic redukcje przy nizszych predkoscach,przy 90km/godz na 6 biegu ciagnie, tak ze z "tirami" nie ma problemu, a frajda jest powyzej 4 tys /min.. spalanie rosnie, ale cos za cos.... musze powiedziedziec ze jest i tak bardzo ekonomiczne. bo po przjechaniu 5 tys km latem palanie bylo ponizez 7l na 100....... to chyba dobry wynik
5,0
~Hondu Type R
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Silnik to czysta poezja, do 6 tys jedzie jak normalne auto a powyżej 6000 ... zaczyna się Type R. Auto zaczyna wydawać przepiękny dźwięk kosiarki spalinowej i nagle jedziemy 100 po chwili 140 a kończymy na 238 jadąc z mocnej górki. Silnik wydaje się być nie do zajechania. Obowiązkowo trzeba pamiętać o oleju a lubi się napić.

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~ss
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Słaby nie jest, no ale to w końcu 200 koni. Niestety jest dość głośny i prawiwego kopa dostaje powyżej 6000rpm - dopiero wtedy na prawdę wgniata w fotel. Zaletą jest to, że gdy ktoś jedzie po nocy i chce być wredny, to może go kręcić do 9 tysięcy, a wtedy budzi się wszystkie przydrożne wsie;-)
Honda Civic VIII Hatchback 3d